To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - Hamownia zlotowa

Tomek - 04-09-2012, 10:42

Tomii napisał/a:

a macie może jakieś dane ile najwięcej wypluło seryjne EA z silnikiem 2.0 PB ?



Torp12 - 145 KM

Tomii - 04-09-2012, 10:45

tomek84 napisał/a:
Tomii napisał/a:

a macie może jakieś dane ile najwięcej wypluło seryjne EA z silnikiem 2.0 PB ?



Torp12 - 145 KM


chodziło mi o serie

Tomek - 04-09-2012, 10:46

Tomii napisał/a:

chodziło mi o serie


a co Torp ma ponad serię??
oprócz dolotu, który założył już po zlocie, albo jeszcze nawet nie

Tomii - 04-09-2012, 10:47

tomek84 napisał/a:
Tomii napisał/a:

chodziło mi o serie


a co Torp ma ponad serię??
oprócz dolotu, który założył już po zlocie, albo jeszcze nawet nie


no przecież dłubał coś tam z głowicą chyba i nie tylko

Tomek - 04-09-2012, 10:47

Tomii napisał/a:

no przecież dłubał coś tam z głowicą chyba i nie tylko


no niech będzie, że to jest modyfikacja

[ Dodano: 04-09-2012, 10:57 ]
Tomii, pomijając Torpa, to ja byłem przy hamowaniu chyba dwóch EA2x i miały 120-125KM

jedno co mnie jeszcze mocno zastanawia, to skąd to się bierze, że na gazie moment obrotowy jest dostępny dużo wcześniej niż na PB
najbardziej wyraźne to u mnie na wykresie

Torp12 - 04-09-2012, 12:40

tomek84 napisał/a:

a co Torp ma ponad serię??
oprócz dolotu, który założył już po zlocie, albo jeszcze nawet nie


Dolot jeszcze nie zalozony:)
Obrobiona głowica i przelotowy wydech na wiekszej srednicy :]

Duku - 04-09-2012, 14:50

Cytat:
jedno co mnie jeszcze mocno zastanawia, to skąd to się bierze, że na gazie moment obrotowy jest dostępny dużo wcześniej niż na PB najbardziej wyraźne to u mnie na wykresie
Może ustawienia mapy centralki gazowej za to odpowiadają?... Wrzuć jak masz screenshot z ustawień.
deejay - 04-09-2012, 20:42

tomek84 napisał/a:
Tomii, pomijając Torpa, to ja byłem przy hamowaniu chyba dwóch EA2x i miały 120-125KM


Ktos czarnym kombi wypluł 131KM

robertdg - 04-09-2012, 20:47

deejay napisał/a:
Ktos czarnym kombi wypluł 131KM
Pawlikowy na desperackich laciach ;-)
Jogurt - 04-09-2012, 22:26

tomek84 napisał/a:

Derpin napisał/a:

różnica w mocy koła/silnik wynika z wagi felg i opon w danej sztuce.


to też
sveno ma 205 mm, Jogurt ???, ja mam 225 mm

Jogurt napisał/a:
o to mi chodziło konkretnie. Gala Sveno wziąłem przypadkowo


ale to nadal masz rozrzut rzędu 3-4%, więc na granicy błedu pomiaru
a w stosunku do mnie masz 0,5 KM więcej na silniku, a 1,3 KM mniej na kołach
a mamy ten sam lift
tutaj bardziej bym patrzył na koła


mój ma avancowe felgi i laćki 225. tak jak piszesz reszta będzie zależeć od kół.

Kamil_Ziomek - 05-09-2012, 01:26

To ja się dopiszę. Galant EA2A 1998 rok:
Gaz:
-132 KM @ 6176 rpm , 164,8 Nm @ 4637 rpm , na kołach 109 KM
PB:
-135,1 KM @ 6011 rpm , 170,8 Nm @ 4933 rpm. 111.1 KM

Silnik seria, filtr powietrza 1kkm przed wymianą. Mały spadek przy 5 tyś obr/min ale tylko na pb.

Marcino - 05-09-2012, 09:16

Widać u niektórych jak na LPG zaczyna sie w górnej granicy obrotów podpierać PB..:)
lukasz12 - 05-09-2012, 10:56

Marcino napisał/a:
Widać u niektórych jak na LPG zaczyna sie w górnej granicy obrotów podpierać PB..:)


Stąd pewnie takie ładne wyniki na LPG ;)

Tomek - 05-09-2012, 11:00

lukasz12 napisał/a:
Marcino napisał/a:
Widać u niektórych jak na LPG zaczyna sie w górnej granicy obrotów podpierać PB..:)


Stąd pewnie takie ładne wyniki na LPG ;)


bzdura
dotrysk (jak np. u sveno) występuje grubo ponad punktem maksymalnej mocy, a występuje w momencie maksymalnego spalania :)

lukasz12 - 05-09-2012, 11:04

To kiedy występuje to chyba zależy od algorytmu zawartego w sterowniku instalacji, w STAGU podpiera się wtedy kiedy ciśnienie gazu zaczyna spadać w stosunku do referencyjnego ustawionego w parametrach sterownika. O ile odpowiednia opcja jest włączona.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group