To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze nieMiśki ;-) - czerwona łajba

fj_mike - 27-10-2010, 20:41

josie napisał/a:
To tylko w 1,6 taki genialny pomysł :wink:

W 2.0 też tak jest.
Foto z mojego szrocika :wink:

josie - 27-10-2010, 20:43

Fragu napisał/a:
myślisz, że to może pomóc


Nie wiem, nigdy nie próbowałem. Możnaby jeszcze spróbować wpuścić tam odkamieniacza i wtedy przepłukać.
A to powietrze cały czas jest chłodne, czy czasem leci ciepłe, czasem chłodne?
W Vectrze z górnego środkowego nawiewu zawsze leci zmieszane ciepłe z zimnym, więc do grzania wnętrza dobrze go zamknąć.

josie - 27-10-2010, 20:46

fj_mike napisał/a:
W 2.0 też tak jest.


Chodziło o to, że w 1,6 8V termostat jest pod rozrządem i żeby go wymienić trzeba zdjąć rozrząd, górne koło i tył obudowy.
W 1,8 i 2,0 już bez problemów na wierzchu

Edit: Sorry za post jeden pod drugim, zapomniałem że w tym dziale się nie skleją...

fj_mike - 27-10-2010, 20:47

Fakt josie, doczytałem teraz :D
robertdg - 27-10-2010, 21:25

josie napisał/a:
To tylko w 1,6 taki genialny pomysł
nie tylko, 1.2 8V tez tak ma, 1.4 8V także, no i ofkors 1.6 8V
Fragu - 28-10-2010, 07:22

No to się cieszę, że mam 1.8 :D

josie, właśnie zauważyłem, że ze środka leci zimne i ciepłe, myślałem, że coś tam w kanałach się popaprało. Ogólnie grzeje, ale słabo, leci letnie powietrze. Nagrzewa mi wnętrze do tych 18-21 stopni. W colcie bez problemu miałem wewnątrz zimą nawet ponad 30 stopni.

A ja tak lubie mieć baaardzo ciepło w samochodzie :roll:

londolut - 28-10-2010, 22:50

Fragu napisał/a:
W colcie bez problemu miałem wewnątrz zimą nawet ponad 30 stopni.
Kupiłeś niemieca to cierp :D :P
Fragu - 29-10-2010, 09:48

londolut, cicho, musisz mnie dobijać :D
jacek11 - 29-10-2010, 17:11

Fragu, zastaw 70% chłodnicy.Ople to uwielbiają w zimę :) Zrób tak,żeby była odstawiona ta część chłodnicy,gdzie jest wentylator.
josie - 29-10-2010, 20:44

jacek11 napisał/a:
zastaw 70% chłodnicy.Ople to uwielbiają w zimę


Chyba te z padniętym termostatem... Inaczej do czasu nagrzania silnika nie ma to sensu, a po nagrzaniu najwyżej taki, żeby silnik przegrzać.

Hugo - 30-10-2010, 00:03

josie napisał/a:
Chyba te z padniętym termostatem... Inaczej do czasu nagrzania silnika nie ma to sensu, a po nagrzaniu najwyżej taki, żeby silnik przegrzać.
Dokładnie.
jacek11 - 30-10-2010, 12:49

josie napisał/a:
Chyba te z padniętym termostatem... Inaczej do czasu nagrzania silnika nie ma to sensu, a po nagrzaniu najwyżej taki, żeby silnik przegrzać.

W zimę przegrzać się nie da za bardzo.A teoria w praktyce nie zawsze się sprawdza.Miałem różne auta,i wiem co piszę. :wink:
Ale nie róbmy tutaj OT. :)

josie - 30-10-2010, 14:11

jacek11 napisał/a:
Miałem różne auta,i wiem co piszę.


Ja też, i mam do czynienia z 3 oplami na codzień (Vectrą A, Astrą F i Omegą B). Pytałem je i żaden nie uwielbia zasłaniania chłodnicy, może dlatego że każdy ma sprawny termostat i zaczyna otwierać duży obieg na chłodnicę przy 92st

jacek11 napisał/a:
Ale nie róbmy tutaj OT.


Racja

Fragu - 30-10-2010, 15:00

Z najnowszych obserwacji. Zazwyczaj trzyma temperaturę, zazwyczaj. Są chwile, że ta lesi ostro w góre i załącza się wentyl. Czasem stoje w korku i trzyma, a czasem na chwilke się zatrzymam i już leci w górę. Czyżby termostat się zacinał ? :roll:
rosomak1983 - 31-10-2010, 00:22

Fragu napisał/a:
zyżby termostat się zacinał ? :roll:

wymien go koszt zaden a zwalony termostat to moze kichy narobic....



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group