Pajero II - Pajero II pomocy
mleki1 - 25-03-2014, 07:14
"" Ale jednak najczęstrzą przyczyną jest ten właśnie simmering-i najlepiej zacząć od niego!!!
1)Podłączasz 2 metrowy przewód bezpośrednio do pompy
2)tankujesz w 5 litrową bańkę pezroczystą 5 litrów ropy
3)wkładasz ten przewód bezpośredni do pompy z pkt 1 do bańki i stawiasz ją NISKO przy kole(nisko po to, bo gdy simmering jest uszkodzony-to podciśnienie wytwoży się większe gdy bańka stoi nisko, gdy postawisz ją wysoko to paliwo będzie "spływać" do pompy-i problem może się nie ujawnić).
4)odpalasz auto, aby pochodziło na tym paliwie troszkę, no tak aby w bańce zostało z połowę ropy(oczywiście końcówka przewodu musi być na dnie bańki,aby nie złapał powietrza)
5)wyłączasz auto na kilka godzin(czas po którym problem występował)
6)i po tym czasie obserwujesz czy do bańki nie cofnęło się paliwo- częśto cofa się z olejem i paliwo robi się brudne...
7)odpalasz auto i jeśli odpali i po jakimś czasie zdechnie to masz przyczynę- SIMMERING
i wtedy dajesz sobie spokój z całą drogą od zbiornika do filtra.""
Hej , trochę odświerzę , do bańki podłączamy tylko zasilanie paliwem czy powrót też ?
|
|
|