Nasze nieMiśki ;-) - Cytryna All Inclusive .
cns80 - 10-11-2011, 15:15
Cytat: | W jednej jak i drugiej C5 samochód unosi się po tym kiedy ktoś wsiada , a delikatnie obniża się po zamknięciu samochodu z kluczyka . | Wiem. Pracowałem w Citroenie Ale ja mówię o sytuacji kiedy zostawiasz zamknięty samochód na parkingu
Cytat: | i tutaj tez się nie zgodzę, proponuje wsiąść do takiej C5 ( czyli model pierwszy lub po lifcie ) i zastanowić się jeszcze jeden raz | Popieram. Plastiki w poprzedniej C5 tylko stwarzały wrażenie dobrych - dużo ludzi się na to nabrało
Psikus napisał/a: | 1,8 to były jedne z lepszych benzyn jakie citroen miał w ofercie i oczywiście one były dostępne w tym ostatnim modelu w naszym kraju - jak spotkam to oczywiście zrobię fotkę i podeślę | Taa. Osiągi 1,6 i spalanie 3,0 Od czasów Xantii/406 ten silnik był beznadziejny. Dlatego taryfiarze wybierali 1,6 a prezesi (przypominam ze kiedys to był samochód dla prezesa małej firmy) 2,0
BeNeK - 10-11-2011, 17:32
Psikus napisał/a: | Xsystoff, muszę przyznać ci racje, c5 wg strony polskiego przedstawiciela nie jest już dostępne z innym silnikiem niż to 1,6, a szkoda bo 1,8 to były jedne z lepszych benzyn jakie citroen miał w ofercie i oczywiście one były dostępne w tym ostatnim modelu w naszym kraju - jak spotkam to oczywiście zrobię fotkę i podeślę
Co do materiałów-niestety nie ma samochodów w których nie ma plastiku a porównując c5 z passatem w którego akurat c5 jest kierowany- to nie ma co porównywać in plus oczywiście dla citroena. Porównując go z poprzednim modelem - materiały użyte do wykonania wnętrza również są lepsze - mimo że jest w nim wspomniany przez Ciebie plastik, w poprzednim modelu jest go znacznie więcej niż w tym.
A wracając do bohatera tego tematu - dobrze że się obyło bez komplikacji. A jak ogólne odczucia po przejechaniu kilku kilometrów Twoim nowym nabytkiem? |
Generalnie ja to jeżdżę nim okazjonalnie , bo najwięcej jeździ tata :] Ale jak się tylko dorwę to wsiadam z przyjemnością bo jest to fajna odskocznia od mega niskiego i twardego nismo . Ogólnie to mało pali, jest bardzo dynamiczna na prawdę zadziwiła mnie no ale to już 136km i jest super wygodna co prawda Wg mnie to ta starsza c5 z czerwoną skórą jest wygodniejsza może to wina opon w tej są na profilu 55 a w kombi 65 ale na lato wpadnie profil 65
Psikus - 10-11-2011, 20:24
cns80 napisał/a: | Taa. Osiągi 1,6 i spalanie 3,0 Od czasów Xantii/406 ten silnik był beznadziejny | Ja nie odnosiłem się konkretnie do tego silnika w xantii/406, tylko do jego nowszych wercji - czyli poliftowa c5 i c5 ostatniej generacji. Z tymi silnikami nie było problemów, poza drobnymi incydentami z osprzętem który jest zresztą awaryjny tak samo w tym,jak i w każdym innym silniku. Sam silnik konstrukcyjnie uważam za niezły-nie było z nim żadnych większych problemów, nawet się w nich szklanki nie zacierały tak jak w 1,6 16v i 2,0.
