Nasze nieMiśki ;-) - czerwona łajba
fj_mike - 27-10-2010, 20:41
josie napisał/a: | To tylko w 1,6 taki genialny pomysł |
W 2.0 też tak jest.
Foto z mojego szrocika
josie - 27-10-2010, 20:43
Fragu napisał/a: | myślisz, że to może pomóc |
Nie wiem, nigdy nie próbowałem. Możnaby jeszcze spróbować wpuścić tam odkamieniacza i wtedy przepłukać.
A to powietrze cały czas jest chłodne, czy czasem leci ciepłe, czasem chłodne?
W Vectrze z górnego środkowego nawiewu zawsze leci zmieszane ciepłe z zimnym, więc do grzania wnętrza dobrze go zamknąć.
josie - 27-10-2010, 20:46
fj_mike napisał/a: | W 2.0 też tak jest. |
Chodziło o to, że w 1,6 8V termostat jest pod rozrządem i żeby go wymienić trzeba zdjąć rozrząd, górne koło i tył obudowy.
W 1,8 i 2,0 już bez problemów na wierzchu
Edit: Sorry za post jeden pod drugim, zapomniałem że w tym dziale się nie skleją...
fj_mike - 27-10-2010, 20:47
Fakt josie, doczytałem teraz
robertdg - 27-10-2010, 21:25
josie napisał/a: | To tylko w 1,6 taki genialny pomysł | nie tylko, 1.2 8V tez tak ma, 1.4 8V także, no i ofkors 1.6 8V
Fragu - 28-10-2010, 07:22
No to się cieszę, że mam 1.8
josie, właśnie zauważyłem, że ze środka leci zimne i ciepłe, myślałem, że coś tam w kanałach się popaprało. Ogólnie grzeje, ale słabo, leci letnie powietrze. Nagrzewa mi wnętrze do tych 18-21 stopni. W colcie bez problemu miałem wewnątrz zimą nawet ponad 30 stopni.
A ja tak lubie mieć baaardzo ciepło w samochodzie
londolut - 28-10-2010, 22:50
Fragu napisał/a: | W colcie bez problemu miałem wewnątrz zimą nawet ponad 30 stopni. | Kupiłeś niemieca to cierp
Fragu - 29-10-2010, 09:48
londolut, cicho, musisz mnie dobijać
jacek11 - 29-10-2010, 17:11
Fragu, zastaw 70% chłodnicy.Ople to uwielbiają w zimę Zrób tak,żeby była odstawiona ta część chłodnicy,gdzie jest wentylator.
josie - 29-10-2010, 20:44
jacek11 napisał/a: | zastaw 70% chłodnicy.Ople to uwielbiają w zimę |
Chyba te z padniętym termostatem... Inaczej do czasu nagrzania silnika nie ma to sensu, a po nagrzaniu najwyżej taki, żeby silnik przegrzać.
Hugo - 30-10-2010, 00:03
josie napisał/a: | Chyba te z padniętym termostatem... Inaczej do czasu nagrzania silnika nie ma to sensu, a po nagrzaniu najwyżej taki, żeby silnik przegrzać. | Dokładnie.
jacek11 - 30-10-2010, 12:49
josie napisał/a: | Chyba te z padniętym termostatem... Inaczej do czasu nagrzania silnika nie ma to sensu, a po nagrzaniu najwyżej taki, żeby silnik przegrzać. |
W zimę przegrzać się nie da za bardzo.A teoria w praktyce nie zawsze się sprawdza.Miałem różne auta,i wiem co piszę.
Ale nie róbmy tutaj OT.
josie - 30-10-2010, 14:11
jacek11 napisał/a: | Miałem różne auta,i wiem co piszę. |
Ja też, i mam do czynienia z 3 oplami na codzień (Vectrą A, Astrą F i Omegą B). Pytałem je i żaden nie uwielbia zasłaniania chłodnicy, może dlatego że każdy ma sprawny termostat i zaczyna otwierać duży obieg na chłodnicę przy 92st
jacek11 napisał/a: | Ale nie róbmy tutaj OT. |
Racja
Fragu - 30-10-2010, 15:00
Z najnowszych obserwacji. Zazwyczaj trzyma temperaturę, zazwyczaj. Są chwile, że ta lesi ostro w góre i załącza się wentyl. Czasem stoje w korku i trzyma, a czasem na chwilke się zatrzymam i już leci w górę. Czyżby termostat się zacinał ?
rosomak1983 - 31-10-2010, 00:22
Fragu napisał/a: | zyżby termostat się zacinał ? |
wymien go koszt zaden a zwalony termostat to moze kichy narobic....
|
|
|