To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Masa silnika, alternatora, punkty masowe

siwy olsztyn - 09-01-2017, 18:22

dziekuje slicznie, jutro zaczynam walke :)
Valar - 15-01-2017, 05:07

Ja z kolei mam problem z prądem, gdyż coś pobiera mi 60 mA mimo wyjęcia wszystkich bezpieczników. I nie wiem nadal co to może być :(
robertdg - 15-01-2017, 07:26

Valar napisał/a:
coś pobiera mi 60 mA mimo wyjęcia wszystkich bezpieczników
JEzeli napewno wszystkich, to zostały CI jeszcze 3 obwody, 2 na silniku, jeden w kabinie, zaczałbym od bezpiecznego odpiecia pradowego alternatora, zabezpieczenia koncówki i ponownym pomiarze uplywnosci pradowej
Tomasz87 - 21-01-2017, 04:00

robertdg napisał/a:
Valar napisał/a:
coś pobiera mi 60 mA mimo wyjęcia wszystkich bezpieczników
JEzeli napewno wszystkich, to zostały CI jeszcze 3 obwody, 2 na silniku, jeden w kabinie, zaczałbym od bezpiecznego odpiecia pradowego alternatora, zabezpieczenia koncówki i ponownym pomiarze uplywnosci pradowej


jak interpretować taki wynik ? 60mA to dużo ?
Mi na postoju, zamknięty centralny + czuwanie UKP bierze średnio 40mA... to chyba niewiele, nie?

robertdg - 21-01-2017, 06:34

Dopuszcza sie upływność do 25mA, odłacz UKP i sprawdz wtedy jaka masz upływnosc, z tym ze od razu po wyciagnieciu kluczyka ze stacyjki ETACS odtrzymuje napiecie na paru obwodach które zanika chyba w przeciagu minuty
Krzyzak - 22-01-2017, 11:49

robertdg napisał/a:
zanika chyba w przeciagu minuty
zdaje się, że 2 minuty - to info z manuala


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group