[97-04]Galant EAxA/W - [EA2A/W 2.0] Short shifter
Dread87 - 29-01-2012, 10:31
Galant w dielsu jest szybszy od galanta 2.0 benzyna, ma szybszy start, w sprincie do 100km/h benzyna nie miala szans. Diesel wcale nie jest mulowaty, moze chodzi o sposob prowadzenia?;)
sveno - 29-01-2012, 11:58
Dread87 napisał/a: | Galant w dielsu jest szybszy od galanta 2.0 benzyna, ma szybszy start, w sprincie do 100km/h benzyna nie miala szans. | że co?
sprint 0-100km/h:
2.0 10s
2.0TD 12s
bujać, to my, a nie nas
Dread87 - 29-01-2012, 14:14
Wybacz, ale to czysta teoria, jesli chcesz mozna sie na sprint umowic;)
milo - 29-01-2012, 15:29
Dread87 sprawdzałeś do 100 km/ h ? bo u mnie jest mniej niż przysłowiowe 12,8 s lewarek szybsza zmiana biegów
Dread87 - 29-01-2012, 15:32
Sprawdze dzisiaj dokladnie, ale mysle ze ok 10s. Mam turbo po regeneracji, filtr powietrza K&N, dobre oponki. Bede mierzyl jeszcze dzisiaj:)
sveno - 29-01-2012, 15:32
Dread87 napisał/a: | jesli chcesz mozna sie na sprint umowic;) | możemy ale najpierw spójrz w mój profil :0 chyba, że chcesz jeszcze powiedzieć że TD jedzie lepiej niż V6?
Dread87 napisał/a: | Wybacz, ale to czysta teoria | potwierdzona pomiarami.
Dread87 - 29-01-2012, 15:34
Oczywiscie ze nie jest lepszy ani szybszy od V6. Zrobie dzis fillmik, wstawie i dam znac;)
[ Dodano: 29-01-2012, 15:35 ]
Faktycznie nie spojzalem w profil;) jakos zaszylo mi sie w glowie ze masz 2l pod maska;)
milo - 19-02-2012, 09:57
Dread87 napisał/a: | Oczywiscie ze nie jest lepszy ani szybszy od V6. Zrobie dzis fillmik, wstawie i dam znac;) |
Jak pomiar i obiecany filmik ?
Dread87 - 19-02-2012, 12:43
poki co mam samochod u mechanika. Jak odbiore Gala no i beda odpowiednie warunki na drodze zrobie pomiar.
KamilR10 - 19-02-2012, 13:51
http://www.youtube.com/wa...16&feature=plcp
Stary filmik mojego 2.0 Wątpię żeby diesel miał jakieś szanse
Kamil_Ziomek - 20-02-2012, 21:24
KamilR10, Zgadza się tak właśnie idzie te autko.
Dread87, Moc to moc tego nie oszukasz. Ty masz większy moment obrotowy ale przy niższych obrotach. Skrzynia biegów i tak musi je zmienić więc na koła i tak jest inny moment.
Kwestia tego uczucia "ciągu" to tylko ukształtowanie krzywej momentu obrotowego.
P.S. Co do krótszego drążka to jakby go niżej złapać to wcale źle się biegów nie zmienia. Już o tym kiedyś myślałem ale nie chciałem go niszczyć i obcinać.
nevercry - 23-02-2012, 16:17
Witam... Skróciłem dzisiaj drążek zmiany biegów praktycznie do minimum. Tyle ile się dało. Gałka wystaje może z max 1,5cm ponad poziom deski. Muszę przyznać, że różnica jest kolosalna na plus. Biegi wchodzą idealnie, tak jak by wyłapywały się same. Nie trzeba odrywać łokcia od podłokietnika bo wystarczy zakres ruchu nadgarstka do wrzucenia każdego biegu. A i pozycja samej ręki na podłokietniku jest jak dla mnie wygodniejsza. Mimo tego, że dźwignia jest krótsza to siły trzeba mniej. Nie przeczy to fizyce tak jak ktoś pisał to wcześniej bo po prostu lewarek precyzyjniej wyłapuje wodziki. Wygląda lepiej, pracuje lepiej więc jak dla mnie same plusy. Polecam każdemu taki zabieg...
milo - 23-02-2012, 16:29
nevercry napisał/a: | Muszę przyznać, że różnica jest kolosalna na plus. Biegi wchodzą idealnie, |
A nie mówiłem... szybsza zmiana biegów same plusy
Kto jeszcze zaprzeczy temu ?
komarsnk - 23-02-2012, 16:32
nevercry napisał/a: | Witam... Skróciłem dzisiaj drążek zmiany biegów praktycznie do minimum. Tyle ile się dało. Gałka wystaje może z max 1,5cm ponad poziom deski. Muszę przyznać, że różnica jest kolosalna na plus. Biegi wchodzą idealnie, tak jak by wyłapywały się same. Nie trzeba odrywać łokcia od podłokietnika bo wystarczy zakres ruchu nadgarstka do wrzucenia każdego biegu. A i pozycja samej ręki na podłokietniku jest jak dla mnie wygodniejsza. Mimo tego, że dźwignia jest krótsza to siły trzeba mniej. Nie przeczy to fizyce tak jak ktoś pisał to wcześniej bo po prostu lewarek precyzyjniej wyłapuje wodziki. Wygląda lepiej, pracuje lepiej więc jak dla mnie same plusy. Polecam każdemu taki zabieg... |
Wrzuć foto
sveno - 23-02-2012, 17:22
nevercry napisał/a: | Mimo tego, że dźwignia jest krótsza to siły trzeba mniej. | że co?
nevercry napisał/a: | Nie przeczy to fizyce | przeczy, moment po górnej stronie przegubu lewarka musi być conajmniej równy momentowi w dolnej części. Moment w dolnej cześci się nie zmienia. Moment to siła razy ramię, więc skracając ramie automatycznie musisz przyłożyć większą siłę, tyle wykładu z fizyki.
|
|
|