To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - FAQ - [Carisma] Co to jest do czego to sluzy?

vidus19790805 - 02-07-2009, 12:13

jesli przez ten post mam rozumiec do czego sa te wybacz ale ni huhu nie rozumiem bo nie okreslasz przeznaczenia tych konektorów( Na to wygląda:zasilanie - biała kostka, sterowanie i przesył - czarna wtyczka.) i swietnie napisałes ale do czego nadal nie wiadomo ja tylko napisalem ze miałem chyba taki do zmieniarki ale byly 3 przewody dwa konektory czarne konektory toi jeden biały :wink: i bez takich uniesien prosze (czytaj posty zanim napiszesz) bo gdybym ich nie czytał to bym nic nie pisał ..pozdro
Chooper - 02-07-2009, 13:22

vidus19790805, uwaga do Ciebie. Wichura wyjaśnił a Ty defacto powieliłeś jego post, co jest już spamowaniem. Na przyszłość więcej powściągliwości w pisaniu.
wichura1 - 03-07-2009, 15:55

pamar11 napisał/a:
........

Czy to do jakiejś zmieniarki?


vidus19790805 to jest w poście przed moim, jednak nie czytałeś. :D

qaz - 04-03-2010, 18:14

witam wszystkich mam pytakno auto 1.8 GDI sedan 2000r elektroniczna przepustnica pytanie dotyczy czujnika podciśnienia(bo to chyba ten) znajduje się on po po tej stronie co przepustnica na samej górze przykręcony do kolektora idą do niego 2 przewody 1 od kolektora drugi od jakiegoś zbiorniczka interesuje mnie jak to działa i za co odpowiada dzięki
aren195612 - 04-03-2010, 21:47

qaz, Zapewne chodzi ci o "purge control selenoid valve". Zawór ten, w określonych warunkach otwiera się, co powoduje wysysanie oparów paliwa /w trosce o ekologię/ ze zbiornika, przez filtr węglowy znajdujacy się pod bezpiecznikami do kolektora ssącego. Schematycznie wygląda to tak:



Efektem ubocznym tego ssania jest "syk" zauważalny przy odkręcaniu nakrętki wlewu do baku po dłuższej jeździe.

Morfi - 04-03-2010, 21:50

aren195612 napisał/a:
Efektem ubocznym tego ssania jest "syk" zauważalny przy odkręcaniu nakrętki wlewu do baku po dłuższej jeździe.
yyyyy to raczej nie to.
Te "syczenie" powinien miec każdy.

aren195612 - 04-03-2010, 21:57

Cytat:
Te "syczenie" powinien miec każdy.
I to sie zgadza, w baku tworzy sie podcisnienie spowodowane tym ssaniem. Luzując korek niwelujemy to podciśnienie.
qaz - 04-03-2010, 22:07

chodzi oto ze jak ściągam ten przewodzik od dołu to nic się nie dzieje (czy nie powinno być zasysane powietrze z tego filtra) bo jak ściągam ten z góry to jest tak że zasysa powietrze wydaje mi się że bezpośrednio do kolektora i auto wskakuje na 1000 obrotów i równo chodzi a jak jest podłączone to falują dzięki
pamar - 15-03-2010, 13:21

Odśnieżyłem wjazd do garażu, wyjechałem cari, wysiadam żeby zamknąć bramę a tu na resztkach śniegu, leży sobie taka dziwna stalowa kostka. Leżała na środku tzn między śladami opon.
Co to jest i czy to jest część z auta? :roll:


robertdg - 15-03-2010, 14:44

pamar, wygląda jak odciaznik tylnej poduchy silnik-skrzynia
pamar - 15-03-2010, 14:52

I mogło toto samo wylecieć?
Nie czuję zmian, nic nie drży ani nie puka a skrzynia działa ok.

robertdg - 15-03-2010, 15:26

Jest przyklejone wiec mogło odleciec, do konca nie jestem pewien ale ten odwaznik kojarzy mi sie z tym ze na lapie od poduszki jest przyklejony
AK47ck - 21-07-2010, 21:56

A to co Panowie? Pod mieszkiem :)


gigant87 - 21-07-2010, 22:30

coś od systemu audio/video chyba
AK47ck - 21-07-2010, 22:38

Nie wiem skąd ta technologia w mojej Cari :D wygląda jak slot na karty z diodą i portem szeregowym... Jutro przyjrze się temu bliżej ;)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group