Lubelskie - Żałoba nad Misiem
_Slawek_ - 29-10-2010, 18:21
Też mieliśmy podobny problem przy poszukiwaniu rekina: 2.0, 2.4 czy 2.5... I szczerze mówiąc, żadne rady tutaj nie pomogą, można sobie czytać opinie godzinami ale i tak rozwiązanie z samego czytania nie nadejdzie Po prostu trzeba się przejechać V6 i... wtedy pozostają już tylko problemy typu: kombi czy sedan, avance/SE czy elegance itp
Także moim skromnym zdaniem jak rekin to tylko V6, no chyba żeby robili z V8
Niestety zaskakująco niskim spalaniem w trasie (można zejść spokojnie do 7-8l/100km) można się cieszyć tylko w wąskim gronie tych, którym się to przydarzyło, reszta może nie potraktować Cię poważnie
dominikgogo - 29-10-2010, 18:47
ale Wy chyba macie GDI z tego co pamietam w kombi? Dobrze pamietam czy coś pomyliłem? a Te wersje co wymieniłeś czym sie różnią? bo jest jeszcze jakaś sport, ale zapomniałem zapytać Tomka o co w tym chodzi.
zbycho77 - 29-10-2010, 19:08
dominikgogo napisał/a: | dziadki nie jeżdżą 2,5 V6 bo po co mu taki silnik |
Ostatnio widziałem takiego 2,5 V6, ładny, czarny, na włodawskich blachach - patrzę a za kierownicą facet ok. 60, także twoja teoria trochę w tej sytuacji pada
dominikgogo napisał/a: | GDI czy V6 |
osobiście wolałbym tego V6, ale ... to tylko kwestia stanu tego motoru - znam ludzi co mają Cari w GDI i nie zaglądają pod maskę, do przodu i buta - tak jak pisze Starion, trzeba tylko pilnować jakości benzynki. GDI będzie pewnie też trochę tańsze, bo mało chodliwe jak zauważył Tomasek6 no i tańsze w eksploatacji (zakładamy bezawaryjność) I wreszcie fakt twojej niechęci do LPG nie przekreśla atutów, które daje tutaj GDI.
Reasumując na twoim miejscu - szukał bym V6, ale jakbym trafił w bardzo dobrym stanie GDI, to bym go brał.
Pozdro.
Piotr Z - 29-10-2010, 19:30
kolego dominikgogo jeżeli zastanawiasz się nad v6 polecam sigmę, koszty eksploatacji na tym samym poziomie a unikalność auta bezcenna.W mojej sigmie spalanie PB w trasie oscylacje w granicach 8-9 litrów w mieście 11- 12.Gazu nie posiadam bo mam podobne zdanie co i ty.
Zawsze kiedy wsiadam do mojego auta dzień już wtedy dzień uważam za udany
dominikgogo - 29-10-2010, 20:59
Piotr Z, jakoś Sigma nie bardzo mi sie podoba. Zostanę przy Galancie. mimo że spore auto ale rocznik nie za bardzo odpowiada.
zbycho77, dzięki za info. niestety nadal nie wiem i nie mogę znaleźć wesji które podał._Slawek_. Może słabo szukam. Czym one się różnią
tomasek - 29-10-2010, 21:55
Tak krótko to stylizacją inny zderzak,inne halogeny, konsola środkowa karbon,drewno lub kolor srebrny,zegary HC,tapicerka itd....
[ Dodano: 29-10-2010, 21:57 ]
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=38783 czytaj tutaj
dominikgogo - 29-10-2010, 22:17
tomasek6, dzieki za info.
