Outlander II GEN Techniczne - Napęd Outlander II
dab - 04-01-2011, 12:40
13zbyszek13 napisał/a: | To że nie służy on do jazdy non stop. |
A gdzie to jest w instrukcji wozu napisane?
13zbyszek13 - 04-01-2011, 12:49
dab napisał/a: | A gdzie to jest w instrukcji wozu napisane? |
Nie wiem czy jest napisane ale przy kupnie auta dostałem taką informacje od sprzedawcy.
Ze służy to do chwilowej jazdy w cięższych warunkach.
AndrzejKrok - 04-01-2011, 17:24
no a gdzie tutaj sens i logika skoro rozłącza się po przekroczeniu 40km/h to raczej używany jest chwilowo
mnie natomiast nikt o tym nie informował ,ale również nie dostałem info że we wnętrzu pojazdu nie będzie można rozmawiać przy większych prędkościach bo silnik skutecznie mi to uniemożliwi
Muciek - 04-01-2011, 17:30
13zbyszek13 napisał/a: | dab napisał/a: | A gdzie to jest w instrukcji wozu napisane? |
Nie wiem czy jest napisane ale przy kupnie auta dostałem taką informacje od sprzedawcy.
Ze służy to do chwilowej jazdy w cięższych warunkach. |
To samo powiedział sprzedawca w przypadku taty, potem coś wspomniał o jakimś magnetyzerze czy coś w ten deseń, który może się łatwo popsuć jadąc z dużą prędkością na 4WD Lock.
ramzesw11 - 04-01-2011, 20:13
... nie wiem po co niektórzy tak uparcie w codziennej jeździe chcą używać lock ?? w czym to ma pomóc że więcej momentu przenoszone jest na tył ? Rozumiem jakiś cięższy podjazd, zaspy...
dab - 05-01-2011, 07:59
ramzesw11 napisał/a: | ... nie wiem po co niektórzy tak uparcie w codziennej jeździe chcą używać lock ?? w czym to ma pomóc że więcej momentu przenoszone jest na tył ? Rozumiem jakiś cięższy podjazd, zaspy... |
Jakbys pojezdzil troche subarynka to bys nie mial pytan...
Jak cale miasto tygodniami zawalone sniegiem i breja sniegowa to przyjemnie jest jezdzic na LOCKU....po to jest zeby z niego korzystac.
A to co sprzedawcy opowiadaja... To przeciez fachowcy
ramzesw11 - 05-01-2011, 08:25
....dobra niech tak zostanie... pozdrawiam
13zbyszek13 - 05-01-2011, 08:48
dab napisał/a: | Jakbys pojezdzil troche subarynka to bys nie mial pytan...
Jak cale miasto tygodniami zawalone sniegiem i breja sniegowa to przyjemnie jest jezdzic na LOCKU....po to jest zeby z niego korzystac.
A to co sprzedawcy opowiadaja... To przeciez fachowcy |
Idąc twoim tokiem myślenia to jak samochód jest wyposażony w reduktor i blokadę mechanizmów różnicowych to też trzeba na tym jeździć całą zimę bo masz śnieg i breję w twoim mieście.
dab - 05-01-2011, 09:53
13zbyszek13 napisał/a: | dab napisał/a: | Jakbys pojezdzil troche subarynka to bys nie mial pytan...
Jak cale miasto tygodniami zawalone sniegiem i breja sniegowa to przyjemnie jest jezdzic na LOCKU....po to jest zeby z niego korzystac.
A to co sprzedawcy opowiadaja... To przeciez fachowcy |
Idąc twoim tokiem myślenia to jak samochód jest wyposażony w reduktor i blokadę mechanizmów różnicowych to też trzeba na tym jeździć całą zimę bo masz śnieg i breję w twoim mieście. |
Nie wiem czyim podazasz tokiem myslenia ale z pewnoscia nie moim
Nie generalizuj, bo nie o to tu chodzi... tym reduktorem to pojechales po rajtuzach
Co do blokady to jesli jezdze w zakresie predkosci 20-60km/h w ciezkich warunkach o jakich pisalem to odczuwam roznice w jezdzie na LOCKU niz bez niego - jest stabilniej i auto sie nie uslizguje.
Jesli ty mas zjakas awersje do jazdy 4x4 to trzeba bylo zainwestowac w wersje INVITE Po co przeplacac?
Po to kupuje jakas rzecz - tu auto - wyposazone w jakas funkcje zeby tego UZYWAC!
Proste? i chyba logiczne
13zbyszek13 - 05-01-2011, 10:03
dab napisał/a: | Jesli ty mas zjakas awersje do jazdy 4x4 |
Nie mam awersji do jazdy 4 x 4 / 4WD / i przy tym napędzie się już nie uślizguje jak przy 2WD.
Zresztą czy lato czy zima jeżdżę na 4WD a LOCK używam tylko w momentach gdy występują cięższe warunki / np. przejazdy przez większe zaspy, po dosyć mocno piaszczystych drogach / i do tego celu uważam że on służy.
A co daje jeszcze dodatkowa jazda na LOCK w normalnych warunkach drogowych / jazda po mieście w zimie / na stałe ja naprawdę nie wiem.
dab - 05-01-2011, 10:12
Co daje?..myslalem ze to zostalo juz powiedziane
A coz tak cie powstrzymuje od uzywania LOCKA w trudnym miejskim terenie? Troska o jego stan techniczny? ze sie szybciej zuzyje, zepsuje?
Zreszta niewazne, ty nie uzywasz, ja uzywam...kazdy ma swoj styl jazdy dopasowany do swoich potrzeb.
AndrzejKrok - 05-01-2011, 10:16
no dobra a skąd ten olej pod Outkiem ??
13zbyszek13 - 05-01-2011, 10:27
dab napisał/a: | Zreszta niewazne, ty nie uzywasz, ja uzywam...kazdy ma swoj styl jazdy dopasowany do swoich potrzeb. |
I dlatego jest tak fajnie na tym świecie .
Każdy jest inny i co innego lubi .
I dlatego nie jest szaro i monotonnie.
mitsu00 - 05-01-2011, 10:33
13zbyszek13 napisał/a: | dab napisał/a: | Zreszta niewazne, ty nie uzywasz, ja uzywam...kazdy ma swoj styl jazdy dopasowany do swoich potrzeb. |
I dlatego jest tak fajnie na tym świecie .
Każdy jest inny i co innego lubi .
I dlatego nie jest szaro i monotonnie. | Dajcie se na wstrzymanie i przestańcie sie przerzucac piaskiem jak dzieciai w piaskownicy Lock mozna używac w cięższych warunkach zimowych do pewnej prędkości i jeśli takowe występują to tez jeżdżę na tym ustawieniu. W Szwecji od ponad miesiąca Uppsala jest nonstop zasypana z białymi drogami i śniegiem do kostek w centrum miasta. Jeżdżę zatem na Locku i napęd dziala bezproblemowo. jeśli byłoby inaczej to coś jest nie teges.
13zbyszek13 - 05-01-2011, 10:40
mitsu00 napisał/a: | Dajcie se na wstrzymanie i przestańcie sie przerzucac piaskiem jak dzieciai w piaskownicy |
Ups
|
|
|