To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - Problem z silnikiem lub elektryką?

WojtekPrzadka - 12-07-2011, 15:54

Tak jest. PSZCZYNA.



[ Dodano: 14-07-2011, 22:50 ]
No i dalej nic. Samochód zaczyna mnie rozkładać na łopatki. Powiedzcie mi koledzy czy jest ktoś kto potrafi w tym kraju postawić diagnozę, dobrą diagnozę. Kupe kasy wsadzonej i nic - dalej szarpie jak cholera. Czy jest ewentualnie ktoś z okolicy , kto mógłby mi pomóc - chodzi tylko o przekładkę. Interesuje mnie aparat zapłonowy, ewentualnie przepływomierz. Bo obecna metoda czyli kupowanie w ciemno części, zakładanie ich i zerowy efekt tego wszystkiego już chyba mnie nie interesuje - fundusze się kończą. PROSZĘ O POMOC.

wujas - 24-07-2011, 20:37

WojtekPrzadka, rozwiazales problem?
Pytam poniewaz tak jak adm78 mam podobny problem tylko mniej zaawansowany tzn.
nierowna praca do 2000obr, czasem dziury w obrotach przy ok 3200obr no i tez mam wrazenie ze czasem mu mocy braknie. Procz modulu zaplonowego to caly uklad zaplonowy jest nowy. Dla testu kupilem tez caly aparat zaplonowy bez gwarancji ze sprawny. Golym okiem bylo widac ze ma wiekszy przebieg niz moj poniewaz lozysko juz wylo. Po zalozeniu wyskoczyl blad czujnika w module. I tu ciekawostka! Poprawila sie praca slinika na benzynie (tak mi sie wydaje:) ale za to na gazie zaczal niezle szarpac :shock:
Tez juz wywalilem kupe kasy i dalej bez poprawy :evil:

polaff - 24-07-2011, 21:19

wujas napisał/a:
WojtekPrzadka, rozwiazales problem?
Pytam poniewaz tak jak adm78 mam podobny problem tylko mniej zaawansowany tzn.
nierowna praca do 2000obr, czasem dziury w obrotach przy ok 3200obr no i tez mam wrazenie ze czasem mu mocy braknie. Procz modulu zaplonowego to caly uklad zaplonowy jest nowy. Dla testu kupilem tez caly aparat zaplonowy bez gwarancji ze sprawny. Golym okiem bylo widac ze ma wiekszy przebieg niz moj poniewaz lozysko juz wylo. Po zalozeniu wyskoczyl blad czujnika w module. I tu ciekawostka! Poprawila sie praca slinika na benzynie (tak mi sie wydaje:) ale za to na gazie zaczal niezle szarpac :shock:
Tez juz wywalilem kupe kasy i dalej bez poprawy :evil:


ja chyba w akcie desperacji udał bym sie do ASO.

wujas - 24-07-2011, 21:34

nie obrazajac nikogo bylem w ASO i specjalistow tam nie znalazlem!
polaff - 24-07-2011, 21:40

wujas napisał/a:
nie obrazajac nikogo bylem w ASO i specjalistow tam nie znalazlem!

tylko nie mów, że płacileś za taką wizytę?

WojtekPrzadka - 24-07-2011, 23:13

Problem nadal nierozwiązany.
Byłem również w ASO w Bielsku Białej. Podpięli kompa i chyba z dwie godziny różnymi czujnikami, komputerami badali galusia. Diagnoza była taka, że wszystkie elektryczne sprawy są dobre, choć na moje pytanie czy są w stanie na 100% stwierdzić uszkodzenie aparatu zapłonowego powiedzieli, że nie ma takiej możliwości. Zapewnili, że wszystko z elektryką jest dobrze i polecili sprawdzenie sprężania, ewentualnie popuszczenie paska rozrządu, bo jest za mocno napięty i dlatego auto głośno chodzi. Sprężanie na cylindrach mam od 12 do 12,5 bar - to chyba dobre? Szukam kogoś w okolicy, kto mógłby pożyczyć na podmianę aparat, żeby sprawdzić problem na 100%, bo nie uśmiecha mi się wydawać kolejnych 500 pln na używkę aby okazało się, że efekt wciąż ten sam.

