Outlander II GEN Techniczne - Roleta przestrzeni bagazowej - problem na mrozie :-)
13zbyszek13 - 08-01-2011, 19:03
rezon napisał/a: | 13zbyszek13, dzięki tobie Outek mnie też zaskoczył pozytywnie |
Nie możliwe
rezon - 09-01-2011, 00:13
a jednak - tylko dzięki tobie znalazłem przycisk do zamykania na klapie
Muciek - 09-01-2011, 00:19
Chodzi o tą gumkę do KOS'a??
A co do rolety to ja z kolei słyszę, że podczas jazdy po dziurach jakby podskakiwała i obstukiwała o swoje szyny na końcówkach (tam gdzie się zahacza), ale to jest do zniesienia i łatwo o tym zapomnieć.
mitsu00 - 09-01-2011, 00:40
Muciek napisał/a: | A co do rolety to ja z kolei słyszę, że podczas jazdy po dziurach jakby podskakiwała i obstukiwała o swoje szyny na końcówkach (tam gdzie się zahacza), ale to jest do zniesienia i łatwo o tym zapomnieć. | Podkleić kawałkiem filcu i po problemie.
karol_alasz - 10-01-2011, 11:10
mitsu00 napisał/a: | Muciek napisał/a:
A co do rolety to ja z kolei słyszę, że podczas jazdy po dziurach jakby podskakiwała i obstukiwała o swoje szyny na końcówkach (tam gdzie się zahacza), ale to jest do zniesienia i łatwo o tym zapomnieć.
Podkleić kawałkiem filcu i po problemie. |
No jakby tylko stukało tam gdzie sie zachacza... Ale rozwinięta roleta zmniejsza swoja objetość w swoim zasobniku czyli tej aluminiastej belce i tam na dziurach wesolutko potrafi łomotać...
mitsu00 - 10-01-2011, 11:27
karol_alasz napisał/a: | mitsu00 napisał/a: | Muciek napisał/a:
A co do rolety to ja z kolei słyszę, że podczas jazdy po dziurach jakby podskakiwała i obstukiwała o swoje szyny na końcówkach (tam gdzie się zahacza), ale to jest do zniesienia i łatwo o tym zapomnieć.
Podkleić kawałkiem filcu i po problemie. |
No jakby tylko stukało tam gdzie sie zachacza... Ale rozwinięta roleta zmniejsza swoja objetość w swoim zasobniku czyli tej aluminiastej belce i tam na dziurach wesolutko potrafi łomotać... | Ja poszedłem za radą Amerykańców i Kanadyjczyków i obwinąłem czarną taśmą izolacyjną 2 metalowe zaczepy ławeczki w bagażniku. Na nerównościach trochę mi łomotała. Teraz jest cisza. Miszcze z ASO oczywiście nie wpadli na tak banalny sposób wyeliminowania stuków, tylko twardo twierdzili że TTTM
Student - 10-01-2011, 12:06
Bo tego sposobu nie można zastosować w ASO tylo w garażu.
Już widzę co byś powiedział jak by Ci to zrobili: " ..zapłaciłem tyle kasy a oni taśmę za 3zł wstawiają , partactwio itd..."
mitsu00 - 10-01-2011, 12:32
Student napisał/a: | Bo tego sposobu nie można zastosować w ASO tylo w garażu.
Już widzę co byś powiedział jak by Ci to zrobili: " ..zapłaciłem tyle kasy a oni taśmę za 3zł wstawiają , partactwio itd..." | A niby dlaczego nie można? Myślisz że jak mi w poprzednim aucie stelaz fotela trzeszczał to jakie ASO (BMW Polska) miało wytyczne od producenta? Podkleić obudowę plastikowa fotela która ma stycznośc ze skórą fotela taśmą filcową. Działa idealnie i pierdzenie i trzeszczenie minęło. Dopiero jakby to nie pomoglo, to trzeba było wymieniac obudowę fotela. Co do ASO Mitsubishi: co myslisz ASO robi w przypadku hałasujacej obudowy dolotu filtra powietrza? Klei albo obkleja taśmą izolacyjną. Wiem bo mi to 2 razy robili, w końcu wymienili na nowy bo te zabiegi nie pomogły Mam kontynuować...? Bo podobnych przykladów mam wiele. Najważniejsze żeby ASO usunęło usterkę. Jakim to zrobia sposobem to juz kwestia do dyskusji. Osobiście wolę żeby mi coś naprawili w miarę szybko, nawet jak to określiłeś sposobem za 3 zł, zebym nie musiał tracić czasu na kolejne rewizyty. W przypadku zawieszenia miałem ich chyba z 10. W końcu powiedzieli mi że TTTM. Najprościej przecież bo ASO zawsze ma rację nawet jak nie potrafia z czymś sobie poradzić W ASO w Szwecji po 1 wizycie wyeliminowali ta sama usterkę.
