To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander II GEN Techniczne - Napęd Outlander II

dab - 04-01-2011, 12:40

13zbyszek13 napisał/a:
To że nie służy on do jazdy non stop.


A gdzie to jest w instrukcji wozu napisane? :shock:

13zbyszek13 - 04-01-2011, 12:49

dab napisał/a:
A gdzie to jest w instrukcji wozu napisane?


Nie wiem czy jest napisane ale przy kupnie auta dostałem taką informacje od sprzedawcy.
Ze służy to do chwilowej jazdy w cięższych warunkach.

AndrzejKrok - 04-01-2011, 17:24

no a gdzie tutaj sens i logika skoro rozłącza się po przekroczeniu 40km/h to raczej używany jest chwilowo
mnie natomiast nikt o tym nie informował ,ale również nie dostałem info że we wnętrzu pojazdu nie będzie można rozmawiać przy większych prędkościach bo silnik skutecznie mi to uniemożliwi

Muciek - 04-01-2011, 17:30

13zbyszek13 napisał/a:
dab napisał/a:
A gdzie to jest w instrukcji wozu napisane?


Nie wiem czy jest napisane ale przy kupnie auta dostałem taką informacje od sprzedawcy.
Ze służy to do chwilowej jazdy w cięższych warunkach.


To samo powiedział sprzedawca w przypadku taty, potem coś wspomniał o jakimś magnetyzerze czy coś w ten deseń, który może się łatwo popsuć jadąc z dużą prędkością na 4WD Lock.

ramzesw11 - 04-01-2011, 20:13

... nie wiem po co niektórzy tak uparcie w codziennej jeździe chcą używać lock ?? w czym to ma pomóc że więcej momentu przenoszone jest na tył ? Rozumiem jakiś cięższy podjazd, zaspy...
dab - 05-01-2011, 07:59

ramzesw11 napisał/a:
... nie wiem po co niektórzy tak uparcie w codziennej jeździe chcą używać lock ?? w czym to ma pomóc że więcej momentu przenoszone jest na tył ? Rozumiem jakiś cięższy podjazd, zaspy...


Jakbys pojezdzil troche subarynka to bys nie mial pytan... :rolleyes: :P
Jak cale miasto tygodniami zawalone sniegiem i breja sniegowa to przyjemnie jest jezdzic na LOCKU....po to jest zeby z niego korzystac.
A to co sprzedawcy opowiadaja... :badgrin: To przeciez fachowcy :badgrin:

ramzesw11 - 05-01-2011, 08:25

....dobra niech tak zostanie... pozdrawiam
13zbyszek13 - 05-01-2011, 08:48

dab napisał/a:
Jakbys pojezdzil troche subarynka to bys nie mial pytan...
Jak cale miasto tygodniami zawalone sniegiem i breja sniegowa to przyjemnie jest jezdzic na LOCKU....po to jest zeby z niego korzystac.
A to co sprzedawcy opowiadaja... To przeciez fachowcy


Idąc twoim tokiem myślenia to jak samochód jest wyposażony w reduktor i blokadę mechanizmów różnicowych to też trzeba na tym jeździć całą zimę bo masz śnieg i breję w twoim mieście.

dab - 05-01-2011, 09:53

13zbyszek13 napisał/a:
dab napisał/a:
Jakbys pojezdzil troche subarynka to bys nie mial pytan...
Jak cale miasto tygodniami zawalone sniegiem i breja sniegowa to przyjemnie jest jezdzic na LOCKU....po to jest zeby z niego korzystac.
A to co sprzedawcy opowiadaja... To przeciez fachowcy


Idąc twoim tokiem myślenia to jak samochód jest wyposażony w reduktor i blokadę mechanizmów różnicowych to też trzeba na tym jeździć całą zimę bo masz śnieg i breję w twoim mieście.


Nie wiem czyim podazasz tokiem myslenia ale z pewnoscia nie moim :P
Nie generalizuj, bo nie o to tu chodzi... tym reduktorem to pojechales po rajtuzach :badgrin:
Co do blokady to jesli jezdze w zakresie predkosci 20-60km/h w ciezkich warunkach o jakich pisalem to odczuwam roznice w jezdzie na LOCKU niz bez niego - jest stabilniej i auto sie nie uslizguje.
Jesli ty mas zjakas awersje do jazdy 4x4 to trzeba bylo zainwestowac w wersje INVITE :twisted: Po co przeplacac? :badgrin:
Po to kupuje jakas rzecz - tu auto - wyposazone w jakas funkcje zeby tego UZYWAC!
Proste? i chyba logiczne :D

13zbyszek13 - 05-01-2011, 10:03

dab napisał/a:
Jesli ty mas zjakas awersje do jazdy 4x4


Nie mam awersji do jazdy 4 x 4 / 4WD / i przy tym napędzie się już nie uślizguje jak przy 2WD.
Zresztą czy lato czy zima jeżdżę na 4WD a LOCK używam tylko w momentach gdy występują cięższe warunki / np. przejazdy przez większe zaspy, po dosyć mocno piaszczystych drogach / i do tego celu uważam że on służy.
A co daje jeszcze dodatkowa jazda na LOCK w normalnych warunkach drogowych / jazda po mieście w zimie / na stałe ja naprawdę nie wiem.

dab - 05-01-2011, 10:12

Co daje?..myslalem ze to zostalo juz powiedziane 8)
A coz tak cie powstrzymuje od uzywania LOCKA w trudnym miejskim terenie? Troska o jego stan techniczny? ze sie szybciej zuzyje, zepsuje? :twisted:
Zreszta niewazne, ty nie uzywasz, ja uzywam...kazdy ma swoj styl jazdy dopasowany do swoich potrzeb.

AndrzejKrok - 05-01-2011, 10:16

no dobra a skąd ten olej pod Outkiem ??
13zbyszek13 - 05-01-2011, 10:27

dab napisał/a:
Zreszta niewazne, ty nie uzywasz, ja uzywam...kazdy ma swoj styl jazdy dopasowany do swoich potrzeb.


I dlatego jest tak fajnie na tym świecie . :lol:
Każdy jest inny i co innego lubi . :lol:
I dlatego nie jest szaro i monotonnie. :lol:

mitsu00 - 05-01-2011, 10:33

13zbyszek13 napisał/a:
dab napisał/a:
Zreszta niewazne, ty nie uzywasz, ja uzywam...kazdy ma swoj styl jazdy dopasowany do swoich potrzeb.


I dlatego jest tak fajnie na tym świecie . :lol:
Każdy jest inny i co innego lubi . :lol:
I dlatego nie jest szaro i monotonnie. :lol:
Dajcie se na wstrzymanie i przestańcie sie przerzucac piaskiem jak dzieciai w piaskownicy :finga: Lock mozna używac w cięższych warunkach zimowych do pewnej prędkości i jeśli takowe występują to tez jeżdżę na tym ustawieniu. W Szwecji od ponad miesiąca Uppsala jest nonstop zasypana z białymi drogami i śniegiem do kostek w centrum miasta. Jeżdżę zatem na Locku i napęd dziala bezproblemowo. jeśli byłoby inaczej to coś jest nie teges.
13zbyszek13 - 05-01-2011, 10:40

mitsu00 napisał/a:
Dajcie se na wstrzymanie i przestańcie sie przerzucac piaskiem jak dzieciai w piaskownicy


Ups :oops:

:D :lol:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group