To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - dj danio i VR4 2,5V6TT

sveno - 28-10-2011, 19:08

tomek84 napisał/a:
manual od 2.5 V6 P&P
tylko czy ta skrzynia wytrzyma 280KM i więcej?
Owczar napisał/a:
danino88, jak już robisz takiego moda to pomyśl o tym 4x4.
Też myślę, że VR2 nie ma większego sensu, bo w zwykłym V6 n/a w szybkich zakrętach na 2-3 biegu TCL już ingeruje, przy 280KM i bez TCL będziesz palił wewnętrzną gumę na każdym zakręcie :)

Jeśli masz Gala po drugim lifcie, to czy nie prościej byłoby przełożyć ścianę grodzi, magiel i dechę do VR4? W jakim stanie jest ten VR4?

robertdg - 28-10-2011, 19:33

Ja bym przełozył napęd na 4 lacie, odpowiedni człowiek, trochę pomiarów, trochę zabawy z elektronarzędziami, trochę konserwacji i bedzie dobrze :-)
danino88 - 29-10-2011, 12:01

Cytat:
tylko czy ta skrzynia wytrzyma 280KM i więcej?

Podobno wytrzyma bo są zrobione galanty z taką skrzynia

Cytat:
... w zwykłym V6 n/a w szybkich zakrętach na 2-3 biegu TCL już ingeruje...

Nie wiem jak u Ciebie, ale ja w V6 nie mam TCL a dodatkowo nie zauważyłem na zakrętach gorszej przyczepności na dobrych oponach (Dunlop Sport 9000 215/45/17)

Cytat:
W jakim stanie jest ten VR4?

VR jest z 1996roku i jest w gorszym stanie niż mój Avance dlatego plan jest taki żeby zrobić swap

Cytat:
Ja bym przełozył napęd na 4 lacie...

Dalej się zastanawiam nad tym. Podczas pierwszych testów mojej vr-ki napęd na 4 mnie bardzo pozytywnie zaskoczył i trochę obawiam się tej mocy z napędem na 2 koła

pitbu77 - 29-10-2011, 20:30

danino88, A tak na chwilę poza tematem VR... Jak Ci się spisuje radio i jak z jego obsługą? Proste? Intuicyjne? Masz wersję z nawigacją?
danino88 - 29-10-2011, 23:53

Radyjkiem jestem bardzo miło zaskoczony. Najważniejsze nawigacja, obsługa oraz moc wyjściowa która jest dużo większa od poprzedniego Pioneera DEH6400. Nawigacja spisuje się bardzo dobrze. Mam mapę z 2009 roku jednak przyszedł czas ją zaktualizować :)
danino88 - 05-11-2011, 17:58

prace nad vr-em rozpoczęte. Na 99% będzie vr-4 jednak jeszcze jest kilka kwestii do przemyślenia. Mocy sporo przybędzie więc głównie zastanawiam się nad hamulcami. Zostawić oryginalne czy zmienić na komplet tarcz,klocków i zacisków od EVO? Może ktoś pomoże ?
Owczar - 05-11-2011, 18:27

Zmieniaj. Z tego co czytałem na forum, oryginalne hamulce od VR-a są słabe.
Anonymous - 08-11-2011, 10:55

Owczar napisał/a:
Zmieniaj. Z tego co czytałem na forum, oryginalne hamulce od VR-a są słabe.

Czy są słabe? Są mocniejsze od Galantowskich. Dopiero hamowanie z pozycji zamkniętego budzika jest irytujące. Wszystko jednak zależy od masy własnej. EC5W w automacie i gazie ważące ponad 1800kg nadaje się do swapa hamulców, natomiast EC5A w manualu i bez gazu (1400-1500kg) bez problemu radzi sobie z ori "hamownią".

Owczar - 08-11-2011, 16:36

W stosunku do zwykłego galanta to ma dobre, ale w stosunku do mocy już nie. A tutaj będzie kombi z LPG....
Anonymous - 08-11-2011, 18:02

Owczar, powiem Ci tak - w przypadku projektu VR2 M/T zostawiłbym "zwykłe". Weź pod uwagę, że różnica w wadze między VR2 M/T a VR4 A/T to ~250kg. No chyba, że planowane jest ciągle jeżdżenie na tylnym zderzaku innych aut lub hamowanie z 250km/h do zera. ;)

IMO swap hamulców z evo ma sens dopiero w przypadku jak ktoś jeździ Legnumem VR4 z A/T i jeszcze dodatkowo instalacją LPG. Nad swapem warto się zastanowić, bo sam koszt wymiany klocków między ori z vr4 a evo różni się sporo.

danino88 - 08-11-2011, 18:21

na 99% będzie VR4 z A/T i niestety LPG które podobno dobrze się sprawuje. Wiadomo za instalacje LPG w tym wypadku trzeba dobrze zapłacić żeby nie zajechać silnika. Na początek pójdzie fabryka a z biegiem czasu na przód Brembo 4 tłoczkowe + tarcze 320mm :)
jkrzysztof80 - 08-11-2011, 18:41

kuzi napisał/a:
No chyba, że planowane jest ciągle jeżdżenie na tylnym zderzaku innych aut lub hamowanie z 250km/h do zera. ;)

Powiem tyle że brembo i bez tego się przydają wiem bo mam u siebie a myślę o swapie na AP racing 6 tłoczkowe ale wtedy pozostaje wcisnąć tylko 18cali fele bo nic mniejszego nie podejdzie. Tak czy inaczej w cvr4 są na sprzedaż brembo koleś woła 250 funtów ale chyba da się coś utargować :wink:

danino88 - 26-11-2011, 17:26



jak Wam się podoba ? prace trwają pełną parą :)

robertdg - 26-11-2011, 17:31

Rączki nie marzną :?:
danino88 - 26-11-2011, 17:49

no na razie pogoda dopisuje :) a później najwyżej wjadę do zamkniętego pomieszczenia ;) ale to jest mało istotne, najważniejsze że idzie bez dużych kłopotów :P


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group