Nasze Miśki - Galant V6 SportEdition 1999r
Hugo - 01-10-2017, 09:06
Z tymi hamulcami trochę przesadziłeś Może chociaż nie biją przy hamowaniu? Pewnie wystarczyły by 4-tłoczkowe z przodu i 2-tłoczkowe z tyłu... Skąd wziąłeś adaptery? Z tyłu masz pewnie wentylowane tarczobębny 284/20 mm?
Ksiao - 01-10-2017, 09:33
wiem może troszeczkę przesadziłem ale take od samego początku chciałem. Z tylu sa tarcze od lancera evo 9 300/22 wentylowane tarczo-bębny , a adaptery dorabiałem samemu na tokarce/frezarce
Hugo - 01-10-2017, 11:12
Ksiao napisał/a: | Z tylu sa tarcze od lancera evo 9 300/22 wentylowane tarczo-bębny | A co z ręcznym? Pasuje cały mechanizm z Gala w te tarczobębny?
Ja chętnie wrzuciłbym na przód 4-tłoczkowe Brembo z E38 740i, ale nie mam pojęcia jakie tarcze do nich, bo z bmw raczej na pewno nie podejdą, a na tył 2-tłoczkowe zaciski SUMITOMO z 3000GT VR-4 i tarczobębny od niego, ale gdzie je kupić?
Hugo - 01-10-2017, 11:46
Na tył wystarczyłoby mi to: http://allegro.pl/mercede...6771225122.html Cena nie wygórowana, chyba się skuszę i zobaczę czy da się dopasować.
P.S. A skąd wytrzasnąłeś wężyki hamulcowe do tych zacisków Brembo?
Ksiao - 01-10-2017, 19:18
Tarcza z lancera evo jest prawie identyczna jak w galancie rożni sie tylko średnica i nic z ręcznego nie trzeba było przerabiać. Nie wiem jak jest w BMW czy w Mercedesie także ciężko mi powiedzieć. Z lancera evo wszystko pasuje plug&play. przewody zostawiłem te z galanta bo pasowały bez problemu
Hugo - 01-10-2017, 22:15
Ksiao napisał/a: | Tarcza z lancera evo jest prawie identyczna jak w galancie rożni sie tylko średnica | Oprócz średnicy i tego, że jest wentylowana, tak?
Tak sobie myślę, że z przodu wystarczyły by mi te zaciski, które masz obecnie z tyłu
Marcino - 01-10-2017, 23:12
Hamulce robią wrażenie i potwora z galanta. EXTRA liga!!
marcin_87 - 11-10-2017, 19:31
Szanuje!! Zauwazylem, ze tuning ukladu hamulcowego bardziej wciaga, jak tuning silnik bede ruszal u siebie na wiosne w galancie z hamulcami w civicu zaczynalem 240/beben > 240/240 > 260/240 > 282/260 a na wiosne juz czeka 300mm na przod i pompa z imprezy 1,1/16"
Ksiao - 16-10-2017, 20:13
Dzieki małymi kroczkami do przodu hehe na razie na to mogłem sobie pozwolić, wiec większe hamulce odhaczone z listy na silnik tez przyjdzie pora teraz troszeczkę z car audio murze sie pobawić
WreX - 17-02-2018, 16:54
Nawet nie wiem, czy ktoś widział bo tylko edytujesz pierwszy post, ale to co zrobiłeś z hamulcami to totalna miazga... jak to hamuje? I co z tym silnikiem już go wsadziłeś? Ile to będzie mieć koni?
vrangsinn - 17-02-2018, 20:34
Wielki szacun...jak dla mnie projekt numer 1 gala na tym forum...
pytan mam parę:
1.) czemu zmiana na brembo big brakes?? jakies konkretne powody?? bo nie wierze ze zestaw z evo nie dawal rady zatrzymać gala...
2.) na jaką moc po przeszczepie silnika się nastawiasz i czy też idzie w gaz / mody w skrzyni?? czy zostaje z gala??
3.) dalsze plany...??
4.) kompletuje sprzet do swapa hamulcow...poki co mam zaciski, chcialem ostatnio kupic komplet uzywanych piast z eclipse ?? warto czy lepiej kupowac nowe?? np takie??
1
lepiej sie spytac kto temat przerabial po co sie na koszta narazac....
Anonymous - 18-02-2018, 01:33
Wszystko wszystkim, może nie doczytałem, ma być napęd na ośke, czy 4x4?
Ksiao - 20-02-2018, 17:42
słuszna uwaga jak coś to będę odwietrzał temat trochę inaczej teraz
Cytat: | Wszystko wszystkim, może nie doczytałem, ma być napęd na ośke, czy 4x4? | obowiązkowo tym bardziej ze mam skrzynie 6 biegowa z 3000GT VR4 z możliwością napędu na 4 koła
Na razie silnik czeka na dobry moment bo jeszcze sporo części mi brakuje np. cały napęd na 4 koła z Galanta/Legnuma VR4, ale to na razie muszę odłożyć troch znowu kasy hehe Silnik w serii ma 320KM. Z tego co wiem silnik był modzony w firma Mine's w Japonii (plakietka i plomby tej firmy na ECU silnika) kontaktowałem się z nimi i potwierdzili ze był u nich, ale niestety mieli tylko podstawowe informacje o aucie i tyle Docelowo chce go zmodzic na razie na 400KM a potem to zobaczymy co mi przyjdzie do głowy hehe
1) zmieniłem na takie bo takie miałem od samego początku w zamyśle
3) marzy mi się podgrzewana kierownica jak i gałka zmiany biegów hehe
4) Ciężko mi powiedzieć co do używanych, ale i tak mogą być leprze bo u siebie po zmianie na 5 szpilek z tylu to już mam drugi komplet po 10k km. Obecnie mam NTY i sie trzymają (NTY z przodu od początku po swapie i sa OK)
Ksiao - 20-04-2018, 11:50
i misio jest juz jednego koloru
Ksiao - 21-11-2018, 21:04
no i teraz juz chyba wszystkie czesci bede mial
|
|
|