To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EA2A/W 2.0] Problem z silnikiem

bravo78.78 - 25-08-2012, 12:02

Woluś, NAPISZ na pw,masz taki sam motor jak ja ,wiec cos sie pomoze
Iroslav - 02-10-2012, 16:20

Witam, nie chciałem zakładać nowego tematu wiec pisze tutaj. Mianowicie kuzyn kupił Gala 2.5 V6 220 tysi najechane 97 rok i ma takowy problem. Kopci mu na biało jak by tego było mało przy wiekszych obrotach coś leci z tłumika i nie wigląda to na wode...:( zauwazył rownież spory ubytek oleju. Z płynem chłodniczym jest wszystko wporząsiu nie ubywa i nie ma "masła" pod korkiem.. Jaki może być tego powód, podejrzewamy uszczelke pod głowicą, czy to może być coś innego ? i jeszcze jak by sie ktos oriętował ile moze kosztować takowy remont silnika...

:( :(

patrycjuszek - 02-10-2012, 16:31

Kup silnik od anglika co z automatem chodził, wymień i jeździj.
robertdg - 02-10-2012, 16:44

Iroslav napisał/a:
i jeszcze jak by sie ktos oriętował ile moze kosztować takowy remont silnika...
To zależy jak wygląda od środka, ale bez kilku tysiączków nie podchodź
Iroslav - 02-10-2012, 17:57

No dobra... ale jestescie pewni ze to uszczelka pod głowica ? i z tym silnikiem juz nic dobrego nie bedzie ?
m6riano - 03-10-2012, 00:40

Iroslav, jeśli by to była uszczelka to musiałby brać płyn chłodniczy a więc by spierdzielał...skoro poziom jest ten sam..to może to być poprostu woda w rure wydechowej która paruje jak sie wszystko nagrzeje..?
komarsnk - 03-10-2012, 11:48

A LPG jest? :)
Jak jest ubytek oleju i wali nim z rury to uszczelniacze zaworowe i/lub pierścienie. Trzeba o to szybko zadbać bo kat (jeśli jeszcze jest) nie lubi oleju :)

Iroslav - 04-10-2012, 19:32

Kuzyn był u mechanika i powiedział mu zeby narazie nim pojeździł z 1000 km i zobaczy co i jak. katalizatora nie ma ktoś wyciął :shock: hehe a silniczek musze powiedzieć ze ładniutko chodzi popychaczy póki co nie słychać dzięki za rady.
tnalag - 13-12-2012, 22:37

Witam mam następujący problem, po odpaleniu Misiek zgasł :evil: Mianowicie po odpaleniu miał 1000 rpm potem obroty szybko spadły i zgasł pojawiła się kontrolka od silnika i aku.. za drugim razem odpalił ale musiałem trochę potrzymać nogę na gazie (zapaliła się kontrolka od silnika jak zgasła już wszystko było ok) na czym może polegać problem?
robertdg - 14-12-2012, 07:41

Trzeba odczytać kody błędów
tnalag - 14-12-2012, 08:53

Nie mam dostępu do kompa obecnie. To się dzieje na dużym mrozie, nie będzie to czasem wina czujnika temp ?

[ Dodano: 14-12-2012, 10:06 ]
Przypomniało mi się, wczoraj zatankowałem auto do pełna i pojechałem do pracy, na fajrant już się zaczęły cuda.. tankuje tylko 98 na orlenie więc paliwo nie jest jakiegoś ciemnego pochodzenia

Dread87 - 14-12-2012, 12:32

Dobrze zatankowales?;)
tnalag - 14-12-2012, 12:59

Nie zatankowałem ropy na pewno :P byłem u mechanika od razu stwierdził, że to czujnik od temp. w ogóle ssania nie ma. Problem tylko po dłuższym postoju na większym mrozie. Znajdę gdzieś nowy czujnik temp ? u Japaneze np. ? na allegro same używki są..
robertdg - 14-12-2012, 13:44

W interCars bez problemu w ciągu doby facet/eps/sankei w okolicach 60zł
tnalag - 15-12-2012, 13:39

Na intercarsie są tylko czujniki temperatury cieczy. To to samo ? On znajduje się po lewej stronie patrząc na silnik ?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group