To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - Interfejs OBD Bluetooth - ELM327

Bizi78 - 10-11-2015, 13:02

Ja za skasowanie błędu SRS płaciłem w zwykłym warsztacie jakoś 20-30zł :wink: .
Choć był to 3 lub 4 warsztat odwiedzony, bo w poprzednich nie mogli się połączyć.
Skasowali mi błąd LUNCHEM x431 z jakąś przejściówka mitsu.

sebek76 - 13-11-2015, 18:35

Panowie czy sąda lambda z cari 1.8 GDI 125 km spasuje do mojej 1.6 103 km 2002r cały czas mam błąd P0135 :( LPG stag 4 :)
plecho1 - 13-11-2015, 22:23

Ten błąd wskazuje na uszkodzenie grzałki sondy lub jakiś problem w zasilaniu tej grzałki co nie ma nic wspólnego z LPG. Jeśli w obwodzie sondy nic nie było grzebane to raczej sonda będzie do wymiany. A co do tego czy sonda będzie pasowała to zależy z którego roku jest to GDI, według katalogu Denso do takiej Carismy jak masz powinna pasować sonda od GDI z roczników od 2000 w górę.
sebek76 - 14-11-2015, 13:48

No niestety ta carisma z której mogę mieć sondę jest z 98 roku :( teraz pytanie jaką sondę mam kupić nie za bardzo się znam ktoś coś podpowie będę wdzięczny ?
plecho1 - 14-11-2015, 17:49

Proponuję japońską uniwersalną Denso, tu masz ich katalog http://www.denso-am.pl/e-katalog/
Tu masz dedykowaną http://www.e-denso.pl/adv...-0313&x=28&y=12
A tu uniwersalną do której trzeba przełożyć wtyczkę ze starej http://www.e-denso.pl/adv...bc5fc8&x=41&y=7

sebek76 - 15-11-2015, 09:40

A czy ta sonda nie jest lepsza NGK OZA624-E4 ?

taki błąd mi pokazuje P0135 o2 sensor heater circuit bank 1 sensor 1 czy to sonda ta pod maską na kolektorze czy ktoś się podpowie ?

plecho1 - 15-11-2015, 15:28

Twoje auto ma 1 bank i dwie sondy więc z opisu wynika że pierwszy bank pierwsza sonda czyli ta najbliżej silnika. NGK, jeśli produkowana w Japonii to raczej ma podobną jakość co Denso.
sebek76 - 15-11-2015, 17:49

Wszystko fajnie ale NGK jest droższa od Danso :(
plecho1 - 16-11-2015, 05:54

Bierz Denso bo to bardzo dobra firma a na np. świecach NGK (produkcja we Francji) już się przejechałem więc ostatnio zmieniam tylko na Denso.
Bizi78 - 14-04-2016, 20:23

Podrzućcie jakiegoś sprawdzonego linka do ELM327 bluetooth 8) .
docencik87 - 14-04-2016, 20:44

Powiem tak,
Ja kupowałem parę lat temu taki:
http://allegro.pl/elm327-...4984491342.html
ale od firmy e-volt.pl
Jestem mega zadowolony, bo działa z wszystkim do czego są programy (Ford, Opel, VW, Peugeot, Citroen, Mercedes, nawet Nissan Primera WP11 Diesel). Inne te małe za 20zł miały problem z Fordami i Mercedesem i nawet tych 20 zł nie były warte.

plecho1 - 14-04-2016, 20:53

Mam takiego za około 40zł ale czasem były problemy z połączeniem się z telefonem, po restarcie już było ok. Kupiłem też coś takiego i jak na razie sprawuje się bardzo dobrze, jedyną wadą jest rozmiar.
bonita99 - 24-05-2020, 21:17
Temat postu: silnik 1.8 Gdi 99 a 2004
czy ktoś próbował przełożyć kompa do 99r japńca z 2001 Eu ewrsji (to samo auto ten sam silnik) i czy w og; się da tak czy te same wtyki pod kompa połączenia etc,. no i czy będzie ELM działać?
MichciuGT - 25-05-2020, 01:07

gra nie warta świeczki, oznaczenie silnika niby to samo 4g93 - 1.8 gdi, ale z tego co wiem różnią się osprzętem, od 2001r jest inna mapa silnika i są dwie sondy lambda, czym dokładnie jeszcze się różni to nie wiem, ale jeśli piszesz o carismie przedlifotwej z 1999r to przepustnica jest inna, w przedlifcie jest na linkę z silnikiem krokowym, a polifcie jest przepustnica sterowana silnikiem elektrycznym
plecho1 - 25-05-2020, 07:13

Jak Ci zależy głównie o sposób diagnostyki to bez sensu bo miśki bez EOBD też łatwo się diagnozuje. Błędy sprawdzasz spinaczem a parametry silnika podglądasz kablem VAG KKL na cipie FTDI232 i programem Evoscan. Takiej diagnostyki jak tym zestawem w miśku Elmem 327 nie zrobisz.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group