To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EA3A/W 2.4] obcieranie przy skręcaniu

Hugo - 29-08-2011, 10:27

wasiu89 napisał/a:
może coś z amorkami?
Wszystko jest mozliwe, ale wątpię.
M_A_V - 29-08-2011, 12:28

wasiu89 napisał/a:
może coś z amorkami? mam podobnie (obcieranie przy skręcaniu teraz już nie do zniesienia jak gdyby metal o metal) może dziś wreszcie się dowiem co to jest ale powiedziano mi że prawdopodobnie coś z amortyzatorami. Napiszę jak się dowiem:)

jak coś wynajdziesz to daj znać , jeśli chodzi o amory to wydaje mi się że powinno być gdzieś widać ślady obtarć a tu nic

Cytat:
Gdybym usłyszał "na żywo" powiedziałbym Ci na 100%, ale tak to na 99% łożysko koła prawy przód.

wymienione miesiąc temu więc odpada ale profilaktycznie sprawdzałem wczoraj i brak jakichkolwiek luzów ..

[ Dodano: 29-08-2011, 12:32 ]
ogólnie ciężki temat :? i wiecie jak to jest pociskasz najpiękniejszym modelem mitsu na świecie :D po swojej mieścinie a tu nagle hałas jak z hamującego jelcza ...

Hugo - 29-08-2011, 12:41

M_A_V napisał/a:
wiecie jak to jest pociskasz najpiękniejszym modelem mitsu na świecie po swojej mieścinie a tu nagle hałas jak z hamującego jelcza ...
Ja wiem dobrze, mam nadzieję, że dzisiaj się to zmieni.
Marcino - 29-08-2011, 16:31

Moze to osłona tarczy hamulcowej przyciera??
M_A_V - 29-08-2011, 18:18

Marcino napisał/a:
Moze to osłona tarczy hamulcowej przyciera??

to już sprawdziłem ale dzięki za pomysł każdy jest dla mnie na wagę złota :)

Hugo - 29-08-2011, 23:07

A jakiej firmy łożysko zostało założone i czy kompletne z piastą?
wasiu89 - 30-08-2011, 00:11

no to mi wypadł wahacz... dobrze że nie w trasie tylko na diagnostyce:) więc polecam sprawdzenie dokładne bo to nie przelewki. dźwięk był coraz głośniejszy: (stare nagranie) http://www.youtube.com/watch?v=pw8LeHyvzIE
czy coś jeszcze jest rozwalone? zobaczymy po naprawie tego wahacza.

komarsnk - 30-08-2011, 09:35

wasiu89 napisał/a:
no to mi wypadł wahacz... dobrze że nie w trasie tylko na diagnostyce:) więc polecam sprawdzenie dokładne bo to nie przelewki. dźwięk był coraz głośniejszy: (stare nagranie) http://www.youtube.com/watch?v=pw8LeHyvzIE
czy coś jeszcze jest rozwalone? zobaczymy po naprawie tego wahacza.

ale który? Prosty czy banan? Tak się na bezczela rozpiął na sworzniu? :doubt: to i ja muszę zrobić przegląd moich widzę bo do zgrzytów się przyzwyczaiłem a to widzę, że zakończenie nie jest ciekawe :-X

M_A_V - 30-08-2011, 11:56

Hugo napisał/a:
A jakiej firmy łożysko zostało założone i czy kompletne z piastą?


Łożysko firmy JPN bez piasty nie grzeszące jakością ale piastę przekładaliśmy na prasie więc nie powinno być żadnych problemów , co gorsza ten objaw występował jeszcze przed wymianą ...

wasiu89 napisał/a:
no to mi wypadł wahacz... dobrze że nie w trasie tylko na diagnostyce:) więc polecam sprawdzenie dokładne bo to nie przelewki. dźwięk był coraz głośniejszy: (stare nagranie) http://www.youtube.com/watch?v=pw8LeHyvzIE
czy coś jeszcze jest rozwalone? zobaczymy po naprawie tego wahacza.


po filmiku wydaje mi się że miałeś inny objaw niż ja u mnie to tarcie jest regularne tak jak obroty koła

robertdg - 30-08-2011, 17:40

M_A_V, z tego co czytam, wygląda, że sprawdziłeś już niemalże wszystkie elementy ruchome mogace za to odpowiedać, jedyne co mogę oidpowiedzieć, to sprawdź raz jeszcze, ewentualnie przekonaj się, czy to na 100% ociera od koła które uważasz za żródło problemów, mi też kiedyś zaczęło ocierać na trasie do KRK, byłem przekonany że w przednim kole, niemalże na 100% pewien, kiedy przejrzałem cały przód straciłem pomysły bo nic nie znalazłem, ocierało dalej, ale nie odpuściłem poszukiwan i znalazłem w całkiem innym kole niż podejrzewałem - dla żartowniosiów nie było to zapasowe :lol:
M_A_V - 30-08-2011, 19:19

masz rację robertdg, sprawdzę wszystkie koła jeszcze raz . Najchętniej oddał bym auto do jakiegoś dobrego mechanika ale u nas takich brak ... wg specjalistów w moim regionie najlepszym rozwiązaniem jest przyzwyczajenie się do usterki :cwm10:
Hugo - 30-08-2011, 22:42

M_A_V napisał/a:
Łożysko firmy JPN bez piasty nie grzeszące jakością ale piastę przekładaliśmy na prasie więc nie powinno być żadnych problemów , co gorsza ten objaw występował jeszcze przed wymianą ...
To raczej odpada.
M_A_V napisał/a:
Najchętniej oddał bym auto do jakiegoś dobrego mechanika ale u nas takich brak ...
Mogę posłuchać.
wasiu89 - 31-08-2011, 11:37

komarsnk napisał/a:

ale który? Prosty czy banan? Tak się na bezczela rozpiął na sworzniu? :doubt: to i ja muszę zrobić przegląd moich widzę bo do zgrzytów się przyzwyczaiłem a to widzę, że zakończenie nie jest ciekawe :-X


Prosty, ale dziś mi powiedzieli, że obydwa najlepiej wymienić bo ich stan pozostawia wiele do życzenia i to na 2 kołach...;/

m6riano - 31-08-2011, 19:19

Z prostymi nie ma żartów...lepiej wymienić dwa naraz.
wasiu89 - 31-08-2011, 21:54

m6riano napisał/a:
Z prostymi nie ma żartów...lepiej wymienić dwa naraz.


No tak:) tylko cena za 2 proste i 2 banany trochę odstrasza... ale cóż i tak uwielbiam to auto :D



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group