To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander II GEN Techniczne - [II 2.2 DID] Mivec Problem z układem paliwowym

borsak1 - 15-02-2012, 08:06

@jaceksu79 kolego tu nie chodzi o rozwiązanie "a przyszła wiosna" czy gdyby twoja "gwiazda" była sezonowym samochodem za 150k nie wkurzałoby cię to ? I błagam nie pisz o jakości paliwa itd. bo diesle fiata, merca czy toyoty jeżdzą i nie narzekają. Brat ma problem z RAV4 ale tylko dlatego że padł mu akumulator wymienił i przy -28 zagrzał 2 razy święcę przekręcił kluczyk wrzucił bieg i pojechał a outlander ojca obok stał i nawet nie myślał o zapaleniu. Obaj tankują na stacji paliw ojca więc nie wiem pewnie jakiejś magicznej mieszanki potrzebuje outlander żeby jeżdzić nie wiem może jakiś "super eliksir ala mitsu".
Anonymous - 15-02-2012, 22:13

Mamy już 2 osoby do pozwu zbiorowego. Czekamy na kolejne kandydatury. Czas jest do końca lutego, jeśli grupa się nie uzbiera, składamy pozwy indywidualne.

Zapraszam do kontaktu.

jaceksu79 - 16-02-2012, 08:44

venglin napisał/a:
Mamy już 2 osoby do pozwu zbiorowego. Czekamy na kolejne kandydatury. Czas jest do końca lutego, jeśli grupa się nie uzbiera, składamy pozwy indywidualne.

Zapraszam do kontaktu.


hmmmm... jak widać nie za wielu jest frustratów :wink: :biggrin:

ale tak poważnie - co chcesz żądać w tym pozwie?
Jak udowodnisz,że to wada samochodu, a nie paliwa?
Tak coś konkretnie jakbyś mógł?

Anonymous - 16-02-2012, 09:16

Hej,
Mi też wydaje się, że to jest kwestia paliwa. Znajomemu zamarzł Hyundai SantaFe, po spuszczeniu paliwa z jednej części zbiornika okazało się, że ropa się rozwarstwiła i przeźroczystym karnistrze było widać trzy warstwy - tam skąd pobiera paliwo pompa układu paliwowego - czyli na dole, paliwo miało konsystencję i kolor śmietany.

Ajencji stacji paliw przy ciepłym styczniu postanowili zarobić jeszcze więcej i pomimo prognoz pogodowych zapowiadających mrozy w zbiornikach mieli paliwo letnie.

Ot co - zwykłe złodziejstwo.

Pozdr.
Wojtek

Haniball - 16-02-2012, 10:47

jaceksu79 napisał/a:
venglin napisał/a:
Mamy już 2 osoby do pozwu zbiorowego. Czekamy na kolejne kandydatury. Czas jest do końca lutego, jeśli grupa się nie uzbiera, składamy pozwy indywidualne.

Zapraszam do kontaktu.


hmmmm... jak widać nie za wielu jest frustratów :wink: :biggrin:

ale tak poważnie - co chcesz żądać w tym pozwie?
Jak udowodnisz,że to wada samochodu, a nie paliwa?
Tak coś konkretnie jakbyś mógł?


Proste zbadać próbkę paliwa z baku czy spełnia normę obowiązującą EN 590 diesel, w przypadku gdy ON jest ok zgodny z ww. normą przyczyn usterki należy szukać w pojeździe i tu opinia biegłego czy popełniono błąd przy konstrukcji układu zasilania ON.

Tyle w teorii, w praktyce 3-4 lata postępowanie powoływanie kolejnych biegłych.... jednak kibicuję i życzę powodzenia!

Anonymous - 16-02-2012, 11:26

jaceksu79 napisał/a:

ale tak poważnie - co chcesz żądać w tym pozwie?
Jak udowodnisz,że to wada samochodu, a nie paliwa?
Tak coś konkretnie jakbyś mógł?


Nie mam zwyczaju przedwcześnie ujawniać publicznie swojej strategii, tym bardziej, że ten wątek z pewnością czyta MMC.

Na stronę w każdym razie już zawitali.

