[97-04]Galant EAxA/W - Mitsubishi Galant Vr-4 z silnikiem 2,5v6?
emilok - 22-04-2011, 09:45
dken,
sprzedajesz go ? To Twoja aukcja?
http://otomoto.pl/mitsubishi-galant-C18589516.html
Nie udało Ci się przeprowadzić przekładki czy co, napisz coś więcej.
Anonymous - 22-04-2011, 09:52
Z moich informacji wynika, że samochód od tego czasu został już sprzedany dwa razy.
Tomek - 22-04-2011, 12:06
egzemplarz jezdzący?
chetnie bym go przygarnął
[ Dodano: 22-04-2011, 14:40 ]
kuzi napisał/a: | Z moich informacji wynika, że samochód od tego czasu został już sprzedany dwa razy. |
jesli 2 razy, to by sie zgadzalo, kolega dken sprzedal komus, a ten ktos potem koledze dken (popatrzcie na maila w opisie ogloszenia)
mario mario - 24-02-2012, 06:46 Temat postu: [EAxx] Galant 4x4 Szukajka nic nie znalazła. Wpisałem hasło tak jak w temacie. Mam do wszystkich takie oto pytanie. Poszukuję gala z napędem 4x4 w wersji europejskiej. Z tego co widzę to tylko wersje USA występowały z takim napędem. Oczywiście są galanty 4x4 ale model starsze, a ja szukam 96-2004, nie ważne z jakim silnikiem. Legnum VR4 odpada. Czy były takowe na naszym rynku?
robertdg - 24-02-2012, 07:26
Wszystkie EA z napędem na cztery łapy jakie widziałem były z kiermaną RHD (z silnikami wolnossącymi of course)
Tomek - 24-02-2012, 08:00
widziałem 2.5 V6 wolnossaka i 1.8 GDI, ale oba z kierownicą po prawej stronie
także pozostaje Ci przekładka skrzyni i napędu
komarsnk - 24-02-2012, 09:16
Ja się właśnie ostatnio zastanawiałem czy skrzynia z TT podejdzie P&P do 6A13
Lub jakoś coś inaczej żeby za dużej rzeźby nie było.
Bo w sumie fajnie by było mieć 4x4 z 2.5V6. Przerzucić zawieszenie i napędy z Legnuma a silnik mieć ten sam Tylko jak się ma sprawa ze skrzynią...
danino88 - 24-02-2012, 12:18
Można przerobić bo były takie wersje na japonię robione.Skrzynia od TT też powinna podejść do zwykłego 6a13 i dużą zaletą według mnie byłoby 5biegów:) pytanie tylko czy warto,to w sumie nie wiem jakie to koszty,poza tym ayc lub dyder stały trzeba dać
komarsnk - 24-02-2012, 13:02
danino88 napisał/a: | Można przerobić bo były takie wersje na japonię robione.Skrzynia od TT też powinna podejść do zwykłego 6a13 i dużą zaletą według mnie byłoby 5biegów:) pytanie tylko czy warto,to w sumie nie wiem jakie to koszty,poza tym ayc lub dyder stały trzeba dać |
Wiesz.. trzeba by upolować rozbitka albo zajechanego Legnuma. Koszty kosztami ale coś tam zawsze można posprzedawać. AYC też raczej do przełożenia co nie?
puchatek-cz-wa - 24-02-2012, 15:20
Rozważałem taki projekt... Z danino88 zastanawialiśmy się jakiś czas temu... w sumie chyba nawet przed szukaniem, zakupem i jego myślą o VR nad tym rozwiązaniem. Był do kupienia za nie duże pieniądze Legnum z silnikiem 6A13 oczywiście kierownica po prawej. Czyli wszystko co do pełni szczęścia potrzebne. Jednak wtedy się nie zdecydowałem. Było parę, może trochę więcej wątpliwości...
Na dzień dzisiejszy projekt raczej bez większych problemów do zrobienia, jednak pytanie jak się ma ten silnik (6A13) do napędu 4x4. Czy samochód na tym zyska czy straci...
Kamil_Ziomek - 24-02-2012, 15:57
Nie wiem jak przy 2,5 ale w 2,0 przy gwałtownym ruszaniu koła gubią przyczepność a gdy nawierzchnia jest mokra to nawet na 2 biegu czasem uciekną na łuku (mówię oczywiście o obrotach 4,5 tyś w górę). Napęd na 4 koła byłby pomocny w takich sytuacjach chociaż to także większe straty mocy.
Wie ktoś gdzie można znaleźć dużo zdjęć dobrej jakości podłogi i napędu do VR4 albo jakiś service manual ?
vince_81 - 24-02-2012, 16:17
Kamil_Ziomek napisał/a: | Nie wiem jak przy 2,5 ale w 2,0 przy gwałtownym ruszaniu koła gubią przyczepność a gdy nawierzchnia jest mokra to nawet na 2 biegu czasem uciekną na łuku (mówię oczywiście o obrotach 4,5 tyś w górę). Napęd na 4 koła byłby pomocny w takich sytuacjach chociaż to także większe straty mocy. |
Rekiny są jak na swoje gabaryty dość lekkie (w porównaniu do innych aut tej wielkości), więc wybierając między większymi stratami mocy a znacznie lepszymi właściwościami trakcyjnymi, ja bym wybrał to drugie
BRAGUS - 15-05-2013, 21:04 Temat postu: 2.5 V6 Automat 4X4 ???? jest taka wersja ??? Ostatnimi czasy przeglądając allegro trafiłem na takie cos http://otomoto.pl/mitsubi...-C27913920.html
pompec - 15-05-2013, 21:17
o bi-turbo z napędem na ośkę słyszałem (VR-2) ale zwykłe V6 4x4, to niezła bajka... może trzeba wykonać za tego Pana działanie i powiedzieć mu, że 4x4=16 tak samo zapomnij o ESP...
P.S. widzę, że miejsce sprzedaży to miejscowość Czechy może więc to tylko "czeski błąd"
BRAGUS - 15-05-2013, 21:20
Tak się spodziewałem, chyba że jakaś limitowana wersja a ESP to AYC
|
|
|