To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - GALANT 2.4 GDI 2001r Kombi

KaWu - 01-12-2010, 14:05

fiodorczy napisał/a:
ale teraz masz beje 5 tak?


A Ty fiodorczy, masz eskorta :?: :) Bo opisz nie zmieniony ...

fiodorczy napisał/a:
na razie pol-syntetyk, zeby mi nie wyciekl bo wydostaje sie przez uszczelke, a to bedzie
robione razem z rozrzadem.


Jaką uszczelkę :?: Pokrywy zaworow :?: Jak planujesz zalewać syntetykiem to nie ma sensu kombinowac i lac polsyntetyk.

fiodorczy napisał/a:
Wychodzi na to ze wlal 5 litrow, pare cm powyzej max.
Jeszcze sprawdze rano.
Moge tak smigac?


Nie powinieneś. Szczególnie, że zaraz mogą odezwać się twoje hydropopychacze ...

fiodorczy napisał/a:
Na puselku dojrzalem napis adeko, albo adek, to "o" to chyba byl jakis znaczek.
Jakby ktos byl w temacie to prosilbym o jakies info.


Ja nie słyszałem. Jakiś No name.

fiodorczy napisał/a:
co to za olej korbol


J/w.

Saqu - 01-12-2010, 16:47

fiodorczy napisał/a:
Wiec na razie zrobilem:
i wymiana oleju na 10w40.

na razie pol-syntetyk, zeby mi nie wyciekl bo wydostaje sie przez uszczelke,


Uszczelke pokrywy zaworów? To sobie narobiłeś nie potrzebnie kosztów, wyciekło by to byś dolał ;) a tak to wydałeś 100zł? na ten półsyntetyk i kolejne ponad 100zł chcesz zaraz wydać żeby zmienić na syntetyk

fiodorczy napisał/a:
Wychodzi na to ze wlal 5 litrow, pare cm powyzej max.

Po to jest max żeby nie nadlewać nad niego ;)

fj_mike - 01-12-2010, 17:12

fiodorczy napisał/a:
wymiana oleju na 10w40

Szkoda kasy :D
Mogłeś lać pełny syntetyk i dolewać. Olej na silniku chroni przed korozją :D :D :D

Zrób foto pudełka po klockach i wrzuć.
fiodorczy napisał/a:
Czy ktos wie moze co to za olej korbol

Może Castrol?

fiodorczy napisał/a:
Wychodzi na to ze wlal 5 litrow, pare cm powyzej max.

Koniecznie spuśc.

Krzyzak - 01-12-2010, 17:33

fj_mike napisał/a:
Olej na silniku chroni przed korozją :D :D :D
blok z żeliwa nie koroduje :P
Hugo - 01-12-2010, 17:39

Krzyzak napisał/a:
blok z żeliwa nie koroduje
Wcale, ale farba na nim lubi odpadać w Mitsu (może w innych też, nie wiem) :P
fj_mike - 01-12-2010, 17:40

Krzyzak, Hugo - to tylko takie powiedzenie :wink:
fiodorczy - 02-12-2010, 16:28

KaWu:
"A Ty fiodorczy, masz eskorta :?: :) Bo opisz nie zmieniony ..."

Tak :) jeszcze mam, ale opis zmienie.

"Jaką uszczelkę :?: Pokrywy zaworow :?: "

Chodzi o ktorys z simeringow.

Saqu:
"Uszczelke pokrywy zaworów?"
j/w

"To sobie narobiłeś nie potrzebnie kosztów, wyciekło by to byś dolał ;) a tak to wydałeś 100zł? na ten półsyntetyk i kolejne ponad 100zł chcesz zaraz wydać żeby zmienić na syntetyk"
w sumie racja, lepiej zrobie jak wyjezdze go do konca.

fj_mike:
"Szkoda kasy :D
Mogłeś lać pełny syntetyk i dolewać."

tak, ale nie chcialem wlewac za rzadkiego, zeby nie "ulatnial" sie w jakims ekstremalnym tempie. Gdyz przynajmniej jeden simering nie jest do konca szczelny.
Konsultowalem to z mechanikiem(wspomnialem o uszczelce).Powiedzial, ze 10w40 na zime moze byc.

"Zrób foto pudełka po klockach i wrzuć."
niestety nie otrzymalem od mechanika.

"Może Castrol?"
Z pewnoscia nie, ale nazwa byla podobna.



Co do stanu oleju, to jak napisalem tak tez zrobilem. Sprawdzilem poziom rano.
I jest mniej niz pol cm ponad max, wiec nie jest tak tragicznie :)


"Olej na silniku chroni przed korozją"
"blok z żeliwa nie koroduje"
"Wcale, ale farba na nim lubi odpadać w Mitsu (może w innych też, nie wiem) :P "

Dobra dla swietego spokoju kupilem litr 0w50 i przesmarowalem caly silnik ;)

fiodorczy - 02-12-2010, 16:32

Tuz przed mrozami zdazylem zmienic plyn do spryskiwaczy na SONAX.

Dzisiaj zostaly zabezpieczone uszczelki, bo juz byly spore klopoty z otwarciem drzwi.

fj_mike - 02-12-2010, 16:32

fiodorczy napisał/a:
Dobra dla swietego spokoju kupilem litr 0w50 i przesmarowalem caly silnik ;)

:D :D :D
fiodorczy, zaznacz tekst myszką w poście który chcesz cytować. Przy tym poście jest przycisk "Cytowanie selektywne". Zaznacz tekst i kliknij ten przycisk, tekst cytowany pojawi się w okienku na dole :wink:

fiodorczy - 02-12-2010, 16:35

fj_mike napisał/a:
fiodorczy, zaznacz tekst myszką w poście który chcesz cytować.


A no faktycznie, dzieki :)

fj_mike - 02-12-2010, 16:37

Jeżeli masz problem z tym simmeringiem to zostaw na razie ten olej.
Zmień go przy wymianie tych uszczelniaczy.

sebo199 - 02-12-2010, 17:26

Czy ten "mechanik" miał kiedyś styczność z GDI? Żadnych półsyntetyków 10W40 do GDI! Uwierz mi i innym użytkownikom tego silnika że to jest dla niego niezdrowe. Nie rozumiem co ma 10W40 dać lepszego silnikowi w zimie? W niskich temperaturach narobisz sobie syfu w dolocie z takim olejem. Tak jak pisałem ja lałem Castrola zalecanego do silników z wtryskiem bezpośrednim.
fj_mike - 02-12-2010, 17:27

sebo199, przecież nie uszkodzi tego silnika, jeżeli wymieni ten olej za miesiąc lub dwa. Nie naciągaj kolegi na koszta :wink:
sebo199 - 02-12-2010, 17:51

Nie mówię o uszkodzeniu silnika ale jak dużo kolega jeździ i często odpala i gasi auto to dosyć szybko może zasyfić sobie dolot. Chyba że przed wymianą zrobi płukankę i kompleksowe czyszczenie dolotu. WARTO.
radek79 - 02-12-2010, 20:18

witam z tym olejem to nie ma co siać paniki jedynym skutkiem ubocznym może być szybsze ćwierkanie popychaczy nic więcej , moje GDI ma już nalatane 250tyś/km z czego sam już zrobiłem blisko 60tyś/km kolektora jeszcze nie czyściłem a przepustnice czyściłem dopiero dwa razy a wszystko na mobilu1 5w50 więc do wymiany rozrządu u fiodorczy spokojne wytrzyma


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group