Kod:

deuter.mitsubishi-motors.pl www.mitsubishi-zlom.pl - - [16/Feb/2012:07:17:48 +01
00] "GET / HTTP/1.1" 200 23692 "-" "Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows N
T 6.1; WOW64; Trident/4.0; SLCC2; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.5.30729; .NET C
LR 3.0.30729; Media Center PC 6.0; MDDR; InfoPath.2; .NET4.0C; BRI/2)"

jaceksu79 - 16-02-2012, 11:35

Cytat:
Proste zbadać próbkę paliwa z baku czy spełnia normę obowiązującą EN 590 diesel, w przypadku gdy ON jest ok zgodny z ww. normą przyczyn usterki należy szukać w pojeździe i tu opinia biegłego czy popełniono błąd przy konstrukcji układu zasilania ON.


Czy ktoś już to zrobił? No jestem ciekawy?
venglin napisał/a:
Nie mam zwyczaju przedwcześnie ujawniać publicznie swojej strategii, tym bardziej, że ten wątek z pewnością czyta MMC.


po prostu widzę kolejne bicie piany i tyle....

[ Dodano: 16-02-2012, 11:40 ]
PS> i dodatkowo jeszcze wystawić pojazd na na próbę mrozu i dopiero jak wtedy zamarznie to pobrać próbkę paliwa z baku - a nie na gębę.
Poza tym w Polsce żaden biegły nie potrafi dać ekspertyzy na podwójną powłokę lakierniczą, a dokładniej na wcześniejszą eksploatację lakieru ( przykład rezon-a) już nie mówiąc o testach zamarzania :mrgreen: Panowie marzycielami jesteście - nie mamy biura CSI, a Rutkowski tym się nie zajmie pewnie :lol:

Anonymous - 16-02-2012, 12:46

jaceksu79 napisał/a:

po prostu widzę kolejne bicie piany i tyle....


Ja działam spokojnie, ale metodycznie i z dużą determinacją. Chyba każdy, kto mnie zna, mógłby to potwierdzić ;)

Nie ma sensu bić piany. Nie później niż za miesiąc zobaczycie skan złożonego pozwu, z pieczątkami sądu.

Haniball - 16-02-2012, 13:38

venglin napisał/a:
jaceksu79 napisał/a:

po prostu widzę kolejne bicie piany i tyle....


Ja działam spokojnie, ale metodycznie i z dużą determinacją. Chyba każdy, kto mnie zna, mógłby to potwierdzić ;)

Nie ma sensu bić piany. Nie później niż za miesiąc zobaczycie skan złożonego pozwu, z pieczątkami sądu.

Powiedz mi czy działając przez pełnomocnika umówiłeś się od wygranej czy z góry?

Anonymous - 16-02-2012, 14:05

Haniball napisał/a:
venglin napisał/a:
jaceksu79 napisał/a:

po prostu widzę kolejne bicie piany i tyle....


Ja działam spokojnie, ale metodycznie i z dużą determinacją. Chyba każdy, kto mnie zna, mógłby to potwierdzić ;)

Nie ma sensu bić piany. Nie później niż za miesiąc zobaczycie skan złożonego pozwu, z pieczątkami sądu.

Powiedz mi czy działając przez pełnomocnika umówiłeś się od wygranej czy z góry?


Z góry, ale to osoba, którą znam i do której mam zaufanie, bo pracowaliśmy już razem.

Haniball - 16-02-2012, 17:34

jaceksu79 napisał/a:
Cytat:
Proste zbadać próbkę paliwa z baku czy spełnia normę obowiązującą EN 590 diesel, w przypadku gdy ON jest ok zgodny z ww. normą przyczyn usterki należy szukać w pojeździe i tu opinia biegłego czy popełniono błąd przy konstrukcji układu zasilania ON.


Czy ktoś już to zrobił? No jestem ciekawy?
venglin napisał/a:
Nie mam zwyczaju przedwcześnie ujawniać publicznie swojej strategii, tym bardziej, że ten wątek z pewnością czyta MMC.


po prostu widzę kolejne bicie piany i tyle....

