Nasze Miśki - Galant EA2A '97 by arturj123
m6riano - 06-08-2012, 17:53
arturj123 napisał/a: | fajkocewki, fajki?, świece. |
Wymień fajki, przewody i świece, wtedy będziesz miał pewność...
ps. pamiętaj-wymieniaj zawsze przewody razem z fajkami-wtedy masz komplet układu zapłonowego.
ale najpierw kup coś takiego:
http://allegro.pl/spray-k...2485214309.html
i psiknij w te gniazdo w cewce gdzie sie wkłada fajke..u mnie pomaga..;-)
arturj123 - 06-08-2012, 18:49
A te fajki z fajkocewek też się wymienia, rozbiera?
danino88 - 06-08-2012, 18:56
Cytat: | szarpanie na gazie 1000-2000tys.obr/min - fajkocewki, fajki?, świece. |
na gazie?? a na pb??
Cytat: | szarpanie autem przy ruszaniu - nie poduszki, dobre pytanie co to... sprzęgło? |
moze to ten sam objaw
Cytat: | - stuk stuk z przy obracaniu kierownicą - końcówki drążka ok, może drążek kierowniczy? |
obstawiam na drążek kierowniczy
m6riano - 06-08-2012, 22:55
arturj123 napisał/a: | A te fajki z fajkocewek też się wymienia, rozbiera? |
A takie rzeczy jak przewody czy świece też sie wymienia?
arturj123 - 06-08-2012, 23:16
danino88
Na LPG bardziej odczuwalne.
Czy jedno ma wspólne z drugim, hmm nie pomyślałem o tym.
W najbliższym czasie kupię jedną fajkocewkę i fajkę podmienię i będzie wszystko jasne.
m6riano
Miałem na myśli czy ta fajkocewka to jest element który da się rozkręcić i wymienić tylko fajkę a cewka zostaje.
m6riano - 06-08-2012, 23:52
Tak, pisałem już chyba o tym i nie tylko ja nie raz w nie jednym temacie..
Nic tam nie rozkręcasz tylko ruchem "gwintowym" ściągasz tą fajke z cewki..
arturj123 - 16-08-2012, 20:49
Dziś zakończony projekt uciszenia "cykaczy" lub jak kto woli swap diesel --> benzyna.
Przed odkręcaniem płukanka ValvolineEngine Flush, zlanie starego oleju Valvoline Max Life 5W40 - przejechane 10kkm brudny jakby przejechał jeszcze jedno zero więcej.
Hydrauliczne popychacze - 3 wymienione, wszystkie odpowietrzone w ropie, na początku klekot, po kilkudziesięciu sekundach... piękny pomruk
Mimo, że tylko 2.0 to puki co kocham go takiego słuchać:))
Zalany nowy olej Mobil 1 0W40 oraz filtr Knecht Mahle OC230
arturj123 - 18-08-2012, 12:52
...
arturj123 - 20-08-2012, 00:00
Dziś moje pierwsze auto zakończyło swoją historię. Wyrwana tylna belka. Całe szczęście że nic się ojcu nie stało, bo wyrwała się przy prędkości 30 km/h. Nieopłacalna naprawa. Ostatnie zdjęcia:
Tomek - 20-08-2012, 11:56
arturj123, typowy ford z tamtych lat, ciekawe jak te nowsze się sprawują
wujek miał Mondeo z 1995 roku, auto skończyło w ten sposób: nie przeszedł przeglądu, bo miał wybite tulejki na belce, jak pojechał wymienić tulejki, to podnośnik wpadł do środka auta
arturj123 - 20-08-2012, 12:07
Coś kojarzę, że ostatnio coś stukało ale wydawało się, że to był tłumik, a auto miało dożyć do zimy
Znając temat słabo zabezpieczonego tyłu w Galantach, obawiam się, że i mój może tak skończyć
Tomek - 20-08-2012, 12:12
arturj123, raczej nie ma obaw
Galant ma słabe poszycie, ale konstrukcja nie jest zła
zdarzały się tutaj tematy podłużnic, ale sporadycznie, więc może auta były naciągane
arturj123 - 20-08-2012, 12:34
Czyli bez obaw mogę wciskać gaz w dechę i ostro wchodzić w zakręty?
Hugo - 20-08-2012, 14:32
tomek84 napisał/a: | zdarzały się tutaj tematy podłużnic, ale sporadycznie, więc może auta były naciągane | Nie muszą być naciagane. Wadliwa konstrukcja tylnych podlużnic (kilka blach na sobie) i każdy prędzej czy później tam zgnije (okolice mocowania wahacza wleczonego do podłogi). arturj123 napisał/a: | Czyli bez obaw mogę wciskać gaz w dechę i ostro wchodzić w zakręty? | Hmm...
Tomii - 20-08-2012, 19:01
Hugo napisał/a: | Wadliwa konstrukcja tylnych podlużnic (kilka blach na sobie) i każdy prędzej czy później tam zgnije |
niestety potwierdzam
|
|
|