[97-04]Galant EAxA/W - Wymiana drążków kierowniczych
gołąb - 23-06-2011, 13:36
ziutoon napisał/a: | U mnie wychodzi około 14 mm a zakupione podobno do Galanta mają średnice 12 mm. |
Wiesz co ja wg. katalogu intercarsu kupiłem drążki i końcówki i mają w tym miejscu o którym piszesz ok. 12 mm . Ale ja je kupiłem i położyłem na półkę, więc sam się czasem zastanawiam czy będą mi pasować- szczególnie po Twoim pytaniu, bo na zwrot moich jest już dawno za późno...
ziutoon - 27-06-2011, 10:57
Sprawa się wyjaśniła, ktoś w fabryce podmienił opakowania. Dostałem odpowiednie ale co ciekawe na pudełku było napisane 12mm
Już teraz jest ok tam powinno byc 14 mm.
pozdrawiam
hilfiger - 28-12-2011, 22:23
Mam problem z wykręceniem drążka kierowniczego. Poległ nawet klucz do tego. W drążku nie ma blaszki zabezpieczającej. Prawdopodobnie ktoś skręcił to na klej. Czy użycie palnika w celu podgrzania i rozpuszczenia kleju moze zaszkodzić maglownicy? Macie może inne pomysły jak uporać się z drążkiem?
robertdg - 28-12-2011, 22:32
Palnikiem zniszczysz listwe magla, kup porządny klucz
Elmosquito - 28-12-2011, 22:35
Nie wiem, czy grzanie to dobry pomysł. Nie za blisko łożyska?
hilfiger - 28-12-2011, 22:47
Elmosquito napisał/a: | Nie wiem, czy grzanie to dobry pomysł. Nie za blisko łożyska? |
Jakiego łożyska? Mam na myśli lekkie podgrzanie, z wyczuciem. Nie zamierzam grzać do czerwoności. Chcę podgrzać jedynie tą gałkę z gwintem co wkręcona jest do maglownicy. Podgrzanie do max 80-90 stopni. Nie stać mnie na wywalenie 200 zł na klucz, który użyje prawdopodobnie jeden raz. No chyba, że ktoś z Wrocławia ma pożyczyć taki klucz na sobote lub niedziele.
deejay - 28-12-2011, 23:35
hilfiger napisał/a: | Mam problem z wykręceniem drążka kierowniczego. Poległ nawet klucz do tego |
Cos markowego ? bo osobiscie posiadam taki klucz , ale nigdy nie było problemów z odkręceniem drążków , technologia przewiduje montaż na klej do połączeń gwintowych .
hilfiger - 31-12-2011, 16:47
Dzisiaj w końcu udało mi się odkręcić ten drążek. Tak jak pisałem był na klej. Wystarczyło troche podgrzać jabłko drążka i gwint puścił bez problemu.
Ewcia80 - 18-04-2016, 12:14
Hejka.ostatnio wymienialam drazki wraz z koncowkami.po wymianie ustawialam zbieznosc na przedniej osi.generalnie auto jezdzi i hamuje prosto,ale jak jade na wprost to kierownica jest barodzo delikarnie skrzywiona na lewo.jak ja wyprostuje to auto delikatnie jedzie w prawo.czy jest mozliwe ze podczas ustawiania zbieznosci mechanicy zle zablokowali kierownice i dlatego nìe jest ideal ie prosto?czy mozna to poprawic?
Krzyzak - 18-04-2016, 14:11
Możesz to poprawić - lewy drążek skrócić, prawy o tyle samo wydłużyć. Zbieżność będzie zachowana, kierownica się przestawi jak należy. Zacząłbym od 1/4 obrotu (bo razem dla obu stron będzie to pół obrotu).
Ewcia80 - 18-04-2016, 21:56
KRZYZAK co to znaczy skrocic?przykrecic w prawo tak jakby cos dokrecac?
Marcino - 18-04-2016, 23:31
Skrócić to znaczy wkręcić koncówkę....
Ewcia80 - 18-04-2016, 23:54
A to nie powinmo sie wkrecac lub regulowac na drazkach?jak ustawiali to krecili wlasnie na drazkach.
[ Dodano: 18-04-2016, 23:56 ]
A moze skrocic to znaczy na drazku zakrecic te nakretke w prawo co jest na drazku?
robertdg - 19-04-2016, 07:35
Ewcia80 napisał/a: | A to nie powinmo sie wkrecac lub regulowac na drazkach?jak ustawiali to krecili wlasnie na drazkach.
[ Dodano: 18-04-2016, 23:56 ]
A moze skrocic to znaczy na drazku zakrecic te nakretke w prawo co jest na drazku? |
Nie kombinuj, nie doktoryzuj się, skoro ustawiali zbieznośc i kierownica jest lekko krzywo to jedź tam gdzie ustawiali i zgłoś problem, powinni poprawić.
Marcino - 19-04-2016, 08:14
Ewcia80 napisał/a: | A to nie powinmo sie wkrecac lub regulowac na drazkach?jak ustawiali to krecili wlasnie na drazkach.
[ Dodano: 18-04-2016, 23:56 ]
A moze skrocic to znaczy na drazku zakrecic te nakretke w prawo co jest na drazku? |
A co za różnica czym się kręci.... byle drążek wszedł wiecej w koncówkę.
Nakrętka służy jedynie do zakontrowania aby się nie obracał drążek.
Ale skoro pojęcie małe podjedz poprawią od reki...
|
|
|