wujas - 25-07-2011, 00:05

polaff, za to nie placilem. Priorytetem z jakim tam pojechalem bylo spr zawieszenia a przy okazji chcialem by zobaczyli dlaczego jest jak jest. Oni na to ze jak komp nie wywala bledow to raczej wszystko ok. Chcieli podlaczyc pod kompa ale z gory juz zaznaczyli ze nic to nie da wiec zrezygnowalem, 150zl za podlaczenie a potem eksperymenty a moze to a moze tamto jak na wiejskim serwisie. Najlepiej dac liste piedziesieciu elementow do wymiany a noz przy 48 wymienionym elemencie auto zacznie normalnie chodzic :?

[ Dodano: 25-07-2011, 00:09 ]
WojtekPrzadka, szkoda ze nie jestes z mojej okolicy bo chetnie zrobilbym przeszczep

polaff - 25-07-2011, 00:25

[ Dodano: 25-07-2011, 00:09 ]
WojtekPrzadka, szkoda ze nie jestes z mojej okolicy bo chetnie zrobilbym przeszczep[/quote]

ja w ostatni czwartek przez skorcz wracalem do siebie z lęborka...

adm78 - 25-07-2011, 07:50

Witam

Kilka dni temu podmieniłem u siebie sam moduł zapłonowy, pożyczony od kolegi ze sprawnego silnika. Poprawiła sie dynamika auta, czasem prawie wogóle nie szarpie, ogólnie jest lepiej, sprawdzone tez w trasie, ale problem całkowicie nie zniknał.
Wydaje mi się ze problemem jest własnie moduł, poskładałem wypowiedzi ludzi na innych forach, z forum mazdy i forda probe, tam wystepują te same układy elektroniczne modułu zapłonowego i ludzie mają podobne problemy. Powód moze okazać sie prosty, układy te zaczynają padac po długiej pracy w wysokich temperaturach i przestaja trzymac parametry ich pracy. Komputer w ASO tego nie wykryje, bo ukłąd działa, pewniedopiero musi całkiem paść. Każdy wie, ze układy tranzystorowe źle chłodzone padają, to jest wada fabryczna mitsu, za słabe chłodzenie modułu zapłonowego. Yakuza regenerując moduły nie robi nic innego, jak lutuje nowy scalak do modułu. Ja w tym tygodniu wysyłam do niego moduł do regeneracji, zobaczymy jak bedzie. Koledzy z forum forda probe idą dalej i samodzielnie robią układ modułu zapłonowego na elementach dyskretnych! :) dokładają wiatraczek i wszystko im hula!

wujas - 25-07-2011, 18:20

polaff, jaki ten swiat maly 8)
wracajac do tematu adm78, daj znac jak juz zamontujesz zregenerowany modul.
Jezeli faktycznie okaze sie ze to wina modulu to od razu wysylam swoj do regeneracji!

polaff - 25-07-2011, 18:35

wujas napisał/a:
polaff, jaki ten swiat maly 8) !


znaczy chodziło mi o to, że jechałem przez Twoją miejscowość ze swoim sprawnym zapłonem... :roll:

WojtekPrzadka - 25-07-2011, 19:33

Chłopaki. A gdzie i za ile można naprawić moduł. Pytam, bo w razie potwierdzenia problemu może też bym posłał. Czy po naprawie dają jakąś gwarancję?
wujas - 25-07-2011, 23:34

moze tutaj
http://moto.allegro.pl/li...&category=50763

matimon - 26-07-2011, 08:43

A sprawdzałeś jeszcze ciśnienie paliwa za zasilaniu przy listwie??
WojtekPrzadka - 26-07-2011, 10:18

Ciśnienia nie sprawdzałem. Były wykręcane i sprawdzane wtryskiwacze oraz czyszczone listwy wtryskiwaczy oraz przewody, którymi dochodzi paliwo. Wszystko tam wygląda czysto i sprawnie. A jak sprawdzić czy ciśnienie jest dobre?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group