To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander II Ogólne - [II 2.0 DID] Chip do 2,0 DID

rezon - 09-02-2014, 12:46

13zbyszek13 napisał/a:
Przejechałem 130 000 z boxem realliart i nic ze sprzęgłem do tego momentu się nie dzieje.
Nic dziwnego - skoro potrafi zabrać 5KM. A dodaje tylko czasami ;)
mitsu00 - 09-02-2014, 13:54

13zbyszek13 napisał/a:
Przejechałem 130 000 z boxem realliart i nic ze sprzęgłem do tego momentu się nie dzieje.
A bo ten Box to popierdulka a nie tuning....:-)
zibi116 - 10-02-2014, 10:00

rezon napisał/a:
zibi116 napisał/a:
więc odpaliłem auto i poszedłem do domu a różnica temperatur zrobiła swoje i po szybie(koszt 630zł z wymianą)
Jak jeżdżę nigdy nie strzeliła mi szyba z powodu różnicy temperatur. Co tam miałeś 1m śniegu?

Wróciłem z wczasów po trzech tygodniach(01.02) i auto stało na dworze nieodśnieżane a że leniwy jestem to odpaliłem samochód(ustawiłem wysoką temperaturę wewnętrzną) i poszedłem do domu na godzinę.Na szybie przedniej była warstwa(25cm. śniegu) i podczas nagrzewania wnętrza różnica temperatur zrobiła swoje.

mitsu00 - 10-02-2014, 10:45

zibi116 napisał/a:
Wróciłem z wczasów po trzech tygodniach(01.02) i auto stało na dworze nieodśnieżane a że leniwy jestem to odpaliłem samochód(ustawiłem wysoką temperaturę wewnętrzną) i poszedłem do domu na godzinę.Na szybie przedniej była warstwa(25cm. śniegu) i podczas nagrzewania wnętrza różnica temperatur zrobiła swoje.
Nastepnym razem wez pod uwage ze smarowanie silnika podczas takiego nagrzewania na postoju jest niewystarczajace. Zeby nie katowac zimnego silnika niepotrzebnie, szczegolnie zima, wskazane jest ruszac jak najszybciej to mozliwe....
zibi116 - 10-02-2014, 16:23

mitsu00 napisał/a:
zibi116 napisał/a:
Wróciłem z wczasów po trzech tygodniach(01.02) i auto stało na dworze nieodśnieżane a że leniwy jestem to odpaliłem samochód(ustawiłem wysoką temperaturę wewnętrzną) i poszedłem do domu na godzinę.Na szybie przedniej była warstwa(25cm. śniegu) i podczas nagrzewania wnętrza różnica temperatur zrobiła swoje.
Nastepnym razem wez pod uwage ze smarowanie silnika podczas takiego nagrzewania na postoju jest niewystarczajace. Zeby nie katowac zimnego silnika niepotrzebnie, szczegolnie zima, wskazane jest ruszac jak najszybciej to mozliwe....

A weź tu rusz jak się odśnieżać nie chce,nie było już tak zimno +2

Gunner - 13-02-2014, 09:42

Cytat:
mitsu00 napisał/a:
Nastepnym razem wez pod uwage ze smarowanie silnika podczas takiego nagrzewania na postoju jest niewystarczajace. Zeby nie katowac zimnego silnika niepotrzebnie, szczegolnie zima, wskazane jest ruszac jak najszybciej to
mozliwe....


No nie zgodze sie z tym !!! -15C czy nawet -10C robi swoje.
Gesty olej +obciazony silnik = pozniejsze problemy.
Przy duzych mrozach nalezy kierowac sie rozsadkiem a nie ekologia!!
Olej tez ma ma swoje parametry robocze.Uwazam ze nalezy jednak dac chwilke , silnikowi aby popracowal na obrotach jalowych.Szczegolnie po tak dlugim postoju.Chwilke ,ale nie godzine!!! :shock:
:?
Strata kasy i dobijanie silnika .

mitsu00 - 13-02-2014, 10:29

Gunner napisał/a:
Cytat:
mitsu00 napisał/a:
Nastepnym razem wez pod uwage ze smarowanie silnika podczas takiego nagrzewania na postoju jest niewystarczajace. Zeby nie katowac zimnego silnika niepotrzebnie, szczegolnie zima, wskazane jest ruszac jak najszybciej to
mozliwe....


No nie zgodze sie z tym !!! -15C czy nawet -10C robi swoje.
Gesty olej +obciazony silnik = pozniejsze problemy.
Przy duzych mrozach nalezy kierowac sie rozsadkiem a nie ekologia!!
Olej tez ma ma swoje parametry robocze.Uwazam ze nalezy jednak dac chwilke , silnikowi aby popracowal na obrotach jalowych.Szczegolnie po tak dlugim postoju.Chwilke ,ale nie godzine!!! :shock:
:?
Strata kasy i dobijanie silnika .
Tutaj chodzi bardziej o fakt ze olej szybciej sie rozgrzeje i rozprowadzi po silniku podczas gdy auto jest w ruchu niz na postoju. Tak czy inaczej. Kazdy dba o swoje jak uwaza i jak chce..... :wink:
13zbyszek13 - 16-02-2014, 19:16

mitsu00 napisał/a:
Gunner napisał/a:
Cytat:
mitsu00 napisał/a:
Nastepnym razem wez pod uwage ze smarowanie silnika podczas takiego nagrzewania na postoju jest niewystarczajace. Zeby nie katowac zimnego silnika niepotrzebnie, szczegolnie zima, wskazane jest ruszac jak najszybciej to
mozliwe....


No nie zgodze sie z tym !!! -15C czy nawet -10C robi swoje.
Gesty olej +obciazony silnik = pozniejsze problemy.
Przy duzych mrozach nalezy kierowac sie rozsadkiem a nie ekologia!!
Olej tez ma ma swoje parametry robocze.Uwazam ze nalezy jednak dac chwilke , silnikowi aby popracowal na obrotach jalowych.Szczegolnie po tak dlugim postoju.Chwilke ,ale nie godzine!!! :shock:
:?
Strata kasy i dobijanie silnika .
Tutaj chodzi bardziej o fakt ze olej szybciej sie rozgrzeje i rozprowadzi po silniku podczas gdy auto jest w ruchu niz na postoju. Tak czy inaczej. Kazdy dba o swoje jak uwaza i jak chce..... :wink:


Wolnośc Tomku w swoim domku. :P

mitsu00 - 16-02-2014, 20:07

13zbyszek13 napisał/a:
Wolnośc Tomku w swoim domku. :P

Jakby to ujac.....? Odnioslem sie do tego jak zaleca producent, ale jak ktos lubi i woli katowac silnik na mrozie i postoju, to czemu nie? Jego kasa i ewentualny pozniejszy problem :badgrin:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group