Śląskie - [WARSZTAT] ASO Mitsubishi
robertdg - 05-08-2011, 21:23
Faktycznie nieprofesjonalne podejście, no cóż to ludzie reprezentują firmę i najwidoczniej komuś się o tym zapomniało
mjsystem - 05-08-2011, 21:37
To samo powiedział miły pan w BOK importera MMC
Jogurt - 05-08-2011, 22:04
2x w życiu byłem w witpolu i:
a) serwis: gość wogóle miał chyba problem że ktoś przyszedł i ma do niego pytanie,
b) salon: oglądając nowego lancera i marudząc o np plastikach we wnętrzu, gamie silników sprzedawczyni nawet nie raczyła podejść i pokazać zalety auta czy zaproponować coś innego.
mam 2 kroki do witpolu ale wolałbym zrobić 100km po nowe auto czy na serwis niż tam zajechać.
mjsystem - 06-08-2011, 06:59
Jogurt bo myslałem już, że to ja jestem jakimś trollem czy coś, że mnie nie lubią w Witpolu...
Jogurt - 07-08-2011, 12:52
Sławek przecież dawno temu mówiłem Ci o tym jak się nimi zachwycałeś na jednym ze spotów. widać nie był to odosobniony przypadek niestety.
krzychu - 08-08-2011, 00:47
Z jednej strony mówicie "Tychy - tanie ASO", z drugiej "W Tychach jest kiepska jakość obsługi klienta". Nie sądzicie że albo jest drogo i dobrze, albo tanio i trzeba się pogodzić z pozycją petenta? Nie można mieć wszystkiego.
mjsystem - 08-08-2011, 17:46
krzychu napisał/a: | Nie można mieć wszystkiego |
No to teraz mnie zasmuciłeś
maniax86 - 11-01-2012, 12:25
hmmm po każdej wizycie w ASO dzwoni zawsze do mnie szef salonu zapytać o jakość usługi a potem zazwyczaj dzwonią jeszcze z Wawy z pytaniem "czy mogę zająć Panu kilka chwilę bo chciałem zapytać Pana o usługę jaką wykonało Mitsubishi w Rybniku i bla bla bla". Nie wiem czy to coś daje ale wtedy chyba mozna przekazać niekompetencje danego ASO
mjsystem - 11-01-2012, 16:45
maniax86 napisał/a: | hmmm po każdej wizycie w ASO dzwoni zawsze do mnie szef salonu zapytać o jakość usługi a potem zazwyczaj dzwonią jeszcze z Wawy z pytaniem "czy mogę zająć Panu kilka chwilę bo chciałem zapytać Pana o usługę jaką wykonało Mitsubishi w Rybniku i bla bla bla". Nie wiem czy to coś daje ale wtedy chyba mozna przekazać niekompetencje danego ASO |
Tak miałem w citroenie...Zawsze był telefon z centrali o jakość usług
|
|
|