Temat dziś drążyłem i okazuje się, że silniki te zostały wycofane z oferty bo nie spełniają normy czystości spalin EURO5 - i jak widać producentowi nie opłacało sie go modyfikować, zamiast tego zaczęli wkładać te, które wkładają. co ciekawe, ta wolnossąca benzyna ( wg handlowca z citroena ) dostępna jest tylko z półautomatyczna skrzynia biegów
Nic,czas skończyć śmiecenie w temacie... wydaje mi się że homologowany rozmiar dla tego modelu to 215/55/16, Twoja druga cytryna ma faktycznie wyższa oponę, ale rozmiar felgi (wg zdjęć) pasuje mi na 15 cali więc odczucia jazdy będą inne
BeNeK - 10-11-2011, 21:11
[quote="Psikus"] cns80 napisał/a: |
Nic,czas skończyć śmiecenie w temacie... wydaje mi się że homologowany rozmiar dla tego modelu to 215/55/16, Twoja druga cytryna ma faktycznie wyższa oponę, ale rozmiar felgi (wg zdjęć) pasuje mi na 15 cali więc odczucia jazdy będą inne |
Znaczy w C5 kombi są 195/65/15r wiem powinny być 205 :/
a w Nowej cytrynie są 205/55/16
Psikus - 10-11-2011, 21:22
BeNeK, ale nie będziesz chyba próbował wcisnąć na te 16 opon o profilu 65??
BeNeK - 10-11-2011, 21:47
a czemu nie ? Wiem jak to będzie wyglądać ale będzie wygodniej ;p A tak w ogólne to się zobaczy na zimę oponki są o profilu 55 a potem się zobaczy
Psikus - 10-11-2011, 22:00
A jaka szerokość opony? bo 215/65/16 to będzie mega balon. raz ten rozmiar nie ma homologacji dla tej c5, 2 będzie oszukiwał predkościomierz, 3 taki balon może zakłócać działanie ESP, 4 będzie komicznie to wyglądało 5 prawdopodobnie będzie gdzieś ocierało.
Do tego jeszcze rzuciłem okien na stronę internetową serwisu sprzedającego opony i rozmiary 205/65/16 i 215/65/16 występują tylko jako opony o podwyższonej nośności i niskim indeksie prędkości co sugeruje że takie rozmiary produkowane są do dostawczaków
BeNeK - 11-11-2011, 09:38
Psikus napisał/a: | A jaka szerokość opony? bo 215/65/16 to będzie mega balon. raz ten rozmiar nie ma homologacji dla tej c5, 2 będzie oszukiwał predkościomierz, 3 taki balon może zakłócać działanie ESP, 4 będzie komicznie to wyglądało 5 prawdopodobnie będzie gdzieś ocierało.
Do tego jeszcze rzuciłem okien na stronę internetową serwisu sprzedającego opony i rozmiary 205/65/16 i 215/65/16 występują tylko jako opony o podwyższonej nośności i niskim indeksie prędkości co sugeruje że takie rozmiary produkowane są do dostawczaków |
No to wlecą na tym samym profilu co są teraz zimówki czyli 55. Przekonałeś mnie :]
Wszyc - 12-11-2011, 04:43
oj tam biadolicie z tymi dostawczakami ja mam na profilu 80 i nie narzekam hahaha
BeNeK - 20-01-2012, 18:45
Ostatnio padł moduł sterowania szyby przedniej od kierowcy tak powiedział mi elektryk i na razie jestem w fazie szukania modułu > Przy wizycie u elektryka , ja jako ''młody i gniewny'' pod rajcowałem ojca na chip tuning i zapytałem się o to też elektryka . Powiedział że za 450 zł da radę zrobić ~160km i ~380nm . Nie jest to chip który ''okłamuje'' oem kompa , tylko powiedział ze wyjmuje kompa zgrywa wszystko na nowo czy coś w tym stylu
Na razie spraw jest w sferze przemyślenia .
no i przejdę do rzeczy nie miłej ... Ojciec wracając ze spotkania , zatankował 20L ropy na SHELL-u , po czym podjechał za zakupy , nic nie było by w tym dziwnego gdyby nie to zę po zrobieniu zakupów i przejechaniu 1km samochód zaczął się dławić i zgasł Samochód zaciągnięty na lince do warsztatu i po krótki oglądnięciu go przez znajomego spuścili ropę był taki syf , po prostu nie do opisania . I ta też ropa pozatykała wszystko Na szczęście wyczyszczone wszystko i nic poważnego się nie stało . Dodam jeszcze że zatankowany był ten lepszy diesel V-power , nigdy C5 nie dostanie już paliwa z shella ... Zastanawiam się też czy nie przestać tankować nissana V-power reacing , bo jeśli to też jest taki syf jak V-power dla dizla to ja dziękuje ...