A w kwesti hałasującej ławeczki w bagażniku: jeśli producent spartaczył konstrukcję elementu, to nie pomoze nawet wymiana go na nowy, bo zasada działania jest i będzie identyczna. Jeśli w większości ASO nie pracowali wymieniacze, tylko mechanicy "złota rączka", to nie tak często używaliby znnego już wszystkim stwierdzenia TTTM.... Czasami nawet najtańsze metody są lepsze niz wymiana całego podzespolu. Trzeba tylko ruszyć głową.
rezon - 10-01-2011, 13:21
Student napisał/a: | Bo tego sposobu nie można zastosować w ASO tylo w garażu. | to popatrz sobie na zdjęcia, jak ASO Mitsubishi Automarket w Boguchwale wstawiło mi wiązkę elektryczną http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=46762 fakturując oczywiście co innego - nie dość że oszustwo, to jeszcze druciarstwo.
Student - 11-01-2011, 07:09
rezon znam twoją historię z wątku i właśnie o tym napisałem.
Wsadzili i zrobili dziadostwo , masz słuszne pretensje.
Naprawa poprzez taśmę nie jest dziełem sztuki i nie interesuje minie że BMW tak robi.
Jeżeli serwis chciał by coś takiego zrobić musiał by mnie uprzedzić o tym i na wyraźną moją zgodę zastosować takie rozwiazanie, podklejanie filcem i taśmę dwustronną jak mam czas to sobie sam mogę całą tapicerkę zrobić i nic nie będzie trzeszczeć, żadna filozofia trochę czasy i parę kluczy.
Usunięcie usterki mam być profesjonalne i trwałe a nie do końca gwarancji.
Jest to kolejny powód dla którego nie jeżdzę do ASO na przeglądy.
Jeżeli nie ma żadnych błędów i potrafi się słuchać własnego samochodu to samemu można więcej i lepiej zrobić niż niektórzy partacze z ASO (okręg warszawski może wybierać, jest trochę ASO Mitsu w terenia ) ale poza już nie jest tak słodko z fachowcami.
rezon - 11-01-2011, 07:17
Student napisał/a: | Jeżeli serwis chciał by coś takiego zrobić musiał by mnie uprzedzić o tym i na wyraźną moją zgodę zastosować takie rozwiazanie, podklejanie filcem i taśmę dwustronną jak mam czas to sobie sam mogę całą tapicerkę zrobić i nic nie będzie trzeszczeć, żadna filozofia trochę czasy i parę kluczy.
Usunięcie usterki mam być profesjonalne i trwałe a nie do końca gwarancji. | to prawda, że trudno to nazwać profesjonalizmem, ale mitsu00 zrobił to sam. Ja też chyba zrobię, bo wśród dźwięków orkiestry symfonicznej spod znaku trzech diamentów wychwyciłem fałszywy ton perkusji tylnoławeczkowej. Kawałek taśmy izolacyjnej mam. Przypomniałem sobie, że taki sam patent stosowałem w Octavii I dziesięć lat temu do ustabilizowania składanych oparć tylnych siedzeń bo też stukały, w Octavii 2 nie było już takiej potrzeby. Jest zatem nadzieja, że Outek 3 też będzie miał dobrze wykonaną ławeczkę.
mitsu00 - 11-01-2011, 11:26
Student napisał/a: | Jest to kolejny powód dla którego nie jeżdzę do ASO na przeglądy.
Jeżeli nie ma żadnych błędów i potrafi się słuchać własnego samochodu to samemu można więcej i lepiej zrobić niż niektórzy partacze z ASO (okręg warszawski może wybierać, jest trochę ASO Mitsu w terenia ) ale poza już nie jest tak słodko z fachowcami. | Zacznijmy może od tegoże jak masz auto na gwarancji, to czy ci się to podoba czy nie, to musisz robić przeglądy w ASO przez pierwsze 3 lata. Natomiast po tym okresie to hulaj dusza......
jmpdesign - 29-12-2015, 10:49
rezon napisał/a: | a jednak - tylko dzięki tobie znalazłem przycisk do zamykania na klapie |
Odgrzewam, choć w sumie OT i 4 lata po tym poście, ale przez 5 lat jeżdżenia swoim Outlanderem nie wiedziałem o istnieniu tego przycisku - jaja jak berety. Tak to jest jak instrukcję czyta się tylko w ostateczności. A tyle razy obchodziłem samochód, aby zamknąć gumką na klamce
A co do rolety, żeby nie było całkiem OT to od nowości było do d., w łasce swojej wymienili mi ją na gwarancji w RMFilipowicz po bojach, jest ciut lepiej, ale na mocnym mrozie oczywiście nie działa jak powinna.
|
|
|