[02-06]Lancer CS0 - czas zagazować lancerka
cefaloid - 03-05-2014, 14:01
b4rt3k91 napisał/a: | Odkopuję temat ktoś jest w stanie polecić w okolicach Krakowa dobrego gazownika i jakąś dobrą instalację? W domu posiadamy jeszcze Avensisa T25, gazowany tutaj: http://autonagaz.net/ , zero problemów (przejechane koło 20 000 km), ale może ktoś z Was jeszcze kogoś sprawdzonego/dobrego poleci |
Ja mogę w sumie polecić ich: http://www.gaz.auto.pl/
Dość solidny montaż (2 auta bez problemów po instalacji) a przy okazji dobrze im "z gęby patrzy" co bardzo ułatwia ew. serwis już po montażu.
Zaś dobra instalacja? Co innego jest dobre zależnie od funduszy / silnika / trwałości / osiągów.
Sam musisz wybrać najlepsze dla Ciebie.
b4rt3k91 - 04-05-2014, 18:15
Cefaloid, a jakiegoś Miśka gazowałeś u nich? Jeśli tak to jaką instalację zakładałeś? Bo z tych co mają na stronie to kojarzę tylko BRC Sequent 24 i o ile dobrze pamiętam na forum coś o niej poczytałem. Natomiast z firmy http://autonagaz.net/ dostałem odpowiedź:
Cytat: |
Witam
jest kilka opcji do tego auta
1.
elektronika: Stag 4 Qbox
zbiornik: 630/200/48l.
reduktor: ACR01
elektrozawór: Valtek typ03
wtryskiwacze: Hana Gold
cena 2800 (brutto)
2.
elektronika: Stag 4Plus
zbiornik: 630/200/48l.
reduktor: ACR01
elektrozawór: Valtek typ03
wtryskiwacze: Hana Gold
cena 2850 (brutto)
3.
elektronika: Stag 300-4 Isa2
zbiornik: 630/200/48l.
reduktor: ACR01
elektrozawór: Valtek typ03
wtryskiwacze: Hana Gold
cena 2900 (brutto)
4.
elektronika: Stag 300-4 Premium http://autonagaz.net/index.php/stag-300-premium/
zbiornik: 630/200/48l.
reduktor: ACR01
elektrozawór: Valtek typ03
wtryskiwacze: Hana Gold
cena 3200 (brutto)
dopłata do wlewu w klapkę paliwa 100zł
dopłata do przełącznika Led 50zł http://autonagaz.net/wp-c...znik-led-AC.jpg
cena dotyczy montażu instalacji wraz z demontażem kolektora ssącego do nawiertów oraz starojeniem instalacji na AFR
tak wygląda montaż:
http://galeria.autonagaz....2-0-i-16V-135KM
|
Jeśli jest ktoś, kto użytkuje którąś z powyższych instalacji (BRC Sequent 24 lub STAG 300-4) to mógłby się podzielić wrażeniami? wiem, że w zasadzie ważniejszy jest dobry gazownik, który umiejętnie ją założy, ale może ktoś ma jakieś złe doświadczenia z w/w instalacjami?
p_k - 04-05-2014, 21:29
Czy na 100% chcesz montować wtryskiwacze Hana ? Kiedyś to był produkt w solidny, ale obecnie chyba każdy gazownik spotkał się dziesiątki razy z usterkami/wadami tych wtryskiwaczy nawet w wersji Gold
Student - 04-05-2014, 21:56
Stag 300 premium ok.
Przede wszytkim to nie hannah Gold tylko zielone.
ACR jest ok.
Butla raczej 59 szkoda aby coś wystawało.
Valteka raczej bym unikał.
Kable PVC 8mm
Będzie ok.
b4rt3k91 - 05-05-2014, 08:07
p_k napisał/a: | Czy na 100% chcesz montować wtryskiwacze Hana ? Kiedyś to był produkt w solidny, ale obecnie chyba każdy gazownik spotkał się dziesiątki razy z usterkami/wadami tych wtryskiwaczy nawet w wersji Gold |
Nie na 100%. Nie znam się na instalacjach, dlatego pytam Was o radę W avce mamy założonego STAG'a 300 Premium o ile dobrze pamiętam w takiej samej konfiguracji jak dostałem teraz w propozycji, po przejechaniu 20 k km nie mam do niej uwag, ale skoro twierdzicie, że to kiepska opcja to albo pomyślę nad zmianą konfiguracji albo nad BRC Sequent 24 (słyszałem, że w japońcach bardzo dobrze się sprawdza ).
plecho1 - 05-05-2014, 09:17
Cytat: | Przede wszytkim to nie hannah Gold tylko zielone. |
Te Hany to nowy typ z dyszami kalibracyjnymi jak jest w Barracudach, to daje większe możliwości w dobraniu odpowiedniej wydajności wtryskiwacza do konkretnego silnika.
To co podałeś wyżej, to bardzo dobre konfiguracje a dodatkowo dużym plusem jest to, że zdejmują kolektor do nawiercania. Student pisząc "Valteka raczej bym unikał." raczej miał na myśli wtryskiwacze gazu Valtek a tobie zaproponowano Hany, elektrozawór Valtek jest jak najbardziej OK.
Do wtryskiwaczy Hana niektórzy ostatnio maja zastrzeżenia ale nie wszyscy maja z nimi problemy. Jakby w tym warsztacie mieli też w opcji polskie Barracudy, to watro je zamiast Han założyć ale Hany tez nie są złe.
