To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[07-XX]Lancer CYxA Techniczne - Bezpieczniki i przekaźniki - Lancer CYxA

tyku - 20-08-2017, 14:40

Alufelgi napisał/a:
zauważyłem ze po wyciągnięciu bezpiecznika nr 2 pod maską 7.5A gaśnie.
Jest to bezpiecznik opisany w instrukcji obsługi jako SILNIK.
ksiezulek007 - 25-12-2018, 17:04
Temat postu: [CY3A 1.8] Oświetlenie bagażnika bezpiecznik?
Witam wszystkich mitsumaniaków !
Zaobserowałęm dzisiaj ,że nie świeci mi się żarówka wnętrza bagażnika. Podłączyłem na krótko żarówkę do aku świeci się więc może to bezpiecznik ....czy któryś z kolegów wie który jest za to odpowiedzialny? ps. innych problemów póki co nie miałem i nie zaobserwowałem

Bizi78 - 25-12-2018, 17:54

W kabinie masz bezpiecznik nr. 9 od oświetlenia wnętrza, zaczął bym od niego.


MAthew2000x - 18-02-2020, 23:06
Temat postu: Przekaźnik - pompa paliwa
Witam,

Jak w temacie prawdopodobnie padł mi przekaźnik z pompy paliwa ktoś wie ,który dziadyga to jest ? Wygląda na to ,ze gdzieś w kabinie musi być bo te pod maską mi coś nie pasują...

Bizi78 - 18-02-2020, 23:43

Przekaźnik pompy jest chyba w ETACS-ie.
MAthew2000x - 19-02-2020, 14:41

Oglądałem wszystkie przekaźniki pod maska i te pod kierownicą. Po wyjęciu każdego z nich napięcie na pompie dalej jest czyli żaden nie jest od pompy ????
hubus - 19-02-2020, 15:36

jak dobrze rozumiem schemat to przekaźnik jest w ETACS

tyku - 19-02-2020, 16:08

MAthew2000x napisał/a:
prawdopodobnie padł mi przekaźnik z pompy paliwa ktoś wie ,który dziadyga to jest ?
Jest pod maską w skrzynce:

Niebieski bezpiecznik 15A zaznaczony na czerwono.

MAthew2000x - 20-02-2020, 12:42

Ktoś mi wytłumaczy dlaczego jak wyciągnę przekaźnik i nawet bezpiecznik (nr 23) niby też od pompy dalej mam w kostce napięcie prawie 12v ?
Mój problem nie mogę odpalić silnika metoda prób i błędów doszedłem do tego ,że pod lekkim obciążeniem napięcie na pompie mi ostro spada.
Ja już mam łeb jak sklep a dalej nie wiem gdzie szukać winy :/

Dodam lancer 1.8 4b10 silniczek

Bizi78 - 20-02-2020, 13:00

tyku napisał/a:
Jest pod maską w skrzynce:

tyku, chyba nie koniecznie :wink: .
Info z manuala dla rocznika 2009.


tyku - 20-02-2020, 15:02

Bizi78 napisał/a:
chyba nie koniecznie :wink: .

Już się poprawiłem.
MAthew2000x napisał/a:
Oglądałem wszystkie przekaźniki pod maska i te pod kierownicą. Po wyjęciu każdego z nich napięcie na pompie dalej jest czyli żaden nie jest od pompy ????
:wink: Bo to jest bezpiecznik, a nie przekaźnik.
MAthew2000x - 20-02-2020, 15:23

No tak bezpiecznik to wiem a gdzie jest w końcu ten przekaźnik ? Generalnie co muszę wyjąć aby napięcie na pompie znikneło ? Tylko nie piszcie ,że akumulator :o :o
Bo dla mnie to jest dziwne, wyciągałem wszystkie przekaźniki jeden za drugim i sprawdzałem napięcie i cięgle było :shock:

I tak przy okazji wyczytałem na zagrabanicznej stronie ,że napięcie na pompie wynosi 12v przez max 2 sekundy a potem spada ( mowa o napięciu na zapłonie przy wyłączonym silniku)
Prawda to to jest ?
Może mi po prostu pompę szlag trafił a ja szukam problemu w zaniku napięcia niepotrzebnie. Tak czy siak jutro przyjdzie mi ta pompę na krótko podpiąć i zobaczyć czy kręci żeby wyeliminować przynajmniej jeden możliwy czynnik.
Ktoś zmieniał ostatnio pompę z filtrem duże to koszty ?


Edit : wymontowalem pompę ,że tak powiem niestety ale działa czyli problem jest z prądem...
Swoją drogą filtr tak brudny ,ze szkoda gadać moze dodam później zdjęcie

kamil_111 - 12-04-2020, 19:38

Witam! Mam bardzo podobny problem, nie mam napiecia na pompie. Bezpiecznik sprawdzilem, jest ok, a przekaznik.. no wlasnie, gdzie jest przekaznik od pompy paliwa? Udalo Ci sie go kolego zlokalizowac? Nie moge niestety nigdzie go znalesc :/ Z gory dziekuje za pomoc!
Bizi78 - 12-04-2020, 19:53

Przekaźnika masz w ETACS-ie.
Poniżej masz info z manuala dla rocznika 2008, silnika 4A9.
http://mmc-manuals.ru/man...00128200ENG.HTM

kamil_111 - 13-04-2020, 14:10

Bizi78 napisał/a:
Przekaźnika masz w ETACS-ie.
Poniżej masz info z manuala dla rocznika 2008, silnika 4A9.
http://mmc-manuals.ru/man...00128200ENG.HTM


Dzieki! Czyli jak dobrze rozumiem, to powinienem sprawdzic czy jest napiecie na pierwszym pinie w kostce C i pierwszym pinie kostki D?
Jesli tak to na kostce C jest napiecie, natomiast na kostce D nie ma..
Zastanawiam sie rowniez, czy ten schemat (dla 4A9) jest ok i jest taki sam jak dla mojego silnika (4B10), bo jak odpinam kostke C to gasnie mi.. radio :-k


PS
MAthew2000x napisał/a:
Edit : wymontowalem pompę ,że tak powiem niestety ale działa czyli problem jest z prądem...
Swoją drogą filtr tak brudny ,ze szkoda gadać moze dodam później zdjęcie


MAthew2000x fajnie jakbys napisal jaki u Ciebie byl final :wink:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group