Outlander II GEN Techniczne - [II 2.2 DID] Mivec Problem z układem paliwowym
borsak1 - 15-02-2012, 08:06
@jaceksu79 kolego tu nie chodzi o rozwiązanie "a przyszła wiosna" czy gdyby twoja "gwiazda" była sezonowym samochodem za 150k nie wkurzałoby cię to ? I błagam nie pisz o jakości paliwa itd. bo diesle fiata, merca czy toyoty jeżdzą i nie narzekają. Brat ma problem z RAV4 ale tylko dlatego że padł mu akumulator wymienił i przy -28 zagrzał 2 razy święcę przekręcił kluczyk wrzucił bieg i pojechał a outlander ojca obok stał i nawet nie myślał o zapaleniu. Obaj tankują na stacji paliw ojca więc nie wiem pewnie jakiejś magicznej mieszanki potrzebuje outlander żeby jeżdzić nie wiem może jakiś "super eliksir ala mitsu".
Anonymous - 15-02-2012, 22:13
Mamy już 2 osoby do pozwu zbiorowego. Czekamy na kolejne kandydatury. Czas jest do końca lutego, jeśli grupa się nie uzbiera, składamy pozwy indywidualne.
Zapraszam do kontaktu.
jaceksu79 - 16-02-2012, 08:44
venglin napisał/a: | Mamy już 2 osoby do pozwu zbiorowego. Czekamy na kolejne kandydatury. Czas jest do końca lutego, jeśli grupa się nie uzbiera, składamy pozwy indywidualne.
Zapraszam do kontaktu. |
hmmmm... jak widać nie za wielu jest frustratów
ale tak poważnie - co chcesz żądać w tym pozwie?
Jak udowodnisz,że to wada samochodu, a nie paliwa?
Tak coś konkretnie jakbyś mógł?
Anonymous - 16-02-2012, 09:16
Hej,
Mi też wydaje się, że to jest kwestia paliwa. Znajomemu zamarzł Hyundai SantaFe, po spuszczeniu paliwa z jednej części zbiornika okazało się, że ropa się rozwarstwiła i przeźroczystym karnistrze było widać trzy warstwy - tam skąd pobiera paliwo pompa układu paliwowego - czyli na dole, paliwo miało konsystencję i kolor śmietany.
Ajencji stacji paliw przy ciepłym styczniu postanowili zarobić jeszcze więcej i pomimo prognoz pogodowych zapowiadających mrozy w zbiornikach mieli paliwo letnie.
Ot co - zwykłe złodziejstwo.
Pozdr.
Wojtek
Haniball - 16-02-2012, 10:47
jaceksu79 napisał/a: | venglin napisał/a: | Mamy już 2 osoby do pozwu zbiorowego. Czekamy na kolejne kandydatury. Czas jest do końca lutego, jeśli grupa się nie uzbiera, składamy pozwy indywidualne.
Zapraszam do kontaktu. |
hmmmm... jak widać nie za wielu jest frustratów
ale tak poważnie - co chcesz żądać w tym pozwie?
Jak udowodnisz,że to wada samochodu, a nie paliwa?
Tak coś konkretnie jakbyś mógł? |
Proste zbadać próbkę paliwa z baku czy spełnia normę obowiązującą EN 590 diesel, w przypadku gdy ON jest ok zgodny z ww. normą przyczyn usterki należy szukać w pojeździe i tu opinia biegłego czy popełniono błąd przy konstrukcji układu zasilania ON.
Tyle w teorii, w praktyce 3-4 lata postępowanie powoływanie kolejnych biegłych.... jednak kibicuję i życzę powodzenia!
Anonymous - 16-02-2012, 11:26
jaceksu79 napisał/a: |
ale tak poważnie - co chcesz żądać w tym pozwie?
Jak udowodnisz,że to wada samochodu, a nie paliwa?
Tak coś konkretnie jakbyś mógł? |
Nie mam zwyczaju przedwcześnie ujawniać publicznie swojej strategii, tym bardziej, że ten wątek z pewnością czyta MMC.
Na stronę w każdym razie już zawitali.
