[97-04]Galant EAxA/W - [EA5A/W 2.5] Szarpanie silnikiem i dłuższy czas reakcji na g
komarsnk - 24-08-2011, 10:47
| polaff napisał/a: | | Owczar napisał/a: | | polaff napisał/a: | | jak później krokowca ustawić? on przecież na fasolkach jest? |
Mylisz zczujnikiem polozenia przepustnicy. Jego nie ruszaj! krokowiec jest od spodu.
Co do nauki wolnych obrotow, to w SM wyczytalem, ze wystarczy jak silnik pochodzi na rozgrzanym silniku przez 10 min na wolnych obrotach bez obciazenia. |
czyli reasumując - do czyszczenia przepustnicy potrzebuję:
podstawowe narzędzia,
czyściwo,
benzynę ekstrakcyjną,
podstawową znajomość zagadnień mechanicznych i sporo czasu.
zauważcie, że na liście nie ma kompa
coś pominąłem? |
Śrubokręt krzyżakowy duży, nasadka 12mm z przedłużką i rechotką, klucz 8mm, ze dwa browary
Aaa.. i mały cienki płaski śrubokręt do ściągnięcia zawleczki zabezpieczającej wtyczkę od TPS'a - uwaga bo łatwo ją zgubić jak Ci pstryknie
Owczar - 24-08-2011, 10:49
komarsnk, jak piszesz post pod postem to nie cytuj...
polaff - 24-08-2011, 11:08
| komarsnk napisał/a: | | TPS'a | co to jest TPS. Sorki, za moją niewiedzę...
Owczar - 24-08-2011, 11:09
Throttle position sensor
polaff - 24-08-2011, 11:51
| Owczar napisał/a: | Throttle position sensor |
czujnik położenia przepustnicy tak?
Owczar - 24-08-2011, 12:01
Tak, pomyliles go z krokowcem
polaff - 24-08-2011, 12:07
tego się już domyśliłem.
Tylko doradź mi proszę jak później go ustawić skoro mam zdemontować jego zawleczkę - a tu już mam pewność, że są fasolki...?
komarsnk - 24-08-2011, 12:32
polaff, broń Boże nie demontuj TPS'a z przepustnicy! Wypnij tylko jego wtyczkę żeby można było całą przepustnicę wziąć sobie na warsztat
polaff - 24-08-2011, 12:40
a to o tą zawleczkę chodziło... na wtyczce.
Dzięki, nie zakumałem
No to już wszystko wiem teraz tylko czas muszę znaleźć. przy okazji wymienię wszystkie wężyki, a później aparat do jakuzy SC i może będzie dobrze.
Prze wymianą aparatu chciałbym się umówić z kimś kto mógł by mi powiedzieć czy moje auto garnie się należycie - znawcą gala V6. Najlepiej by była to osoba posiadająca przedliftowe V6 w automacie bez TIP'a
|
|
|