To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Sigma 24v

t0m3k - 01-10-2012, 09:42

no dokladnie :) niewiedzialem jak Ci to na fejsie wytlumaczyc xD sie zastanawiam po kiego czorta są te otwory :P P
wojtas - 01-10-2012, 19:59

mazda10000 napisał/a:
mam nadzieje że nie masz mi za złe że z Twoich fotek korzystam

Korzystaj do woli, lecz z umiarem. :wink:
t0m3k napisał/a:
sie zastanawiam po kiego czorta są te otwory

zapewne są to otwory technologiczne :wink:

mazda10000 - 01-10-2012, 21:28

Panowie kolejna sprawa... ręczny mnie rozwalił dzisiaj na badaniu technicznym ( na kielich nakleiłem chwilowo naklejkę od zmiany oleju, a do blacharza jestem wpisany za miesiąc). Jak to tam wygląda z ręcznym, mam do wymiany szczęki więc pewnie będę musiał ściągać piastę i tam będę mógł je wymienić, ale jak sprawa ma się z linką ręcznego? Wiem że mi trzyma i pewnie linka się gdzieś blokuje i drugie moje pytanie, czy tłoczek może się blokować? Jeżeli jednak to wina linki to czy jest jakiś prosty patent na to żeby coś gdzieś pociągnąć i żeby hamulec przestał się blokować? Bo tak właściwie nigdy mi się nie zdarzyło użyć hamulca ręcznego, a zwłaszcza że mam automata...
wojtas - 02-10-2012, 07:50

Nie musisz ściągać piasty, wystarczy ściągnąć tarczo-bęben. Najlepszym sposobem na naprawę linki hamulcowej jest jej wymiana, w serwisówce wszystko jest ładnie opisane i ilustrowane.
t0m3k - 02-10-2012, 09:09

obczaj pierwsze wszystko w bębnie, bo moze wystarczy wszystko nasmarowac :) rdza niestety czasem powoduje problemy :) )
mazda10000 - 03-10-2012, 08:58

Oj tak rdza źle działa, w każdym razie udałem się wczoraj do diagnosty do którego zawsze jeżdżę i do ręcznego zastrzeżeń nie miał. Tak więc zaliczyłem wczoraj trasę Szczecin- Gdańsk bez problemów. Jedyne co mnie zaniepokoiło, to po wyprzedzaniu na kick downie i odpuszczeniu gazu, po ponownym wdepnięciu auto kompletnie straciło moc, tak jakby ktoś zapłon odłączył - auto ze 140 zwolniło do 90 i zero reakcji, wyłączyłem i włączyłem zapłon i wszystko wróciło do normy w skrócie :
jechałem na tempomacie ok 120, następnie kick i do jakichś 140-150, hamowanie silnikiem i brak reakcji na gaz, po wyłączeniu i włączeniu zapłonu wszystko wraca do normy. Poza tym dmuchawa mnie dobija, raz działa normalnie, a zaraz potem nie da się jej wyłączyć, siła nadmuchu zwiększa się równomiernie, ale gdy przekręcam pokrętło na OFF dmuchawa dalej dmucha. Mam też wrażenie, że regulacja temperatury jest tylko na zimno i na gorąco. Ostatnio przy okazji zdjęcia deski rozdzielczej spryskałem wszystkie styki jakimś kontaktem ( nie pamiętam teraz jak dokładnie się to nazywa, ale mogę sprawdzić).Czy jest szansa że samo sterowanie nawiewami padło?

mazda10000 - 03-10-2012, 19:40

Aha, dodam jeszcze że na dystansie 445 km - z czego 50 to miasto, a reszta to ostra trasa Sigma spaliła 50 l. 95, co daje efekt koło 11,1 co mnie w pełni zadowala
mazda10000 - 12-10-2012, 20:02

Dzisiaj mały update :D

Wymiana lewego przegubu- dla potomnych przekażę tylko że warto zaznaczyć na półosi dokąd dochodził stary przegub dzisiaj przez taką pierdołę 2 raz musiałem wyciągać pół oś (niby tylko 2 śruby trzeba odkręcić, ale jakie cholernie niewygodne ) i dobijać do końca przegub. Przy okazji ściągnąłem też sprężynę z amortyzatorem żeby zobaczyć jak wygląda ta dziurka w kielichu od dołu i powiem wam że właściwie poza tym miejscem to wszędzie zdrowa, zakonserwowana blacha. Pewnie temu kolesiowi nie chciało się porządnie wyczyścić rdzy w miejscu gdzie był średni dostęp i stwierdził że tak też będzie dobrze. :roll:

Pytanie : Jak fachowo się nazywa to łożysko, które jest na amortyzatorze? bo moje szumi i przydała by mi się wymiana. I czy jest to w ogóle dostępne?

t0m3k - 12-10-2012, 20:57

mowisz o tym lozysku co jest u góry amorka? :) są dostępne :)
angelos - 12-10-2012, 21:08

mazda10000 napisał/a:

Pytanie : Jak fachowo się nazywa to łożysko, które jest na amortyzatorze? bo moje szumi i przydała by mi się wymiana. I czy jest to w ogóle dostępne?


poduszka amortyzatora

mazda10000 - 20-10-2012, 17:39

Kupiłem wczoraj w Gdańsku od jakiegoś gościa, który miał warsztat japońców koło pasowe od Eclipsa 3.0 24v ( na 1 wałku na głowicę) z 2006 za 200, gratis dostałem tą rolkę która jest po lewej od koła pasowego ( ona jest ciut mniejsza, ale gdyby doszło do ewentualnej wymiany, to dałoby się to paskiem, albo napinaczem skorygować. Jak dorobię jakąś blokadę koła pasowego to ściągnę stare i wrzucę fotki jednego i drugiego- zewnętrzna bieżnia jest identyczna, a wewnętrzną ciężko zmierzyć. Osadzenie wygląda identycznie, ale kto wie...
Podziękowania dla Łukasza za konsultację

t0m3k - 20-10-2012, 22:35

biedny ten Łukasz przy nas nie ? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
mazda10000 - 20-10-2012, 23:30

Się tak nie ciesz bo Łukasz numer telefonu zmieni :D
lukasz12 - 21-10-2012, 19:39

Zmienię na taki z początkiem 0700 i stawką...4,99 za minutę ;p :twisted: :twisted: :twisted:
t0m3k - 21-10-2012, 19:48

4.99 za minute to nie tak duzo xD przy twoim zasięgu i tak rozmowa przez telefon czesto nei ma sensu xD moze nr GG nie zmienisz xD


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group