Galant VR4 E88A 92-96 - Silnik
mitsu_pl - 15-07-2011, 23:32
No panocku, jak wyjeżdżałem to silnik siedział w samochodzie, podejżewam, że jutro odpalenie i I etap docierania...
davyjohn - 24-07-2011, 14:53
To widzę że pierwsza połowa lipca zastała większość E88A na warsztacie
Ja wczoraj swojego odebrałem od mechanika - ale nie robiłem takich remontów jak Wy. Ciekawi mnie, kiedy coś w nim w końcu pierdzielnie - niechciałbym powtarzać panewkowego wyczynu Mitsu
mitsu_pl - 24-07-2011, 14:59
To zapobiegaj a nie lecz
davyjohn - 24-07-2011, 15:11
Dobrze, obiecuję że strzałka obrotomierza nie będzie przekraczać 3000 rpm
Wojciech Bogacz - 24-07-2011, 15:12
mitsu_pl napisał/a: | To zapobiegaj a nie lecz |
Oj tak - w moim przypadku tego leczenia było sporo ale i przy okazji tez kilka rzeczy zapobiegawczy wymienione - było widać że kilka rzeczy można by jeszcze zostawić na razie, ale tak dla pewności i spokojnych nerwów (głównie mojego taty )) wymieniłem parę rzeczy w zawieszeniu, jakieś uszczelniacze itd...
Zasadniczo widzę, że w przypadku Mitsubishi reguła jest własnie taka - zapobiegać - nie leczyć.
mitsu_pl - 24-07-2011, 16:30
Chodziło mi bardziej o wymianę panewek przed ich obróceniem...
Dobrze jest też, kontrolować ciśnienie i temperaturę oleju...
Następna ważna sprawa, to jeżeli zamierzasz śmigać po szutrach, to koniecznie i bezwzględnie, zamontuj dobrą płytę pod silnikiem, bo u nas przycisnęło płytę do miski, miska się wgięła i przytkało smoka, tak pewnie doszło do najpierw zatarcia się wałka w głowicy, a teraz do obrócenia panewki...
Trzeba na miskę uważać, ponieważ smok jest dosłownie milimetry od jej dna... pierwszy raz spotykam się z tak nisko osadzonym smokiem...
davyjohn - 25-07-2011, 02:26
Płyta oczywiście że będzie - i to bez znaczenia od rodzaju nawierzchni. Już raz miskę uszkodziłem na treningu, więc mi wystarczy
Tak to jest, gdy auto nie gotowe a człowieka ręce swędzą żeby potrenować
Acha - ile macie mm płyty? 6?
mitsu_pl - 25-07-2011, 13:22
5mm, ryflowana aluminiowa, choć mogłaby być grubsza, bo po każdym rajdzie trzeba ją minimalnie prostować...
davyjohn - 25-07-2011, 23:05
No to za cienka - też się zastanawiałem nad 5mm (wiadomo waga) ale jak u mojego kolegi w świeżo zamontowanej 6mm pojawiają się małe wgnioty to myśli o 5mm poszły w niebyt.
Saqu - 25-07-2011, 23:18
5mm blachy kwasoodpornej i będzie o wiele sztywniej ale wiadomo i wagowo się straci, ale raczej nie aż tak dużo na taką osłonę
a jak nie to do tych blach porobić jakieś wzmocnienia, typu płaskowniki itp coś jak w masce jest to wzmocnienie
Wojciech Bogacz - 27-07-2011, 15:39
Ja tam jak zwykle pozwolę sobie wkleić jeszcze raz fotki z wątku i moim E88A - jak ktoś by się przymierzał robić głowice to teraz zobaczy co go czeka
Wszyc - 27-07-2011, 17:49
druga fotka miedzy głowicami nie zapomnij zaślepić to zło!! ( EGR )
Wojciech Bogacz - 27-07-2011, 19:05
Wszyc napisał/a: | druga fotka miedzy głowicami nie zapomnij zaślepić to zło!! ( EGR ) |
Temat pewnie będzie poruszony Tak czy siak - na razie składamy tak, żeby było szybko ale poprawnie mechanicznie. Ba - nawet rozrząd się stary założy, żeby tylko sprawdzić czy silnik działa (w sumie ten co mam może jeszcze wg. licznika 10 tys. km zrobić więc na rok mi wystarczy).
rosomak1983 - 27-07-2011, 20:27
Wojciech Bogacz, ale jak silnik macie rozłożony to chyba widac w jakim jest stanie wiec raczej powinien działać.
Wojciech Bogacz - 28-07-2011, 00:18
rosomak1983 napisał/a: | jak silnik macie rozłożony to chyba widac w jakim jest stanie wiec raczej powinien działać. |
Noooo - na oko to faktycznie - powinien - zresztą robimy tak, żeby działał Reszta prac niestety dopiero w piątek i jak dobrze pójdzie to sprzęt powinien odpalić
Jedna prośba chłopaki - nie zaśmiecajmy wątku bo o silniku miało być Do mojego wątku zapraszam jak ma być luźna gadka
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=62103
|
|
|