_Slawek_ - 29-10-2010, 23:16
dominikgogo napisał/a: | ale Wy chyba macie GDI z tego co pamietam w kombi? Dobrze pamietam czy coś pomyliłem? |
Kombi - tak, GDI - nie
dominikgogo napisał/a: | a Te wersje co wymieniłeś czym sie różnią? | Elegance vs Avance
dominikgogo - 29-10-2010, 23:21
_Slawek_, a przeczytałem. o opłaca mi się sprowadzić auto z Anglii i zrobić przekładkę? czytałem ze koszty takiego czegos to ok 10k zł no i jeszcze robocizna
[ Dodano: 29-10-2010, 23:23 ]
_Slawek_, mój błąd. chyba tam na klapie masz napisane V6 24v mój błąd
zbycho77 - 29-10-2010, 23:45
dominikgogo napisał/a: | opłaca mi się sprowadzić auto z Anglii i zrobić przekładkę? |
z tego co czytałem na forum:
Kod: | http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=26370 |
Kod: | http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=43137 |
przekładka z anglika się nie opłaca, wynika to z asymetrii konstrukcji tego auta, nie wiem jak to się kształtuje cenowo - ale z doświadczenia znajomych ci powiem - unikaj tego typu rozwiązań - to jest jednak kombinowanie i nie zawsze dobrze musi się udać.
_Slawek_ ma FTO po przekładce bo nie miał wyjścia - nie były produkowane na rynek europejski, ale obstawiam, że Gala ma bez przeróbek.
Jednymi słowy jak możesz dorwać europejczyka zapłać troszkę więcej i miej święty spokój.
tomasek - 30-10-2010, 10:23
HE he he dominikgogo po prostu się pomylił myśląc ghyba o vr4 sławek posiada wersje Avance tak jak i radek79 a wersje Sport mam ja wygląd możesz porównać oglądając zdjęcia ze spotu, stoimy tam obok siebie http://forum.mitsumaniaki...r=asc&start=270
dominikgogo - 30-10-2010, 13:28
mysłałem o Legnumie lub VR4 mój błąd. tomasek6 ma racje
Chyba jednak kupie w europie. ale te VR4 to fajna furka. ostatnio ogladałem
i fajnie sie nim wyprzedza tyle ze kiera była po prawej stronie...
[ Dodano: 02-11-2010, 00:55 ]
Panie i Panowie. chyba znalazłem następce
oto link: http://otomoto.pl/mitsubi...-C14295130.html
Co mi możecie powiedzieć na jego temat?
2.0 V6 24V 150 KM tylko że w automacie.
niezgodne z prawem
bladerunner - 02-11-2010, 15:58
Szczerze współczuję. Szkoda auta, ale przede wszystkim sam wypadek to sytuacja pozostawiająca niemiły ślad w pamięci.
auto ładnie się zachowało.
z tego też widać, że crash testy, w których mitsu zawsze było na dole tabeli nie są aż tak miarodajne.
co do formy sprzedaży, to jak masz dużo miejsca i zajawkę na rozbieranie to goń części-myślę,że nawet kilkakrotnie wiecej możesz zyskać. jest wtedy jeszcze dodatkowa opcja kupienia takiego samego galanta za granicą. .. ale wtedy jeździsz nim do końca, albo sprzedajesz w rodzinie.
bezpiecznej jazdy!
dominikgogo - 02-11-2010, 18:04
był rzeczoznawca dzisiaj ale nic mi nie mógł powiedziec od razu. musze zadzwonić do PZU i się zapytać ile to będzie kosztować. i chyba zostawie na części mojego misia. Tak mi dużo osób radziło. mam trochę czasu ki kawałek podwórka wiec nie bedzie problemu.
Seichan - 02-11-2010, 18:43
Od razu za dużo nie chcą mówić, żeby potem nie wykorzystać tego przeciwko nim w dalszym postępowaniu likwidacyjnym. Teraz poczekasz pewnie trochę na kalkulację :/ Ale jeśli w poniedziałek nie będziesz miał żadnego info, dzwoń do nich i się pytaj co w Twojej sprawie się dzieje. Niestety jest niepisana zasada, że namolnego interesanta szybciej chcą obsłużyć i mieć go z głowy... A ten, który się nie upomina, widocznie ma dość gotówki i może sobie poczekać na odszkodowanie
|
|
|