To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - Wszystko o TD

Andrew - 20-02-2012, 20:16

U mnie jak kupiłem wciągał płyn. Zmieniłem płyn i do dziś spokój :wink:
Dread87 - 20-02-2012, 20:17

U mnie byla wydmuchana uszczelka, wymienilem uszczelke, splanowalem glowice, turbo zregenerowalem a dalej ubywa, fakt faktem nie tak jak przed tymi zabiegami, ale irytujace jest ciagle sprawdzanie poziomu plynu...
Andrew - 20-02-2012, 20:17

A sprawdzałeś głowicę?
Dread87 - 20-02-2012, 20:19

Głowica szczelna, w bardzo dobrym stanie, kompresja prawidlowa, wszystko wg podrecznika, uszczelka wymieniona zgodnie z procedurami z manuala... Zastanawiam sie nawet czy warto dosypac do chlodnicy uszczelniacza ale waham sie bo niewiadomo jak zareaguje na to caly uklad, a kolejne naprawy to kolejne koszta...
Andrew - 20-02-2012, 20:21

Powiem Ci, że ja dla spokojności przy wymianie płynu wpakowałem całą tubkę środka uszczelniającego i jest ok. A w niektórych TD znikanie płynu jest tajemnicą :mrgreen: A może masz gdzieś wyciek, który ciężko zlokalizować :?:
Dread87 - 20-02-2012, 20:24

Sprawdzalem na odpalonym silniku (zimnym) czy nigdzie nie ucieka, od spodu sucho, z gory tez, nic nie widac... Turbina jest tez chlodzona ciecza, musialbym zdjac ta blache i tam sprawdzic... Ale watpie. No i szukac tylko na zimnym silniku wycieku bo przez goracy silnik plyn od razu odparuje i nie znajdzie sie wycieku nigdy... Zauwazylem tez ze po wymianie plynu na koncentrat (nierozcienczony), odpowietrzenie prawidlowe itp plynu ubywa znacznie mniej...

[ Dodano: 20-02-2012, 20:26 ]
Korek chlodnicy tez zmieniony na nowy i bez pozadanych efektow... :/

Andrew - 20-02-2012, 20:26

Dużo zależy od jakości płynu. Turbina jak piszesz, również jest chłodzona płynem, być może tam gdzieś masz problem. Nic bez powodu nie znika :wink:
Dread87 - 20-02-2012, 20:27

Moze jednak skusze sie na uszczelniacz;P jak pomoze to dobrze, jak nie to bede szikal dalej;)
Andrew - 20-02-2012, 20:29

Spróbuj, co Ci szkodzi :wink:
milo - 20-02-2012, 20:31

Dread87 napisał/a:
Oprocz tego polecam zaslepic odme - opar oleju dostaje sie do dolotu i brudzi wszystko

Zaślepić czy puscic gdzie indziej niż do dolotu?
Co do znikającego płynu problem rozwiązałem

Dread87 - 20-02-2012, 20:31

Kolego powiedz mi jeszcze czy przy wymianie synchronizatorow mozna czy trzeba wymieniac lozyska?

[ Dodano: 20-02-2012, 20:33 ]
milo, jak to zrobiles?:) Oczywiscie do specjalnego zbiornika ucieka opar z odmy:)

Andrew - 20-02-2012, 20:35

Dread87 napisał/a:
Kolego powiedz mi jeszcze czy przy wymianie synchronizatorow mozna czy trzeba wymieniac lozyska?

Najlepiej rozebrać, posprawdzać i wymienić to co jest zużyte. Na pewno będzie do wymiany łożysko na wałku sprzęgłowym.
milo napisał/a:
Co do znikającego płynu problem rozwiązałem

Dread87 napisał/a:
milo, jak to zrobiles?:)

No właśnie :?:

milo - 20-02-2012, 20:40

To zależy czy hałasują ale lepiej wymienić i to łożysko wałka sprzęgłowego najczęściej siada
wicek - 20-02-2012, 20:43

Cytat:
Ogolnie rzecz biorac to diesle maja pare wad - uszczelki pod glowica, synchronizatory w skrzyni i oprocz tego raczej nic

No własie a jak to rozpoznać, uszczelkę to wiem bo napisałeś ale synchronizatory? Po czym poznać że się już kończą? ;]

Dread87 - 20-02-2012, 20:43

U mnie halasuje jedynie przy redukcji z jakiegokolwiek biegu na 1 - chyba ze stoje w miejscu, albo jade ponizej 10km/h wtedy jest cisza, nie halasuje lozysko tylko zgrzyt skrzyni, na 2 bieg nie da sie juz w ogole zredukowac:/ Milo jak udalo Ci sie zatrzymac ubytki plynu?

[ Dodano: 20-02-2012, 20:45 ]
Wicek post wyzej napisalem;) problemy przy redukcji biegow, chodzi o biegi pierwszy i drugi, reszta dziala jak nalezy, dodatkowo przy wydmuchanej uszczelce moze sie silnik przegrzewac przez wywalanie plynu chlodniczego.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group