To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Galant EA5A Avance '99

Anonymous - 05-03-2013, 20:57

fj_mike napisał/a:
Te pewnie sporo kosztowały? Mare kiedyś załatwiał sobie takie na szybko. Tanio nie było.


przecież u Malika są za grosze koło 10 czy 20 zł stuka.

Tomek - 05-03-2013, 20:59

Derpin napisał/a:
fj_mike napisał/a:
Te pewnie sporo kosztowały? Mare kiedyś załatwiał sobie takie na szybko. Tanio nie było.


przecież u Malika są za grosze koło 10 czy 20 zł stuka.


ale nie OEM, tylko Elringi, co akurat w tym wypadku nie wadzi (w granicach 10-12 sztuka)
w ASO rzeczywiście w granicach 70 sztuka

kamil.ekonom - 06-03-2013, 12:50

Nie wiem czemu, ale jeśli chodzi o kwestie uszczelek to wolę jednak dołożyć i mieć OEM, co by uniknąć niepotrzebnych komplikacji.
danino88 - 06-03-2013, 22:39

może jakieś zdjęcia wrzucisz ? :)
kamil.ekonom - 09-04-2013, 16:06

Siedzenia z Evo VI na pokładzie :D Tutaj ogólny widok:



A na tych widać, że pasują idealnie (tz. o nic nie ocierają):



Pozostaje jeszcze kwestia obniżenia wysokości siedzenia i chyba to zrobię tak, że obetnę w miejscu zaznaczonym na czerwono



ewentualnie trochę wyżej (na równi z wajchą do regulacji tył/przód) a później dorobi się mocowania.

I na koniec najważniejsza kwestia - opornik. Jak się okazało podany na forum opornik o wartości 3 kohm był za duży i zapaliła się kontrolka SRS. Teraz założyłem oporniki o wartości 2.2 ohm (nie kilo ohma!!!) i wszystko wróciło do normy :mrgreen:

Co ciekawe przed zmianą oporników po podpięci pod komputer system SRS nie pokazywał błędu. A po założeniu odpowiednich oporników kontrolka sama zgasła...

polaff - 10-04-2013, 06:17

kamil.ekonom napisał/a:
po założeniu odpowiednich oporników kontrolka sama zgasła
może opór za mały i się spaliło wszystko :D
kamil.ekonom - 05-08-2014, 14:54

Po dość dłuuugiej nieobecności witam Was serdecznie :mrgreen:
To, że nic nie pisałem nie oznacza, że nic się z autem czy przy aucie nie robiło. Sporo czasu minęło od ostatniego wpisu tak, że poniżej jest lista rzeczy, które zrobiłem. Dodatkowo na pierwszej stronie zaktualizowałem główny opis - jest teraz bardziej szczegółowy 8)

03.06.2013 (203 169) - wymiana plecionki wydechu (krótka)
10.06.2013 (203 393) - wymiana oleju Vavoline Max Life 10W40 + filtr K&N, wymiana wahacza prawego dolnego prostego, wymiana pasków wieloklinowych, wymiana czujnika ciśnienia oleju, wymiana kopułki aparatu zapłonowego + palec
16.10.2013 (209 473) 4x nowe opony letnie Continental SprortContact 2 215/45 R17 87V (3 x DOT 1013, 1 x DOT 2613)
25.11.2013 (212 784) - włożenie wkładki filtra powietrza K&N, serwis instalacji LPG + wymiana filtrów, montaż owiewek Heko
27.11.2013 (212 911) - wymiana oleju Vavoline Max Life 10W40 + filtr K&N, wymiana kompletu sprzęgła Exedy, wymiana uszczelniacza wałka sprzęgłowego, wymiana osłon (odbojów) amortyzatorów tył
23.02.2014 (218180) – wymiana mechanizmu wycieraczek
14.05.2014 (219 624) - pomalowanie ramion wycieraczek na czarny mat, pomalowanie puszki wydechu na czarny mat + wyczyszczenie końcówki
20.06.2014 (219 743) - nowy akumulator Bosch Silver S4 12V 60Ah 540A
07.07.2014 (223 215) - serwis instalacji LPG + wymiana filtrów
19.07.2014 (223 550) - wymiana oleju Amsoil 5W40 + filtr K&N, wymiana osłony przegubu zewnętrznego lewego, wymiana korka spustu oleju + podkładka, wymiana 12 szt. popychaczy zaworów na tylnej głowicy, wymiana piasty koła tył prawa strona BTA, wymiana końcówek drążków kierowniczych x2 CTR + zbieżność, serwis klimy + wymiana filtra kabinowego Denso
23.07.2014 (224 038) - wymiana chłodnicy Thermotec (D75005TT) + płyn chłodniczy Preston, wymiana skraplacza Hart (606 133) + osuszacz NRF (00033028) + napełnienie czynnikiem
29.07.2014 (225 344) - wymiana części śrub pod maską na tz. fender washers + założenie tz. reservoir tanks
31.07.2014 (225 485) - przerobienie halogenów dalekosiężnych na światła do jazdy dziennej

... a tak poza tym, to długo się zastanawiałem nad sprzedażą auta, ale ostatecznie zapadła decyzja żeby został :) A skoro ma zostać, to na horyzoncie pojawiły się plany odnośnie układu hamulcowego, zawieszenia i silnika (w takiej kolejności), ale co z tego wyjdzie - czas pokaże 8)

Póki co auto od poniedziałku stoi u blacharza (nieszczęsne nadkola i progi drzwi...), a póżniej idzie do lakiernika.

fj_mike - 06-08-2014, 20:22

kamil.ekonom napisał/a:
... a tak poza tym, to długo się zastanawiałem nad sprzedażą auta, ale ostatecznie zapadła decyzja żeby został

Typowe :mrgreen:
Też się zastanawiałem, też został :wink:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group