To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] 3 mrugnięcia kierunkowskazu

Jackall - 26-11-2011, 01:42

SnowDevil napisał/a:
a może takie lampy?
http://articles.dashzraci...tor-headlights/
Tylko te lampy są do wersji US więc pewnie świecą symetrycznie, nie wspominając, że przy naszych zderzakach prawdopodobnie byłaby szczelina bo lampy EU są mniej skośne od dołu (była już gdzieś o tym mowa :P )

Ogólnie Sveno to pomysł fajny i myślałem nad tym od jakiegoś czasu :wink:
A co do tej opcji Coming - Leaving home to pasowałoby jeszcze pod lusterkami jakieś diody pozakładać i wpiąć się pod wsteczne coby z tyłu też oświetlało teren :wink:

QwiateQ - 02-12-2011, 20:08

Piszecie o modułach i upakowaniu czegoś gdzieś.
Wzajemna adoracja, słowem Esencja.

Poszukajcie proszę jakie możliwości daje ETACS i jak aktywować. Jestem w 45% drugiej części czyli aktywacji, a jak Wam idzie?
Jeśli ktoś już próbował to albo mnie poprze albo poprawi, inne informacje są mało przydatne. poza tym od eK wprowadzili sporo dodatkowych funkcji, ktoś parał się ożenić moduły drugiego z pierwszym?

Japończycy już dawno (czyt. od początku) zadbali o pewne funkcje w Galancie.

[ Dodano: 02-12-2011, 20:09 ]
P.S. MUT w przedostatniej stronie/funkcji umożliwia grzebanie i nastawy ustrojstwa

Owczar - 02-12-2011, 20:38

Jak ja uwielbiam takie posty :)

QwiateQ napisał/a:
Wzajemna adoracja, słowem Esencja.


Możesz wskazać te fragmenty, w których ktoś kogoś adoruje?

QwiateQ napisał/a:
Poszukajcie proszę jakie możliwości daje ETACS i jak aktywować. Jestem w 45% drugiej części czyli aktywacji, a jak Wam idzie?


To jest najlepszy fragment :) Mi super, jak tylko zechce taki moduł posiadać i będzie mi się chciało pogrzebać to kupię układ i w 2 godzinki zainstaluję.

QwiateQ napisał/a:
Japończycy już dawno (czyt. od początku) zadbali o pewne funkcje w Galancie.


A bierzesz pod uwagę, że były wersje bez etacs? A etacs przedliftowe są ubogie w jakiekolwiek dodatkowe funkcje i istnieje conajmniej kilka wersji?

QwiateQ napisał/a:
P.S. MUT w przedostatniej stronie/funkcji umożliwia grzebanie i nastawy ustrojstwa


Wszyscy mają MUT-a, mam i ja! A tak na poważnie to dostęp do MUT-a jest bardzo ograniczony, a mało kto z forumowiczów jest elektronikiem lub się na tym zna. Zmodyfikować można wszystko, tylko trzeba przemyśleć, czy się opłaca. To jak jazda z Wawy do Krakowa przez Olsztyn... można, tylko po co?

fj_mike - 02-12-2011, 21:22

QwiateQ, spróbuj włączyć tryb DRL.
deejay - 02-12-2011, 21:28

Cos sie przyda ?


http://translate.google.p...%26prmd%3Dimvns

QwiateQ - 02-12-2011, 21:34

Owczar, masz rację. Pseudo-ironicznie napisałem poprzedniego posta i uczuliłem.
Zauważ że sam szukam rozwiązań. Więc. Poza "nie da się" itp itd.
Owczar napisał/a:
Jak ja uwielbiam takie posty :)

Ja wątki. Wszedłem bo już myślałem że znajdzie się ktoś kto poszukał głębiej, cóż.
Najszybsze odpowiedzi zauważ są prawie ripostami.
Cytat:
A bierzesz pod uwagę, że były wersje bez etacs? A etacs przedliftowe są ubogie w jakiekolwiek dodatkowe funkcje i istnieje conajmniej kilka wersji?