BRC nie montuj bo warsztaty to montujące to często partacze i dodatkowo późniejszy serwis tej instalacji jest sporo droższy od innych instalacji. Np. wtryskiwacze BRC to koszt około 1000zł a Hana czy Barracuda to około 400zł. Moim zdaniem nie warto ładować się w większe koszty dla tego tylko, że to BRC jeśli inne instalacje będą działały jak najbardziej OK.
Artii - 05-05-2014, 16:10
A może Landi Renzo. Ja zrobiłem 100tkm na mojej i wszystko ok.
plecho1 - 05-05-2014, 18:23
Tak naprawdę to nie ma większego znaczenia cz to będzie składak na Stagu czy Landi Renzo czy nawet BRC, ważne aby instalacja była właściwie dobrana, zainstalowana i wyregulowana. Więc najważniejszy jest kumaty i uczciwy gaziarz.
Student - 05-05-2014, 20:43
Tak , tylko do Staga kupisz Soft za 50 zł i sam będziesz diagnozowal a jak masz kumatego gazownika to wysteruje instalacje na odległość poprzez twój laptop
plecho1 - 05-05-2014, 21:46
Ani do Saga ani do innych sterowników softu nie trzeba kupować, oprogramowanie za darmo jest dostępne na stronach producentów sterowników. Jedynie trzeba kupić kabel do podłączenia się.
juar_78 - 06-05-2014, 00:06
Ja założyłem LPG do CS0 2.0 w warsztacie, w którym wcześniej "zagazowałem" Carismę (a zrobiłem nią na LPG 100 tys. km).
Do Lancera zamontowano mi:
- reduktor: magicIII,
- zbiornik: 630*250 (62l),
- sterownik: STAG Q-box,
- wtryski: Hana2000"A" (nie wiem, czy to zielone, czy czerwone, czy jakie ),
- wlew pod klapką.
Cena takiej instalacji to 2,9 tys. zł.
P.S. Zapomniałem dodać, że w "moim" warsztacie otrzymuje się na instalację gwarancję 3 lata bez limitu kilometrów lub 100 tys. km bez limitu lat.
wily - 06-05-2014, 06:28
Ja mam założoną następującą kompletację do mojego misia:
-sterownik STAG 300 Premium
-reduktor ACR01 czarny
-wtryskiwacze Hana zielone
Muszę przyznać, że póki co zrobiłem na tej instalacji 35 tyś. km i wszystko w najlepszym porządku.
plecho1 ma racje co do wtryskiwaczy Hana, dużo użytkowników narzeka ostatnio na te wtryski, natomiast Barracudy jak na razie są dobrej jakości i mogę je spokojnie polecić.
Oczywiście jak pisze większość najważniejszy jest dobór i dobre wystrojenie instalacji, tak naprawdę tylko wtedy możemy mówić o bezproblemowym użytkowaniu.
Jest jeszcze jeden aspekt całej tej sprawy, mając polską instalację masz bezproblemowy serwis pogwarancyjny oraz "normalne" ceny części zamiennych, natomiast włoskie i holenderskie komponenty raczej "normalnie" nie kosztują i tak naprawdę mało kto potrafi te instalacje dobrze wyregulować.
pozdrawiam wszystkich
cefaloid - 06-05-2014, 18:36
b4rt3k91 napisał/a: | Cefaloid, a jakiegoś Miśka gazowałeś u nich? Jeśli tak to jaką instalację zakładałeś? Bo z tych co mają na stronie to kojarzę tylko BRC Sequent 24 i o ile dobrze pamiętam na forum coś o niej poczytałem.
Jeśli jest ktoś, kto użytkuje którąś z powyższych instalacji (BRC Sequent 24 lub STAG 300-4) to mógłby się podzielić wrażeniami? wiem, że w zasadzie ważniejszy jest dobry gazownik, który umiejętnie ją założy, ale może ktoś ma jakieś złe doświadczenia z w/w instalacjami? |
Ja u nich załozyłem własnie BRC Sequent 24 do 1.6 i zrobiłem na niej do dziś jakieś 60 tys km. W Lancerze jesli zrobią adaptację instalacji pod obciążeniem, to nie powinno być problemów z dowolną przyzwoitą instalacją. Ze swojej BRC jestem zadowolny ale nie oznacza to że to jedyny dobry wybór.
BRC jest to instalacja gdzie wszystko oprócz zbiornika pochodzi z BRC i jest proste ale dość solidne - i masz na to 2 lata gwarancji. Stag 300 jest zdecydowanie bardziej zaawansowanym sterownikiem jak ten z BRC, ale co z nim będzie zamontowane, to zalezy od gazownika i jeden da podzespoły dobre... inny tanie. Jeden dobrze dopasuje, inny źle.
Koledzy 'willy' i 'plecho1' wg mnie bardzo dobrze opisali problem. Jeśli gazownik ma wiedzę, to w tej samej sumie pieniędzy STAG + elementy kompletowane dadzą więcej mozliwości dostrojenia ale jeśli gazownik takiej wiedzy nie ma, to przy Stagu będzie więcej do popsucia albo złego wyregulowania. BRC założy dobrze nawet mało kumaty gazownik bo tam niewiele się ustawia i praktycznie niczego w komplecie nie dobiera samemu. Staga taki gazownik-kowal już nie ogarnie, bo zwariuje od liczby ustawień i parametrów ktorych nie rozumie....
Bamber - 06-05-2014, 21:16
A ja mam sekwencję Prinsa od nowości jak z salonu wyjechało, przelot 140 tyś. po 70 tyś był wymieniony reduktor i nadal lata.
pero - 06-05-2014, 21:26
Ja mam BRC sequent 24. Przejechane już ponad 20 kkm i wszystko chodzi aż miło.
|
|
|