To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

ASX Ogólne - AS&G system

jaceksu79 - 28-11-2011, 22:24

sh napisał/a:
Caly czas zastanawia mnie jakim cudem te swiatla robia jednoczesnie za dzienne i przeciwmgielne :)


już lepiej kombinujesz - i tak oto wychodzi zwykła niezwykła :mrgreen:

Krzychuuu - 28-11-2011, 22:57

sh napisał/a:

Caly czas zastanawia mnie jakim cudem te swiatla robia jednoczesnie za dzienne i przeciwmgielne :)


Tam w każdym kloszu są po dwie żarówki, żarówka do świateł dziennych i druga przeciwmgielna.

wlodeks - 29-11-2011, 08:05

sh napisał/a:
No, wlasnie tez nie wiem co tam jest egzotycznego w tej zarowce. Inna sprawa ze na szybkie spojrzenie wychodzi na to ze tam jest jedna zarowka a swiatla spelniaja dwie funkcje: dzienne i przeciwmgielne.

Spojrzenie było za szybkie, bo żarówki są dwie

sh napisał/a:
Tak czy inaczej ten link co wlodeks wkleil to

1) Zarowka na LEDach a nie zwykla

Chyba zbyt małą czcionką napisałem w poprzednim poscie, że "Istnieje zamiennik ledowy dostępny już w Polsce ..."

sh napisał/a:
2) Opisana jako dzienna a na zdjeciu umieszczona w reflektorze, na miejscu (chyba) swiatel drogowych. Nie ma opcji zeby zarowka na 18 malych ledach pracowala jako tzw dlugie swiatla


Napisałem, że tego typu żaróki stosuje się w wielu samochodach. Zdjęcie pokazuje światła innego samochodu niż ASX gdzie światła dzienne są umieszczone w lampie zespolonej.

Czy teraz już wszystko jasne?

sh - 29-11-2011, 17:20

@wlodeks

Bez stresu. Mnie chodzi tylko o to ze wyglada to na gowniana zarowke i nie rozumiem czemu jest takie drogie. Jezeli miala by pelnic 2 funkcje to jeszcze ok, ale w przeciwnym wypadku jest to troche dziwne i mnie mocno intryguje.

A swoja droga zamiennik za 140zl/kompet to tez raczej drogo jak na swiatla tylko do jazdy dziennej :) Nic tylko samemu zaczac robic takie zarowki, albo sprowadzic od chinczykow.

Krzychuuu - 29-11-2011, 17:42

Gdy mi padnie taka żarówka to wymienię dwie żarówki na te diodowe. Tylko kilka zł więcej, diodowe też dłużej podziałają od tych zwykłych.
Fredi - 29-02-2012, 11:17
Temat postu: P13W
Ponieważ to mój 1 post więc przy okazji witam serdecznie ;)

a wracając do żarówek do jazdy dziennej P13W ...
faktycznie kiszka :| ciężko znaleźć oryginalną, z zamiennikami już nie jest tak źle ale ...
no właśnie, używał ktoś z Was tych ledowych zamienników? choćby od JAFRY?
Na stronce opisane jest, że w ASXach nie powodują błędów i nie ma z nimi problemów.
Chciałem sobie skompletować zapas, te ledowe włożyłbym do klosza a oryginalne miał na zapas, ale obawiam się czy rzeczywiście nie ma z nimi problemu? bo 140 zł to nie tak mało jak dla mnie :P

wmonia1982 - 28-03-2013, 23:12

Czy ktoś już wymienił dzienne na ledy?
JAHnosik - 26-05-2014, 17:16

Jestem nowy na forum więc witam serdecznie :)
Podbijam temat AS&G: czy znalazł ktoś sposób na trwałe wyłączenie tej opcji? ewentualnie jakiś trik, żeby nie wyłączać przyciskiem za każdym razem? Jakieś namiary do sprawdzonego elektronika, który się tego podejmuje? Wg ASO permanentne wyłączenie jest niemożliwe...

widmo - 27-05-2014, 08:49

JAHnosik, nie zapinaj pasów :D
Wojti75 - 27-05-2014, 09:46

widmo napisał/a:
JAHnosik, nie zapinaj pasów :D


Moim zdaniem ten tekst w tym miejscu nie jest zabawny.

widmo - 27-05-2014, 10:27

Wojti75, przepraszam za niestosowny i jak się okazało w nawet najmniejszym stopniu niezabawny tekst. To się więcej nie powtórzy. :oops:
66butch - 27-05-2014, 11:21

Skieruj nawiew powietrza na przednią szybę - wtedy AS&G nie działa.

A tak w ogóle to RTFM :badgrin: tam jest wszystko napisane tzn. w jakich sytuacjach AS&G nie działa (jest wyłączane automatycznie przez komputer).

pozdrawiam

Krzychuuu - 27-05-2014, 22:44

widmo napisał/a:
JAHnosik, nie zapinaj pasów :D


Przy nie zapiętych pasach nie działają kierunkowskazy.

JAHnosik - 28-05-2014, 01:36

Dzięki Panowie, instrukcje przeczytam jak dostanę z samochodem :) odbieram aesiksa w sobotę, ale naczytałem się na forach jaki ten AS&G to ZUŁO i chciałem interweniować już w serwisie, żeby to G. wyłączyli. Nie da się. Na pocieszenie dowiedziałem się, że od 2013 roku, czyli zdaje się w wersjach poliftowych instalowana jest druga generacja tego "dobrodziejstwa". Jest więcej czujników i podobno nie wyłączy silnika, gdy jest zbyt gorący a turbo dostało po du... np. na autostradzie. Podobno są w PL ludzie, którzy znają się na elektronice w Miśkach i można to rozłączyć - oczywiście tracąc gwarancję. Pewną alternatywą może okazać się instalacja turbo timer'a, ale koszt ok 1.7k PLN. Pozdrawiam!
krzychu - 28-05-2014, 06:47

JAHnosik - a nie wystarczy trzymać sprzęgła wciśniętego?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group