Całkiem możliwe że piszesz o wersji ON, nie miałem okazji się przypatrzeć. Według MOJEJ wiedz 99% ma ETACS ale śmiało możesz mnie poprawić.
Owczar napisał/a:

Wszyscy mają MUT-a, mam i ja! A tak na poważnie to dostęp do MUT-a jest bardzo ograniczony, a mało kto z forumowiczów jest elektronikiem lub się na tym zna. Zmodyfikować można wszystko, tylko trzeba przemyśleć, czy się opłaca. To jak jazda z Wawy do Krakowa przez Olsztyn... można, tylko po co?

A ja nie mam! Natomiast dostęp do MUT w ASO 50zł - i owszem, jest to pewien fundusz - ale czy ktoś choć jeden próbował. (Co do mnie to jestem umówiony dopiero jak własne próby nie pójdą. Z góry odpowiadam na prawdopodobne pytania.)
MUT (oprogramowanie) jest osiągalny, stąd wiem o opcjach. Dużo bym pisał ale to jest oprogramowanie - głównie, a sam "ręczniak" robi za interface. Jakoś większość bawi się bardziej lub mniej w kable OBDII - USB, a powiedz czym to się różni istotą podłączenia od innego.
Potwierdzenie: Jeśli jest pilot. Zarządza nim etacs, programujesz go przez etacs its. Jeśli mruga Tobie podświetlenie wnętrza to na 100% jest etacs i można to zmienić.
Niektórzy mają domykanie szyb.
Mini tut: zamykamy auto pilotem przy uchylonej szybie. Zaraz po tym - przyciskamy i przytrzymujemy 2s lock i czaaary. :) (nie każdy to ma, ale komu się udało niech napisze)
Potwierdzenie2: 1-12 w manualu-elektroniki gala preprelift czyli 97 Pojawia się etacs, później 4-6. Jeśli nie miałoby być etacsa to w miejsce wpada buzzer-ecu (galant całłkowity golas z dodatków). Szukam kogoś kto takowe ma.
Potwierdzenie3: Włożony kluczyk w stacyjkę. Zamkniesz auto z pilota lub otworzysz? Podpowiem, że sygnał i tak jest odbierany a zarządza nim tajemniczy ETACS.
Potwierdzenie4: Czemu należy kodować piloty jak się mocno nagrzebie w elektryce auta?

Rozpisałem się, choć wiem że szybciej napisałbym "masz rację". Trochę to wynika z mojej chęci dzielenia się, trochę z tego że może ktoś podłapie temat. Szczere Pozdrowienia bez ironii :) .

P.S. Czy wiesz że w galu można aktywować otwieranie bagażnika z ORYGINALNEGO pilota? Trzecim przyciskiem?! Wystarczy przycisk smd, drobnica. Czy jeszcze podesłać przebiegi czasowe sygnału?! Dwa pierwsze nadają sygnał powtórnie. Trzeci tylko raz.

P.S.2. Nie odpowiedziałem na część pytań OT, mam nadzieję że zrozumiesz jak i pozostali.

Zachęcam do poszukiwań. Polecam może coś się da zrobić fajnego. Koledzy dolnej części Polski programują sobie pamięci EEPROM Gala i mają fajniejszą jazdę od pozostałych. Choć można za 50zł na aukcji kupić rezystor w świecącej obudowie z napisem TURBO - to jest łatwa droga, ale nie prowadzi do dobrego.

[ Dodano: 02-12-2011, 21:35 ]
fj_mike napisał/a:
QwiateQ, spróbuj włączyć tryb DRL.

Jeden z tych trybów który zachęcił mnie do poszukiwań. Dostaniesz info jak znajdę.

fj_mike - 02-12-2011, 21:40

QwiateQ napisał/a:
Dostaniesz info jak znajdę.

Ja mam (skandynawska wersja). Jestem ciekawy czy Ty dasz radę uruchomić.

