[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Masa silnika, alternatora, punkty masowe 
						
												 siwy olsztyn - 09-01-2017, 18:22
  dziekuje slicznie, jutro zaczynam walke  
												 Valar - 15-01-2017, 05:07
  Ja z kolei mam problem z prądem, gdyż coś pobiera mi 60 mA mimo wyjęcia wszystkich bezpieczników. I nie wiem nadal co to może być  
												 robertdg - 15-01-2017, 07:26
 
  	  | Valar napisał/a: | 	 		  | coś pobiera mi 60 mA mimo wyjęcia wszystkich bezpieczników | 	   JEzeli napewno wszystkich, to zostały CI jeszcze 3 obwody, 2 na silniku, jeden w kabinie, zaczałbym od bezpiecznego odpiecia pradowego alternatora, zabezpieczenia koncówki i ponownym pomiarze uplywnosci pradowej
												 Tomasz87 - 21-01-2017, 04:00
 
  	  | robertdg napisał/a: | 	 		   	  | Valar napisał/a: | 	 		  | coś pobiera mi 60 mA mimo wyjęcia wszystkich bezpieczników | 	   JEzeli napewno wszystkich, to zostały CI jeszcze 3 obwody, 2 na silniku, jeden w kabinie, zaczałbym od bezpiecznego odpiecia pradowego alternatora, zabezpieczenia koncówki i ponownym pomiarze uplywnosci pradowej | 	  
 
 
jak interpretować taki wynik ? 60mA to dużo ?
 
Mi na postoju, zamknięty centralny + czuwanie UKP bierze średnio 40mA... to chyba niewiele, nie?
												 robertdg - 21-01-2017, 06:34
  Dopuszcza sie upływność do 25mA, odłacz UKP i sprawdz wtedy jaka masz upływnosc, z tym ze od razu po wyciagnieciu kluczyka ze stacyjki ETACS odtrzymuje napiecie na paru obwodach które zanika chyba w przeciagu minuty
												 Krzyzak - 22-01-2017, 11:49
 
  	  | robertdg napisał/a: | 	 		  | zanika chyba w przeciagu minuty | 	  zdaje się, że 2 minuty - to info z manuala
												 
					 | 
				 
				
  |  
			 
		 |