To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Colt CA0 - [CAX 92-96] Stukanie w tylnym zawieszeniu.

Hugo - 16-01-2009, 16:47

ictus napisał/a:
Hugo, no jak nie chcesz zeby ci opony zjechalo to raczej lepiej jest zrobic
Moim zdaniem sposób mocowania tylnych amortyzatorów w Colcie wyklucza zmianę geometrii przy ich wymianie.
ictus napisał/a:
co do wymiany samemu to patrzac jak sie majster silowal ze srubami w wachaczach to daleko bylo tym czynnosciom do przyjemnosci
Zależy od egzemplarza. Podczas wymiany amortyzatorów w moim "byłym" nie używałem dużej siły do odkręcenia śrub.
ictus - 16-01-2009, 17:07

Hugo napisał/a:
Moim zdaniem sposób mocowania tylnych amortyzatorów w Colcie wyklucza zmianę geometrii przy ich wymianie.

niby tak ale u mnie np nie dalo sie wyjac kolumny bez odkrecenia wachacza... pozatym kazdy nowy element jest zawsze ciut inny i tak jak mowilem nasz drogi przestawiaja geo wiec nie zaszkodzi poprawic

Hugo - 16-01-2009, 18:34

ictus napisał/a:
niby tak ale u mnie np nie dalo sie wyjac kolumny bez odkrecenia wachacza...
Jak to? Jedna osoba też to zrobi, ale w dwie łątwiej. Mianowicie po odkręceniu amortyzatora na dole i u góry naciskasz mocno w dół (np. nogą) na bęben, wyjmujesz dolną śrubę mocującą, "wpuszczasz" amortyzator przez wahacz na dół, odchylasz go do siebie, manewrujesz nim trochę i wyciągasz na bok. Musi wyjść w każdym CAO.
tttwm - 15-03-2009, 22:32

Wrócę do tematu. Mi stuka z tyłu z prawej strony jak najadę np na "śpiącego policjanta" albo rozbujam się na dziurach. Czym większy ciężar w samochodzie tym więcej stuków, jak jadą trzy osoby to byle dziurka i stuka. Nie zależy to od pogody, tylko od ciężaru. Dodam jeszcze jedno, że jak siedzieli w nim ludzi, stanąłem za samochodem i nim bujałem, góra dół i na boki, naprawdę mocno i nic nie było słychać. Czy to może być to samo co w temacie??

Jutro oddaję samochód do mechanika, ale wolę waszą radę bo nie chcę być naciągnięty.

harpagan - 15-03-2009, 23:27

Hugo napisał/a:
Musi wyjść w każdym CAO.

Wychodzi w kazdym, ale w gti jest jeszcze stabilizator który wlasciwie uniemozliwia zrobienie tego jedna para rak. Odgiecie wahacza w dol wymaga naprawde sporej sily.
Przerzucalem amory z 1.8 do 1.6 i roznica byla kolosalna :)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group