Owczar - 02-12-2011, 22:06

Teraz napisałeś jak człowiek i od razu inna rozmowa :)

To co piszesz to ciekawe informacje i generalnie można by coś więcej podziałać wspólnie. To, że były wersje bez etacs wiem ze schematów bo są 2 opcje dla poszczególnych obwodów.

Jednak mój nie miał nawet pilota...

Anonymous - 03-12-2011, 18:02

a może oryginał mitsu zamiast kombinować?
w lancerze też to jest

Anonymous - 03-12-2011, 23:32

QwiateQ napisał/a:
Mini tut: zamykamy auto pilotem przy uchylonej szybie. Zaraz po tym - przyciskamy i przytrzymujemy 2s lock i czaaary. :) (nie każdy to ma, ale komu się udało niech napisze)


auto po 2 lifcie i nie mam tego aktywowanego. :(

QwiateQ napisał/a:
Natomiast dostęp do MUT w ASO 50zł -


gdybym miał opcję dostępu do MUT za 50zł już dawno bym tam podjechał u mnie niestety to 250 zł a i bez obietnicy powodzenia w aktywacji tych bajerów o których piszesz.

QwiateQ - 04-12-2011, 12:37

Derpin napisał/a:

gdybym miał opcję dostępu do MUT za 50zł już dawno bym tam podjechał u mnie niestety to 250 zł a i bez obietnicy powodzenia w aktywacji tych bajerów o których piszesz.

Właśnie dlatego szukałem i pytałem gdzie indziej. Czasem odpowiadano mi, iż takie opcje nie istnieją, to zdalnie tłumaczyłem gdzie w menu MUT się znajdują ... i wtedy podawali mi cenę usługi. Końcówka to "pure fun". :D

[ Dodano: 04-12-2011, 12:41 ]
Derpin napisał/a:
auto po 2 lifcie i nie mam tego aktywowanego. :(

Nie każdy ma to, ale uwierz mi że to są te opcje które aktywują Ci po dopłacie przy zakupie.

Przykład.
Zamykanie z pilota:
Standard: 2 mrugnięcia podświetleniem wnętrza
Lepiej: Mruganie kierunkami
Full: Mruganie kierunkami + syreną samochodu*

* - syrenę alarmu i wiązkę do niej zlikwidowano po pierwszym albo 2gim lifcie. funkcję zastąpił klakson. Przaśnie. :shock:

mackbeth - 04-12-2011, 13:08

Ja trochę sprawdzałem jakie opcje są w ETAC galantowym, i niestety wyszło mi na to, że nasz jest ubożuchny... ETACS z lancera ma o wiele więcej funkcji:

http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=61327

QwiateQ - 04-12-2011, 13:30

mackbeth napisał/a:
Ja trochę sprawdzałem jakie opcje są w ETAC galantowym, i niestety wyszło mi na to, że nasz jest ubożuchny... ETACS z lancera ma o wiele więcej funkcji:

http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=61327

No tak tam też mnie pełno :)

Mieści się w środku mikrokontroler, program zapewne jest jeden pomiędzy modelami mitsu a reszta kwestia wyboru.

EA dla USA miał możliwość aktywacji z poziomu użytkownika jak w Lancerze i innych
Całkiem możliwe że trafię na ścianę nie do przejścia. Póki co nie widzę, to brnę dalej.
Kierunki, wycieraczki, lusterka, szyby, DRL i inne.

mackbeth - 04-12-2011, 14:40

A wiesz jaki jest procek? Moze łatwo będzie go zaczytac i mała deassemblacja i już wiadomo co zmienić w romie:)
Tomek - 04-12-2011, 19:04

Derpin napisał/a:
QwiateQ napisał/a:
Mini tut: zamykamy auto pilotem przy uchylonej szybie. Zaraz po tym - przyciskamy i przytrzymujemy 2s lock i czaaary. :) (nie każdy to ma, ale komu się udało niech napisze)


auto po 2 lifcie i nie mam tego aktywowanego. :(


u mnie dokładnie to samo



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group