BeNeK - 26-01-2012, 21:31
Niezłe jaja wyszły na jaw ... Siedzę sobie grzecznie w domu aż tu nagle domofon dzwoni ,idę , otwieram patrze policja Przyszli w sprawie oszustwa o citroena c5 , a ja oczy w słup ...nie ważne jak się okazało c5 miała kręcony licznik okazało się to przy 2 wizycie w serwisie , ojciec mi o tym nie powiedział tylko poszedł na policję , a ja o niczym nie wiedziałem Na razie sprawa w toku ,jutro mamy się stawić na komisariat . Ja po prostu jestem tak zdenerwowany że nie sposób to opisać słowami !! Co możecie nam doradzić w takiej sytuacji ? nie wiem odszkodowanie etc. ? Może jest ktoś na forum , kto może mi pomóc ?
ps. Mam w zakładkach starą aukcje , na której jak wół napisane 100% ORYGINALNY przebieg
BeNeK - 27-01-2012, 13:18
wydruki z ASO
mkm - 27-01-2012, 13:28
BeNeK, wszystko zależy do kogo go kupowaliście, ale mam obawy o powodzenie dochodzenia swojego ze względu na upływ czasu.
Takie rzeczy weryfikuje się podczas zakupu( a najpóźniej na drugi dzień).
To, że masz kopie aukcji też Ci nic nie daje, bo sprzedający powie, że licznik był cofnięty, a on Was o tym poinformował i zjechał z ceny.
Słowo przeciwko słowu.
Osobiście nie znam przypadku, aby kupujący coś ugrał "po czasie".
Znam jeden gdy w tym samym dniu (dniu zakupu) udało się złapać sprzedającego na kręconym liczniku - ale zakończyło się zwrotem auta i odzyskaniu pieniędzy.
BeNeK - 27-01-2012, 13:58
mkm napisał/a: | BeNeK, wszystko zależy do kogo go kupowaliście, ale mam obawy o powodzenie dochodzenia swojego ze względu na upływ czasu.
Takie rzeczy weryfikuje się podczas zakupu( a najpóźniej na drugi dzień).
To, że masz kopie aukcji też Ci nic nie daje, bo sprzedający powie, że licznik był cofnięty, a on Was o tym poinformował i zjechał z ceny.
Słowo przeciwko słowu.
Osobiście nie znam przypadku, aby kupujący coś ugrał "po czasie".
Znam jeden gdy w tym samym dniu (dniu zakupu) udało się złapać sprzedającego na kręconym liczniku - ale zakończyło się zwrotem auta i odzyskaniu pieniędzy. |
sprawa została zgłoszona 15 grudnia iw prokuraturze powiedzieli że tak czy tak to jest przestępstwo
Tutaj temat na klubie cytrynki http://www.klub.citroen.t...forumpost779617
Na tych kwitkach widać jeszcze jedną interesującą sprawę odnośnie serwisów Z tego wynika że np . w 2003 roku był robiony serwis przy przebiegu 68000tys km , ale jak to możliwe przecież ona jest z 2004/5
Psikus - 27-01-2012, 16:39
BeNeK napisał/a: | Z tego wynika że np . w 2003 roku był robiony serwis przy przebiegu 68000tys km , ale jak to możliwe przecież ona jest z 2004/5 | te dane które masz na wydrukach nie sa wiążące - to historia kasowania błędów w ecu - tam się zapisuje przebieg wpisany przez kasującego błędy - często z palca, data natomiast zależy od tego co ustawione w laptopie. Bardziej miarodajny jest dziennik defektów w module BSI, ale i jego można w dowolnym momencie wyczyścić.
|
|
|