[02-06]Lancer CS0 - Świece do Lancer 2.0 135KM
juar_78 - 11-10-2015, 22:23
krzychu napisał/a: | Według książki do 4G63 producent poleca tylko jednego świece NGK IGR6A-11. O Denso nie ma mowy. Ja bym nie zmieniał wcześniej ze względu na gaz jeśli by się nic z nimi nie działo... |
Zgoda. Co chyba jednak nie oznacza, że nie można żadnej innej zamontować.
Tak, czy inaczej dzięki za wszystkie spostrzeżenia. Chyba zainwestuje w NGK.
W Cari 1.6 zakładałem oczywiście "zwykłe" świece, tyle że NGK i śmigałem na gazie wymieniając je po 50 tys. Było OK.
W Lancerze jednak przy porankach z temperaturą zbliżającą się do 0 st. C zauważyłem jednak, że po pierwszym strzale nie odpala od razu. Mam jednak nie zalecane rekomendowane irydowe a "zwykłe" NGK i przebieg już ponad 30 tys. na nich.
Carloss - 20-01-2016, 16:20
Ostatnio, z ciekawości założyłem zwykłe NGK V-Line BKR6E-11 po 8,50 zł do 2.0 4G63 i powiem Wam, że chodzi i odpala identycznie jak na irydowych. Przy moich przebiegach - tym samochodem, oscylujących w granicach 5-6 tyś rocznie, trochę posłużą..
minek106 - 31-03-2016, 14:06
Panowie czy świece NGK BKR6E-11 nie są odrobinę krótsze od świec irydowych - nie chodzi mi o gwint bo ten jest na pewno taki sam ale o długość izolatora ceramicznego i nakrętki kontaktowej ?
mkm - 01-04-2016, 00:33
minek106 napisał/a: | Panowie czy świece NGK BKR6E-11 nie są odrobinę krótsze od świec irydowych |
A czy świeca zapachowa ProCandle 071009 / walec / wanilia nie jest przypadkiem bardziej matowa od świecy z Ikei?
Mogłes podac numer irydówki
Spisz numery ze świec i sprawdź.
W numerze masz wszystkie informacje zakodowane
http://www.sparkplugs.com...lug_Chart_1.jpg
Anonymous - 11-08-2020, 15:16
Zakładał ktoś do 2.0 135km te świece Denso K20TT.?
lucekm - 12-08-2020, 16:39
minek106 napisał/a: | Panowie czy świece NGK BKR6E-11 nie są odrobinę krótsze od świec irydowych - nie chodzi mi o gwint bo ten jest na pewno taki sam ale o długość izolatora ceramicznego i nakrętki kontaktowej ? |
Są krótsze, ale współpracują z silnikiem 2.0
Sprawdzone.
remi - 23-08-2020, 19:24
Co do świec irydowych NGK IGR6A-11, poczytajcie na necie, bo jest sporo podrabianych. Różnice są w samym wyglądzie świec i opakowaniu. Ja ostatnio kupowałem i wyszło, że kupiłem oryginalne. Zmieniałem świece, bo miałem wypadanie zapłonu, jednak okazało się, że winny był wtrysk LPG.
Na tych świecach co w sumie je niepotrzebnie ( a może już potrzebnie) wymieniłem, to przejechałem na gazie 65 tys. kilometrów, też były oryginalne NGK.
MitsuGo - 31-08-2020, 10:40
Po ilu tys. km padł wtrysk gazu i jaki to był wtrysk ?
remi - 01-09-2020, 19:39
Mi padł jakoś bardzo szybko. Niecałe 100 tys. Wtrysk BRC pomarańczowy. Dodam, że filtr zmieniany co 15 tys, tankowany na stacjach znanych marek. Czasami sporadycznie na jakiś mniej znanych.
Co do padnięcia wtrysku, to nawet zaprzyjaźniony gazownik się zdziwił, bo mówił, że to się raczej nie zdarza.
MitsuGo - 04-09-2020, 10:56
około 100 tys to chyba nie tak źle na wtrysk gazowy, w sumie nie wiem ile mogą pracować bez usterki. Dzięki remi.
CLX 420 - 17-10-2020, 11:45
No 100 tyś. to dobry wynik .Moje wtryski Barracuda wytrzymały 125tyś. i jestem zadowolony.Koszt jednego to 80zł,bardziej bym się obawiał o stabilność reduktora czyli parownika.Jak wtrysk padnie to odrazu czuć,a parownik traci ciśnienie silnik dostaje po tyłku mniej zauważalnie.
lucekm - 17-10-2020, 18:43
Ja w tą sobotę po 30kkm musiałem czyścić wszystkie wtryski barracuda bo na 4cylindrze tak się zatykał że wypadał zapłon.
Także wtrysk wtryskowi nie równy.
CLX 420 - 17-10-2020, 20:04
Wszystko zależy od jakości tankowanego gazu.Jednym tankowaniem można sobie załatwic filtry i wtryski.Barracudy można wyczyścić?
lucekm - 18-10-2020, 20:40
CLX 420 napisał/a: | Wszystko zależy od jakości tankowanego gazu.Jednym tankowaniem można sobie załatwic filtry i wtryski.Barracudy można wyczyścić? |
Można, mimo że są nierozbieralne. Wszystko zależy od metody. Żeby nie to że mam je 30tys. i ok. 4 lata to bym potraktował je dykta.
Tak robił to profesjonalny serwis.
CLX 420 - 18-10-2020, 21:36
Myśle ze instalacja gazowa to takie oszczędności,że raz na pare lat wydatek 300 czy 400zł to nic wielkiego.Czyszczenie denaturatem przez przepalenie to wielkie ryzyko dla silnika.
|
|
|