[ Dodano: 16-02-2012, 11:40 ]
PS> Panowie marzycielami jesteście - nie mamy biura CSI, a Rutkowski tym się nie zajmie pewnie :lol:

Dobre z tym CSI. Z zawodowego punktu widzenia sprawa śliska i do tego gospodarcza, prosta jedynie w teorii, natomiast życie zweryfikuje czy wygrasz, czy przegrasz. W każdym razie to twoja kasa i ewentualne koszty postępowania. Osobiście chyba zlecę montaż podgrzewacza ON do ASX żony i problem prawdopodobnie zostanie rozwiązany.

jan_outII - 17-02-2012, 11:57

Ja osobiście bym sprawdził ON z baku w przypadku wystąpienia usterki przed złożeniem pozwu. Tylko nie wiem ile to kosztuje.

W moim przypadku na pewno problemem było paliwo. Wczoraj zrobiłem trasę ok 200km po czarnych drogach i mogłem wcisnąć silniczek na wyższe obroty. Podczas wyprzedzania żadnych dławień/czkawek czy szarpnięć. Autko sprawowało się jak po wyjeździe z salonu.

Z wymianą filtra poczekam na okresowy przegląd - 30tyś km.

Haniball - 08-03-2012, 07:48

venglin napisał/a:
jaceksu79 napisał/a:

po prostu widzę kolejne bicie piany i tyle....


Ja działam spokojnie, ale metodycznie i z dużą determinacją. Chyba każdy, kto mnie zna, mógłby to potwierdzić ;)

Nie ma sensu bić piany. Nie później niż za miesiąc zobaczycie skan złożonego pozwu, z pieczątkami sądu.

venglin czy złożyłeś pozew? Daj znać jak się sprawa rozwija.Pozdrawiam

xylen - 08-03-2012, 07:57

Haniball napisał/a:
Proste zbadać próbkę paliwa z baku czy spełnia normę obowiązującą EN 590 diesel, w przypadku gdy ON jest ok zgodny z ww. normą przyczyn usterki należy szukać w pojeździe i tu opinia biegłego czy popełniono błąd przy konstrukcji układu zasilania ON.

Tyle w teorii, w praktyce 3-4 lata postępowanie powoływanie kolejnych biegłych.... jednak kibicuję i życzę powodzenia!


no niestety to nie takie proste, próbkę paliwa musisz pobrać TANKUJĄC PALIWO NA STACJI i to w obecności najlepiej rzeczoznawcy i przedstawiciela tej stacji która to paliwo sprzedaje... jeśli weźmiesz paliwo tylko z baku do analizy nie zyskasz nic bo nigdy nie udowodnisz ze czegoś tam nie dolałeś...w każdym razie życzę powodzenia ..

Haniball - 08-03-2012, 14:08

xylen napisał/a:
Haniball napisał/a:
Proste zbadać próbkę paliwa z baku czy spełnia normę obowiązującą EN 590 diesel, w przypadku gdy ON jest ok zgodny z ww. normą przyczyn usterki należy szukać w pojeździe i tu opinia biegłego czy popełniono błąd przy konstrukcji układu zasilania ON.

Tyle w teorii, w praktyce 3-4 lata postępowanie powoływanie kolejnych biegłych.... jednak kibicuję i życzę powodzenia!


no niestety to nie takie proste, próbkę paliwa musisz pobrać TANKUJĄC PALIWO NA STACJI i to w obecności najlepiej rzeczoznawcy i przedstawiciela tej stacji która to paliwo sprzedaje... jeśli weźmiesz paliwo tylko z baku do analizy nie zyskasz nic bo nigdy nie udowodnisz ze czegoś tam nie dolałeś...w każdym razie życzę powodzenia ..


Jak ON z baku spełnia EN 590 to wady szukasz w pojeździe =roszczenie Mitsubishi Polska, jak chcesz wykazać, że na stacji ON mają kiepskie paliwo i nie spełnia normy= tankowanie w obecności przedstawiciela stacji paliw i wykonanie badania ON, chociaż sąd i tak powoła swojego biegłego tak w dużym skrócie i proszę czytać ze zrozumieniem.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group