To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Galant EA2A '97 by arturj123

m6riano - 06-08-2012, 17:53

arturj123 napisał/a:
fajkocewki, fajki?, świece.

Wymień fajki, przewody i świece, wtedy będziesz miał pewność...
ps. pamiętaj-wymieniaj zawsze przewody razem z fajkami-wtedy masz komplet układu zapłonowego.
ale najpierw kup coś takiego:
http://allegro.pl/spray-k...2485214309.html
i psiknij w te gniazdo w cewce gdzie sie wkłada fajke..u mnie pomaga..;-)

arturj123 - 06-08-2012, 18:49

A te fajki z fajkocewek też się wymienia, rozbiera?
danino88 - 06-08-2012, 18:56

Cytat:
szarpanie na gazie 1000-2000tys.obr/min - fajkocewki, fajki?, świece.


na gazie?? a na pb??

Cytat:
szarpanie autem przy ruszaniu - nie poduszki, dobre pytanie co to... sprzęgło?


moze to ten sam objaw

Cytat:
- stuk stuk z przy obracaniu kierownicą - końcówki drążka ok, może drążek kierowniczy?


obstawiam na drążek kierowniczy

m6riano - 06-08-2012, 22:55

arturj123 napisał/a:
A te fajki z fajkocewek też się wymienia, rozbiera?

A takie rzeczy jak przewody czy świece też sie wymienia?

arturj123 - 06-08-2012, 23:16

danino88
Na LPG bardziej odczuwalne.
Czy jedno ma wspólne z drugim, hmm nie pomyślałem o tym.

W najbliższym czasie kupię jedną fajkocewkę i fajkę podmienię i będzie wszystko jasne.

m6riano
Miałem na myśli czy ta fajkocewka to jest element który da się rozkręcić i wymienić tylko fajkę a cewka zostaje.

m6riano - 06-08-2012, 23:52

Tak, pisałem już chyba o tym i nie tylko ja nie raz w nie jednym temacie..
Nic tam nie rozkręcasz tylko ruchem "gwintowym" ściągasz tą fajke z cewki..

arturj123 - 16-08-2012, 20:49

Dziś zakończony projekt uciszenia "cykaczy" lub jak kto woli swap diesel --> benzyna.

Przed odkręcaniem płukanka ValvolineEngine Flush, zlanie starego oleju Valvoline Max Life 5W40 - przejechane 10kkm brudny jakby przejechał jeszcze jedno zero więcej.

Hydrauliczne popychacze - 3 wymienione, wszystkie odpowietrzone w ropie, na początku klekot, po kilkudziesięciu sekundach... piękny pomruk :D
Mimo, że tylko 2.0 to puki co kocham go takiego słuchać:))

Zalany nowy olej Mobil 1 0W40 oraz filtr Knecht Mahle OC230

arturj123 - 18-08-2012, 12:52

...
arturj123 - 20-08-2012, 00:00

Dziś moje pierwsze auto zakończyło swoją historię. Wyrwana tylna belka. Całe szczęście że nic się ojcu nie stało, bo wyrwała się przy prędkości 30 km/h. Nieopłacalna naprawa. Ostatnie zdjęcia:



Tomek - 20-08-2012, 11:56

arturj123, typowy ford z tamtych lat, ciekawe jak te nowsze się sprawują
wujek miał Mondeo z 1995 roku, auto skończyło w ten sposób: nie przeszedł przeglądu, bo miał wybite tulejki na belce, jak pojechał wymienić tulejki, to podnośnik wpadł do środka auta :)

arturj123 - 20-08-2012, 12:07

Coś kojarzę, że ostatnio coś stukało ale wydawało się, że to był tłumik, a auto miało dożyć do zimy :)
Znając temat słabo zabezpieczonego tyłu w Galantach, obawiam się, że i mój może tak skończyć :? :shock:

Tomek - 20-08-2012, 12:12

arturj123, raczej nie ma obaw
Galant ma słabe poszycie, ale konstrukcja nie jest zła
zdarzały się tutaj tematy podłużnic, ale sporadycznie, więc może auta były naciągane

arturj123 - 20-08-2012, 12:34

Czyli bez obaw mogę wciskać gaz w dechę i ostro wchodzić w zakręty? 8)
Hugo - 20-08-2012, 14:32

tomek84 napisał/a:
zdarzały się tutaj tematy podłużnic, ale sporadycznie, więc może auta były naciągane
Nie muszą być naciagane. Wadliwa konstrukcja tylnych podlużnic (kilka blach na sobie) i każdy prędzej czy później tam zgnije (okolice mocowania wahacza wleczonego do podłogi).
arturj123 napisał/a:
Czyli bez obaw mogę wciskać gaz w dechę i ostro wchodzić w zakręty?
Hmm... :wink:
Tomii - 20-08-2012, 19:01

Hugo napisał/a:
Wadliwa konstrukcja tylnych podlużnic (kilka blach na sobie) i każdy prędzej czy później tam zgnije


niestety potwierdzam



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group