Śląskie - [WARSZTAT] ASO Mitsubishi 
						
												 robertdg - 05-08-2011, 20:23
  Faktycznie nieprofesjonalne podejście, no cóż to ludzie reprezentują firmę i najwidoczniej komuś się o tym zapomniało  
												 mjsystem - 05-08-2011, 20:37
  To samo powiedział miły pan w BOK importera MMC  
												 Jogurt - 05-08-2011, 21:04
  2x w życiu byłem w witpolu i:
 
a) serwis: gość wogóle miał chyba problem że ktoś przyszedł i ma do niego pytanie,
 
b) salon: oglądając nowego lancera i marudząc o np plastikach we wnętrzu, gamie silników sprzedawczyni nawet nie raczyła podejść i pokazać zalety auta czy zaproponować coś innego.
 
mam 2 kroki do witpolu ale wolałbym zrobić 100km po nowe auto czy na serwis niż tam zajechać.
												 mjsystem - 06-08-2011, 05:59
  Jogurt bo myslałem już, że to ja jestem jakimś trollem czy coś, że mnie nie lubią w Witpolu...  
												 Jogurt - 07-08-2011, 11:52
  Sławek przecież dawno temu mówiłem Ci o tym jak się nimi zachwycałeś na jednym ze spotów. widać nie był to odosobniony przypadek niestety.
												 krzychu - 07-08-2011, 23:47
  Z jednej strony mówicie "Tychy - tanie ASO", z drugiej "W Tychach jest kiepska jakość obsługi klienta". Nie sądzicie że albo jest drogo i dobrze, albo tanio i trzeba się pogodzić z pozycją petenta? Nie można mieć wszystkiego.
												 mjsystem - 08-08-2011, 16:46
 
  	  | krzychu napisał/a: | 	 		  | Nie można mieć wszystkiego | 	  
 
 
 
No to teraz mnie zasmuciłeś  
												 maniax86 - 11-01-2012, 12:25
  hmmm po każdej wizycie w ASO dzwoni zawsze do mnie szef salonu zapytać o jakość usługi a potem zazwyczaj dzwonią jeszcze z Wawy z pytaniem "czy mogę zająć Panu kilka chwilę bo chciałem zapytać Pana o usługę jaką wykonało Mitsubishi w Rybniku i bla bla bla". Nie wiem czy to coś daje ale wtedy chyba mozna przekazać niekompetencje danego ASO  
												 mjsystem - 11-01-2012, 16:45
 
  	  | maniax86 napisał/a: | 	 		  | hmmm po każdej wizycie w ASO dzwoni zawsze do mnie szef salonu zapytać o jakość usługi a potem zazwyczaj dzwonią jeszcze z Wawy z pytaniem "czy mogę zająć Panu kilka chwilę bo chciałem zapytać Pana o usługę jaką wykonało Mitsubishi w Rybniku i bla bla bla". Nie wiem czy to coś daje ale wtedy chyba mozna przekazać niekompetencje danego ASO  | 	  
 
 
Tak miałem w citroenie...Zawsze był telefon z centrali o jakość usług  
												 
					 | 
				 
				
  |  
			 
		 |