Kod: |
deuter.mitsubishi-motors.pl www.mitsubishi-zlom.pl - - [16/Feb/2012:07:17:48 +01
00] "GET / HTTP/1.1" 200 23692 "-" "Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows N
T 6.1; WOW64; Trident/4.0; SLCC2; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.5.30729; .NET C
LR 3.0.30729; Media Center PC 6.0; MDDR; InfoPath.2; .NET4.0C; BRI/2)"
|
jaceksu79 - 16-02-2012, 11:35
Cytat: | Proste zbadać próbkę paliwa z baku czy spełnia normę obowiązującą EN 590 diesel, w przypadku gdy ON jest ok zgodny z ww. normą przyczyn usterki należy szukać w pojeździe i tu opinia biegłego czy popełniono błąd przy konstrukcji układu zasilania ON. |
Czy ktoś już to zrobił? No jestem ciekawy?
venglin napisał/a: | Nie mam zwyczaju przedwcześnie ujawniać publicznie swojej strategii, tym bardziej, że ten wątek z pewnością czyta MMC. |
po prostu widzę kolejne bicie piany i tyle....
[ Dodano: 16-02-2012, 11:40 ]
PS> i dodatkowo jeszcze wystawić pojazd na na próbę mrozu i dopiero jak wtedy zamarznie to pobrać próbkę paliwa z baku - a nie na gębę.
Poza tym w Polsce żaden biegły nie potrafi dać ekspertyzy na podwójną powłokę lakierniczą, a dokładniej na wcześniejszą eksploatację lakieru ( przykład rezon-a) już nie mówiąc o testach zamarzania Panowie marzycielami jesteście - nie mamy biura CSI, a Rutkowski tym się nie zajmie pewnie
Anonymous - 16-02-2012, 12:46
jaceksu79 napisał/a: |
po prostu widzę kolejne bicie piany i tyle....
|
Ja działam spokojnie, ale metodycznie i z dużą determinacją. Chyba każdy, kto mnie zna, mógłby to potwierdzić
Nie ma sensu bić piany. Nie później niż za miesiąc zobaczycie skan złożonego pozwu, z pieczątkami sądu.
Haniball - 16-02-2012, 13:38
venglin napisał/a: | jaceksu79 napisał/a: |
po prostu widzę kolejne bicie piany i tyle....
|
Ja działam spokojnie, ale metodycznie i z dużą determinacją. Chyba każdy, kto mnie zna, mógłby to potwierdzić
Nie ma sensu bić piany. Nie później niż za miesiąc zobaczycie skan złożonego pozwu, z pieczątkami sądu. |
Powiedz mi czy działając przez pełnomocnika umówiłeś się od wygranej czy z góry?
Anonymous - 16-02-2012, 14:05
Haniball napisał/a: | venglin napisał/a: | jaceksu79 napisał/a: |
po prostu widzę kolejne bicie piany i tyle....
|
Ja działam spokojnie, ale metodycznie i z dużą determinacją. Chyba każdy, kto mnie zna, mógłby to potwierdzić
Nie ma sensu bić piany. Nie później niż za miesiąc zobaczycie skan złożonego pozwu, z pieczątkami sądu. |
Powiedz mi czy działając przez pełnomocnika umówiłeś się od wygranej czy z góry? |
Z góry, ale to osoba, którą znam i do której mam zaufanie, bo pracowaliśmy już razem.
Haniball - 16-02-2012, 17:34
jaceksu79 napisał/a: | Cytat: | Proste zbadać próbkę paliwa z baku czy spełnia normę obowiązującą EN 590 diesel, w przypadku gdy ON jest ok zgodny z ww. normą przyczyn usterki należy szukać w pojeździe i tu opinia biegłego czy popełniono błąd przy konstrukcji układu zasilania ON. |
Czy ktoś już to zrobił? No jestem ciekawy?
venglin napisał/a: | Nie mam zwyczaju przedwcześnie ujawniać publicznie swojej strategii, tym bardziej, że ten wątek z pewnością czyta MMC. |
po prostu widzę kolejne bicie piany i tyle....
