Nasze Miśki - Mitsubishi Legnum [MT] Projekt 86 drift team
Tomii - 26-12-2013, 20:58
piękna jazda, ale czy nie za miękki do tagiego szaleństwa
Bartekkita - 27-12-2013, 10:56
Kurcze widok zawijające go kombi ktore ma 4.7 metra piękne!
m6riano - 27-12-2013, 11:24
fp zalajkowany..;-)
KaWu - 27-12-2013, 11:54
Bartekkita napisał/a: | Kurcze widok zawijające go kombi ktore ma 4.7 metra piękne! |
Dokładnie
swinks_UK - 27-12-2013, 12:51
Jazda, że kapeluszem ziemię zamiatam
Pytanie tylko, co żeście zrobili z tylnym dyfrem? Wciąż stokowy AYC, czy coś innego wyrzeźbione?
borimichal - 28-12-2013, 10:19
Zawieszenie mogłoby być troche twardsze,szczególnie z tyłu ale zarazem jest całkiem komfortowe i mi to odpowiada.
Jak bede mial chwile wolnego to sprawdze czy nie da sie zaadaptowac sprezyn z jakiegos innego gwintu-w driftowozach mam bardzo tware,a ze sa lzejsze to moze bedzie ok.
Z tyłu wciąż siedzi seryjne AYC
Grunt to nim dobrze rzucić to idzie z masy
Za to z małych predkosci nie chce krecic sie tak fajnie dookoła beczek niestety.
Tutaj jeszcze krotki filmik z naszego ostatniego wypadu w góry
Pod tytułem jak wrzucic kombi w zakret tyłem
sory ze na fb ale nie mamy go na yt.
https://www.facebook.com/...&type=2&theater
madź - 28-12-2013, 11:07
Czyli zawieszenie masz seryjne w Legnumie?
Z tyłu siedzą amortyzatory czy nivomaty?
WreX - 28-12-2013, 11:15
borimichal napisał/a: | Zawieszenie mogłoby być troche twardsze,szczególnie z tyłu |
Też miałem takie wrażenie, bo strasznie Wami gibało na zakrętach ;p
mkm - 28-12-2013, 11:20 Temat postu: Re: Mitsubishi Legnum [MT] Projekt 86 drift team
borimichal napisał/a: | Rok 97,z aktywnym dyfrem,gwintem teina,wydechem jasma,apexi delimiter`em,nacinanymi tarczami |
wilukce - 28-12-2013, 12:13
Ładna bestia Wrzuć jakiś film jak idzie po prostej. Kamerka na licznik i ogień. Wzrośnie Ci oglądalność tematu
madź - 28-12-2013, 12:42 Temat postu: Re: Mitsubishi Legnum [MT] Projekt 86 drift team
mkm napisał/a: | borimichal napisał/a: | Rok 97,z aktywnym dyfrem,gwintem teina,wydechem jasma,apexi delimiter`em,nacinanymi tarczami |
|
Myślałam, że siedzi na oryginalnym zawiasie (bądź z jakimiś sprężynami obniżającymi). Na filmikach widać jak bardzo go przechyla...
Wszyc - 28-12-2013, 12:45
borimichal napisał/a: | Z tyłu wciąż siedzi seryjne AYC
Grunt to nim dobrze rzucić to idzie z masy |
Z kolegą Zielu z forum właśnie tak dyskutowaliśmy nad filmikiem z rajdu
- czy nie za miękkie ma zawieszenie na takie coś?
- o to chodzi przerzuca masę hehe
Świetna jazda Najbardziej epicke w filmikach jest to że same rajdówki przygotowane prosto pod KJS...... i naaaagle wpada rodzinne kombi i zamiata bokami
GóR3K - 28-12-2013, 12:56
borimichal napisał/a: | Zawieszenie mogłoby być troche twardsze,szczególnie z tyłu ale zarazem jest całkiem komfortowe i mi to odpowiada.
Jak bede mial chwile wolnego to sprawdze czy nie da sie zaadaptowac sprezyn z jakiegos innego gwintu-w driftowozach mam bardzo tware,a ze sa lzejsze to moze bedzie ok.
Z tyłu wciąż siedzi seryjne AYC
Grunt to nim dobrze rzucić to idzie z masy
Za to z małych predkosci nie chce krecic sie tak fajnie dookoła beczek niestety.
Tutaj jeszcze krotki filmik z naszego ostatniego wypadu w góry
Pod tytułem jak wrzucic kombi w zakret tyłem
sory ze na fb ale nie mamy go na yt.
https://www.facebook.com/...&type=2&theater |
Piękna sprawa jakie kąty robi
Zielu - 29-12-2013, 03:15
Wszyc napisał/a: | borimichal napisał/a: | Z tyłu wciąż siedzi seryjne AYC
Grunt to nim dobrze rzucić to idzie z masy |
Z kolegą Zielu z forum właśnie tak dyskutowaliśmy nad filmikiem z rajdu
- czy nie za miękkie ma zawieszenie na takie coś?
- o to chodzi przerzuca masę hehe |
Potwierdzam
Robi wrażenie, pewnie nie jeden już się zdziwił co ten"zwykły" Galant potrafi.
borimichal - 29-12-2013, 12:39
No a jest co przerzucać.
Z dwoma osobami na pokładzie,pełnym bakiem,skrzynką w bagazniku to masa dochodzi do 1800.
Tak jak pisałem przod jest ok,tył mógłby być twardszy.
Na takich pojezdzawkach to nawet nie przeszkaza,ale jak w aucie siedzi 5 osob to tył na poprzerznych nierownosciach wydaje sie byc troche nie stabilny ale wystarczy sie przyzwyczaic.
Z ciekawostek to patrzac po czasach,byłaby szansa tym wozem na zdobycie pucharku-ale po pierwsze to po co,po drugie musialbym sie troche podszkolic z jazdy na czas .
Co do filmiku jak idzie na wprost, to nigdy takiego nie nagrałem.
Jak bedzie okazja to nagram porownanie z tym sti`kiem.
|
|
|