To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander II GEN Techniczne - [II 2.0 DID] Rozładowany akumulator

mitsu00 - 29-10-2012, 17:30

rezon napisał/a:
krzychu napisał/a:
mitsu00 no takie objawy ma zwarta cela.
mojej żonie padł na skrzyżowaniu odcinając zasilanie wszystkiego. Nie wyświetlał nic, nie dawał oznak życia. Przy ładowaniu niemal od razu "gotował" się. Tu jednak wyświetla ASC-Off itd. więc raczej nie będzie to zwarta cela, ale po naładowaniu wszystko wyjdzie. Można jeszcze podjechać do jakiegoś mechanika na test obciążeniowy aku.
tez mialem ASC Off i po zamontowaniu nowego akku problem zniknal i komp nie zarejestrowal bledu. Sprawdzalem Lexia. Byc moze tu jest analogiczny problem.
kaammyyk - 29-10-2012, 19:37

Aku wymieniony na nowy i wszystko ok. Co więcej , autko kupiłem w sierpniu i od początku użytkowania przed odpaleniem samochodu oprócz innych kontrolek w prawym górnym rogu zapalało się małe asc off. Myślałem , że tak ma być / spr kontrolki itd/ ale jaki mi sie aku rozładował to dopiero :oops: sprawdziłem w instrukcji że ta kontrolka zapala się między innymi wtedy jak aku nie jest doładowany.
Teraz po włożeniu nowego ona się nie zapala. Z jedne strony to ciekawy wskaźnik na przyszłe problemy z akumulatorem :P

mitsu00 - 29-10-2012, 20:38

kaammyyk napisał/a:
Teraz po włożeniu nowego ona się nie zapala.
A nie mowilem...? :wink:
krzychu - 30-10-2012, 07:28

mitsu00 napisał/a:
kaammyyk napisał/a:
Teraz po włożeniu nowego ona się nie zapala.
A nie mowilem...? :wink:


Nie przesadzaj. Jak jest problem z ładowaniem to problem powróci po paru dniach... :P Ale oczywiście mógł to być akumulator.

rezon - 30-10-2012, 10:40

krzychu napisał/a:
Jak jest problem z ładowaniem to problem powróci po paru dniach...
który chciałem wykluczyć przed zakupem nowego aku. W przypadku ciągłego świecenia kontrolki - przyczyną mógł być oczywiście akumulator, ale równie dobrze ślizgający się pasek wieloklinowy. Naprawy powinno się zacząć od diagnozy przyczyn, a nie wymiany drogiego elementu, jakim jest akumulator - to jest znacznie prostsze.
maxpoll - 30-10-2012, 20:14

Dzisiaj ponownie aku po 5 latach odmówił mi posłuszeństwa, to już 2 raz w ciągu mieciąca. Czy któryś z forumowiczów zna parametry jaki to powinien być akumulator, chodzi o typ bądz jakieś wymiary i amperaż. Najchetniej zakupiłbym jakiś akumulator Varty lub podobny dobrej klasy.
13zbyszek13 - 31-10-2012, 08:49

maxpoll napisał/a:
Dzisiaj ponownie aku po 5 latach odmówił mi posłuszeństwa, to już 2 raz w ciągu mieciąca. Czy któryś z forumowiczów zna parametry jaki to powinien być akumulator, chodzi o typ bądz jakieś wymiary i amperaż. Najchetniej zakupiłbym jakiś akumulator Varty lub podobny dobrej klasy.
Cytat:
Dzisiaj ponownie aku po 5 latach odmówił mi posłuszeństwa, to już 2 raz w ciągu mieciąca. Czy któryś z forumowiczów zna parametry jaki to powinien być akumulator, chodzi o typ bądz jakieś wymiary i amperaż. Najchetniej zakupiłbym jakiś akumulator Varty lub podobny dobrej klasy.
_________________


Ja bym zakupił o tych samych parametrach co miałeś ori tylko dowolnej firmy jaka by mi pasowała. 5 lat, myślę ze się wysłużył i czas na zmianę.

krzychu - 31-10-2012, 08:52

maxpoll napisał/a:
Dzisiaj ponownie aku po 5 latach odmówił mi posłuszeństwa, to już 2 raz w ciągu mieciąca


To po 5 latach czy poniżej 1 miesiąca? Czy to w innym samochodzie?

kaammyyk - 31-10-2012, 16:56

maxpoll napisał/a:
Dzisiaj ponownie aku po 5 latach odmówił mi posłuszeństwa, to już 2 raz w ciągu mieciąca. Czy któryś z forumowiczów zna parametry jaki to powinien być akumulator, chodzi o typ bądz jakieś wymiary i amperaż. Najchetniej zakupiłbym jakiś akumulator Varty lub podobny dobrej klasy.


http://www.iparts.pl/auto...491-100042.html

[ Dodano: 31-10-2012, 17:14 ]
rezon napisał/a:
krzychu napisał/a:
Jak jest problem z ładowaniem to problem powróci po paru dniach...
który chciałem wykluczyć przed zakupem nowego aku. W przypadku ciągłego świecenia kontrolki - przyczyną mógł być oczywiście akumulator, ale równie dobrze ślizgający się pasek wieloklinowy. Naprawy powinno się zacząć od diagnozy przyczyn, a nie wymiany drogiego elementu, jakim jest akumulator - to jest znacznie prostsze.


Źle sie wyraziłem w poście o nie doładowaniu , w instrukcji jest napisane że w czasie uruchomienia silnika może się pojawić asc off jeżeli nastąpił krótki spadek napięcia w akumulatorze a nie , że jest niedoładowany.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group