[ Dodano: 16-02-2012, 11:40 ]
PS> Panowie marzycielami jesteście - nie mamy biura CSI, a Rutkowski tym się nie zajmie pewnie |
Dobre z tym CSI. Z zawodowego punktu widzenia sprawa śliska i do tego gospodarcza, prosta jedynie w teorii, natomiast życie zweryfikuje czy wygrasz, czy przegrasz. W każdym razie to twoja kasa i ewentualne koszty postępowania. Osobiście chyba zlecę montaż podgrzewacza ON do ASX żony i problem prawdopodobnie zostanie rozwiązany.
jan_outII - 17-02-2012, 11:57
Ja osobiście bym sprawdził ON z baku w przypadku wystąpienia usterki przed złożeniem pozwu. Tylko nie wiem ile to kosztuje.
W moim przypadku na pewno problemem było paliwo. Wczoraj zrobiłem trasę ok 200km po czarnych drogach i mogłem wcisnąć silniczek na wyższe obroty. Podczas wyprzedzania żadnych dławień/czkawek czy szarpnięć. Autko sprawowało się jak po wyjeździe z salonu.
Z wymianą filtra poczekam na okresowy przegląd - 30tyś km.
Haniball - 08-03-2012, 07:48
venglin napisał/a: | jaceksu79 napisał/a: |
po prostu widzę kolejne bicie piany i tyle....
|
Ja działam spokojnie, ale metodycznie i z dużą determinacją. Chyba każdy, kto mnie zna, mógłby to potwierdzić
Nie ma sensu bić piany. Nie później niż za miesiąc zobaczycie skan złożonego pozwu, z pieczątkami sądu. |
venglin czy złożyłeś pozew? Daj znać jak się sprawa rozwija.Pozdrawiam
xylen - 08-03-2012, 07:57
Haniball napisał/a: | Proste zbadać próbkę paliwa z baku czy spełnia normę obowiązującą EN 590 diesel, w przypadku gdy ON jest ok zgodny z ww. normą przyczyn usterki należy szukać w pojeździe i tu opinia biegłego czy popełniono błąd przy konstrukcji układu zasilania ON.
Tyle w teorii, w praktyce 3-4 lata postępowanie powoływanie kolejnych biegłych.... jednak kibicuję i życzę powodzenia! |
no niestety to nie takie proste, próbkę paliwa musisz pobrać TANKUJĄC PALIWO NA STACJI i to w obecności najlepiej rzeczoznawcy i przedstawiciela tej stacji która to paliwo sprzedaje... jeśli weźmiesz paliwo tylko z baku do analizy nie zyskasz nic bo nigdy nie udowodnisz ze czegoś tam nie dolałeś...w każdym razie życzę powodzenia ..
Haniball - 08-03-2012, 14:08
xylen napisał/a: | Haniball napisał/a: | Proste zbadać próbkę paliwa z baku czy spełnia normę obowiązującą EN 590 diesel, w przypadku gdy ON jest ok zgodny z ww. normą przyczyn usterki należy szukać w pojeździe i tu opinia biegłego czy popełniono błąd przy konstrukcji układu zasilania ON.
Tyle w teorii, w praktyce 3-4 lata postępowanie powoływanie kolejnych biegłych.... jednak kibicuję i życzę powodzenia! |
no niestety to nie takie proste, próbkę paliwa musisz pobrać TANKUJĄC PALIWO NA STACJI i to w obecności najlepiej rzeczoznawcy i przedstawiciela tej stacji która to paliwo sprzedaje... jeśli weźmiesz paliwo tylko z baku do analizy nie zyskasz nic bo nigdy nie udowodnisz ze czegoś tam nie dolałeś...w każdym razie życzę powodzenia .. |
Jak ON z baku spełnia EN 590 to wady szukasz w pojeździe =roszczenie Mitsubishi Polska, jak chcesz wykazać, że na stacji ON mają kiepskie paliwo i nie spełnia normy= tankowanie w obecności przedstawiciela stacji paliw i wykonanie badania ON, chociaż sąd i tak powoła swojego biegłego tak w dużym skrócie i proszę czytać ze zrozumieniem.
|
|
|