[92-96]Colt CA0 - [CAX 92-96] Stukanie w tylnym zawieszeniu.
Hugo - 16-01-2009, 16:47
ictus napisał/a: | Hugo, no jak nie chcesz zeby ci opony zjechalo to raczej lepiej jest zrobic | Moim zdaniem sposób mocowania tylnych amortyzatorów w Colcie wyklucza zmianę geometrii przy ich wymianie. ictus napisał/a: | co do wymiany samemu to patrzac jak sie majster silowal ze srubami w wachaczach to daleko bylo tym czynnosciom do przyjemnosci | Zależy od egzemplarza. Podczas wymiany amortyzatorów w moim "byłym" nie używałem dużej siły do odkręcenia śrub.
ictus - 16-01-2009, 17:07
Hugo napisał/a: | Moim zdaniem sposób mocowania tylnych amortyzatorów w Colcie wyklucza zmianę geometrii przy ich wymianie. |
niby tak ale u mnie np nie dalo sie wyjac kolumny bez odkrecenia wachacza... pozatym kazdy nowy element jest zawsze ciut inny i tak jak mowilem nasz drogi przestawiaja geo wiec nie zaszkodzi poprawic
Hugo - 16-01-2009, 18:34
ictus napisał/a: | niby tak ale u mnie np nie dalo sie wyjac kolumny bez odkrecenia wachacza... | Jak to? Jedna osoba też to zrobi, ale w dwie łątwiej. Mianowicie po odkręceniu amortyzatora na dole i u góry naciskasz mocno w dół (np. nogą) na bęben, wyjmujesz dolną śrubę mocującą, "wpuszczasz" amortyzator przez wahacz na dół, odchylasz go do siebie, manewrujesz nim trochę i wyciągasz na bok. Musi wyjść w każdym CAO.
tttwm - 15-03-2009, 22:32
Wrócę do tematu. Mi stuka z tyłu z prawej strony jak najadę np na "śpiącego policjanta" albo rozbujam się na dziurach. Czym większy ciężar w samochodzie tym więcej stuków, jak jadą trzy osoby to byle dziurka i stuka. Nie zależy to od pogody, tylko od ciężaru. Dodam jeszcze jedno, że jak siedzieli w nim ludzi, stanąłem za samochodem i nim bujałem, góra dół i na boki, naprawdę mocno i nic nie było słychać. Czy to może być to samo co w temacie??
Jutro oddaję samochód do mechanika, ale wolę waszą radę bo nie chcę być naciągnięty.
harpagan - 15-03-2009, 23:27
Hugo napisał/a: | Musi wyjść w każdym CAO. |
Wychodzi w kazdym, ale w gti jest jeszcze stabilizator który wlasciwie uniemozliwia zrobienie tego jedna para rak. Odgiecie wahacza w dol wymaga naprawde sporej sily.
Przerzucalem amory z 1.8 do 1.6 i roznica byla kolosalna
|
|
|