[97-04]Galant EAxA/W - Hamownia zlotowa
Tomek - 04-09-2012, 10:42
Tomii napisał/a: |
a macie może jakieś dane ile najwięcej wypluło seryjne EA z silnikiem 2.0 PB ? |
Torp12 - 145 KM
Tomii - 04-09-2012, 10:45
tomek84 napisał/a: | Tomii napisał/a: |
a macie może jakieś dane ile najwięcej wypluło seryjne EA z silnikiem 2.0 PB ? |
Torp12 - 145 KM |
chodziło mi o serie
Tomek - 04-09-2012, 10:46
Tomii napisał/a: |
chodziło mi o serie |
a co Torp ma ponad serię??
oprócz dolotu, który założył już po zlocie, albo jeszcze nawet nie
Tomii - 04-09-2012, 10:47
tomek84 napisał/a: | Tomii napisał/a: |
chodziło mi o serie |
a co Torp ma ponad serię??
oprócz dolotu, który założył już po zlocie, albo jeszcze nawet nie |
no przecież dłubał coś tam z głowicą chyba i nie tylko
Tomek - 04-09-2012, 10:47
Tomii napisał/a: |
no przecież dłubał coś tam z głowicą chyba i nie tylko |
no niech będzie, że to jest modyfikacja
[ Dodano: 04-09-2012, 10:57 ]
Tomii, pomijając Torpa, to ja byłem przy hamowaniu chyba dwóch EA2x i miały 120-125KM
jedno co mnie jeszcze mocno zastanawia, to skąd to się bierze, że na gazie moment obrotowy jest dostępny dużo wcześniej niż na PB
najbardziej wyraźne to u mnie na wykresie
Torp12 - 04-09-2012, 12:40
tomek84 napisał/a: |
a co Torp ma ponad serię??
oprócz dolotu, który założył już po zlocie, albo jeszcze nawet nie |
Dolot jeszcze nie zalozony:)
Obrobiona głowica i przelotowy wydech na wiekszej srednicy :]
Duku - 04-09-2012, 14:50
Cytat: | jedno co mnie jeszcze mocno zastanawia, to skąd to się bierze, że na gazie moment obrotowy jest dostępny dużo wcześniej niż na PB najbardziej wyraźne to u mnie na wykresie | Może ustawienia mapy centralki gazowej za to odpowiadają?... Wrzuć jak masz screenshot z ustawień.
deejay - 04-09-2012, 20:42
tomek84 napisał/a: | Tomii, pomijając Torpa, to ja byłem przy hamowaniu chyba dwóch EA2x i miały 120-125KM |
Ktos czarnym kombi wypluł 131KM
robertdg - 04-09-2012, 20:47
deejay napisał/a: | Ktos czarnym kombi wypluł 131KM | Pawlikowy na desperackich laciach
Jogurt - 04-09-2012, 22:26
tomek84 napisał/a: |
Derpin napisał/a: |
różnica w mocy koła/silnik wynika z wagi felg i opon w danej sztuce. |
to też
sveno ma 205 mm, Jogurt ???, ja mam 225 mm
Jogurt napisał/a: | o to mi chodziło konkretnie. Gala Sveno wziąłem przypadkowo |
ale to nadal masz rozrzut rzędu 3-4%, więc na granicy błedu pomiaru
a w stosunku do mnie masz 0,5 KM więcej na silniku, a 1,3 KM mniej na kołach
a mamy ten sam lift
tutaj bardziej bym patrzył na koła |
mój ma avancowe felgi i laćki 225. tak jak piszesz reszta będzie zależeć od kół.
Kamil_Ziomek - 05-09-2012, 01:26
To ja się dopiszę. Galant EA2A 1998 rok:
Gaz:
-132 KM @ 6176 rpm , 164,8 Nm @ 4637 rpm , na kołach 109 KM
PB:
-135,1 KM @ 6011 rpm , 170,8 Nm @ 4933 rpm. 111.1 KM
Silnik seria, filtr powietrza 1kkm przed wymianą. Mały spadek przy 5 tyś obr/min ale tylko na pb.
Marcino - 05-09-2012, 09:16
Widać u niektórych jak na LPG zaczyna sie w górnej granicy obrotów podpierać PB..:)
lukasz12 - 05-09-2012, 10:56
Marcino napisał/a: | Widać u niektórych jak na LPG zaczyna sie w górnej granicy obrotów podpierać PB..:) |
Stąd pewnie takie ładne wyniki na LPG
Tomek - 05-09-2012, 11:00
lukasz12 napisał/a: | Marcino napisał/a: | Widać u niektórych jak na LPG zaczyna sie w górnej granicy obrotów podpierać PB..:) |
Stąd pewnie takie ładne wyniki na LPG |
bzdura
dotrysk (jak np. u sveno) występuje grubo ponad punktem maksymalnej mocy, a występuje w momencie maksymalnego spalania
lukasz12 - 05-09-2012, 11:04
To kiedy występuje to chyba zależy od algorytmu zawartego w sterowniku instalacji, w STAGU podpiera się wtedy kiedy ciśnienie gazu zaczyna spadać w stosunku do referencyjnego ustawionego w parametrach sterownika. O ile odpowiednia opcja jest włączona.
|
|
|