[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Masa silnika, alternatora, punkty masowe
siwy olsztyn - 09-01-2017, 18:22
dziekuje slicznie, jutro zaczynam walke
Valar - 15-01-2017, 05:07
Ja z kolei mam problem z prądem, gdyż coś pobiera mi 60 mA mimo wyjęcia wszystkich bezpieczników. I nie wiem nadal co to może być
robertdg - 15-01-2017, 07:26
Valar napisał/a: | coś pobiera mi 60 mA mimo wyjęcia wszystkich bezpieczników | JEzeli napewno wszystkich, to zostały CI jeszcze 3 obwody, 2 na silniku, jeden w kabinie, zaczałbym od bezpiecznego odpiecia pradowego alternatora, zabezpieczenia koncówki i ponownym pomiarze uplywnosci pradowej
Tomasz87 - 21-01-2017, 04:00
robertdg napisał/a: | Valar napisał/a: | coś pobiera mi 60 mA mimo wyjęcia wszystkich bezpieczników | JEzeli napewno wszystkich, to zostały CI jeszcze 3 obwody, 2 na silniku, jeden w kabinie, zaczałbym od bezpiecznego odpiecia pradowego alternatora, zabezpieczenia koncówki i ponownym pomiarze uplywnosci pradowej |
jak interpretować taki wynik ? 60mA to dużo ?
Mi na postoju, zamknięty centralny + czuwanie UKP bierze średnio 40mA... to chyba niewiele, nie?
robertdg - 21-01-2017, 06:34
Dopuszcza sie upływność do 25mA, odłacz UKP i sprawdz wtedy jaka masz upływnosc, z tym ze od razu po wyciagnieciu kluczyka ze stacyjki ETACS odtrzymuje napiecie na paru obwodach które zanika chyba w przeciagu minuty
Krzyzak - 22-01-2017, 11:49
robertdg napisał/a: | zanika chyba w przeciagu minuty | zdaje się, że 2 minuty - to info z manuala
|
|
|