| 
				
					| Nasze Miśki - a miał być kolejny vr4 ...
 
 tresorex - 08-02-2013, 00:25
 
 
  	  | Cytat: |  	  | LPG jest złe..od niego sie psują sworznie we wahaczach..ścieraja klocki...zderzak sie łamie..czasami gume sie złapie..i przede wszystkim sie TYJE   bo sie więcej jeździ jak chodzi..;-)
 | 
 
 Chyba to sobie do podpisu dodam
  typowe myślenie tych co nigdy nie mieli LPG, albo mieli I gen w wielopunktowym wtrysku   karolgt - 08-02-2013, 00:35
 
 
  	  | Torp12 napisał/a: |  	  | Nie bede sie dalej wdawal w temat LPG bo to nie ma sensu. Ja nie jestem zwolennikiem tego paliwa i tyle. | 
 
 jak już rzucasz na forum że LPG się nie nadaje, a tym bardziej do auta z Turbo to chociaż wytłumacz dlaczego to Turbo tak bardzo przeszkadza, bo pisząc tak jak teraz to tylko potwierdzasz to że nie masz zielonego pojęcia o obecnych instalacjach LPG a napisałeś byle napisać jaki to jesteś fajny bo nie trawisz LPG
   
 tym bardziej że jeszcze ktoś może się zasugerować Twoją opinią i nie kupi sobie fajnego auta z turbiną bo "ktoś gdzieś napisał...."
 karolgt - 08-02-2013, 00:38
 
 
  	  | danino88 napisał/a: |  	  | Dobra chłopaki ale doradźcie coś   | 
 
 odwołaj się od wyceny
   albo dowiedz się czy jest możliwość naprawy w jakimś warsztacie przez PZU poleconym (i w dodatku znasz ten warsztat albo chociaż ma dobre opinie) wtedy po prostu oddasz auto i mają naprawić, Ciebie nie obchodzi za ile, ma być zrobione dobrze i w stanie jak przed wypadkiem, to chyba nazywa się naprawa "bezgotówkowa" bo to PZU z tą firmą się rozlicza a nie Ty.
 Hugo - 08-02-2013, 07:51
 
 
 Nawet w Polonezie nie trzeba zmieniać świec co 2000 km. 	  | karolgt napisał/a: |  	  | co 2 tys zmieniać świece? to co to za instalacja? z Poloneza żywcem przełożona i w dodatku bez regulacji? | 
 Otóż to! 	  | m6riano napisał/a: |  	  | LPG jest złe..od niego sie psują sworznie we wahaczach..ścieraja klocki...zderzak sie łamie..czasami gume sie złapie..i przede wszystkim sie TYJE bo sie więcej jeździ jak chodzi..;-)
 | 
 Torp12, Ty masz syndrom posiadacz Galanta 2.0 i tyle
   swinks_UK - 08-02-2013, 10:40
 
 Rzuciliście się na Torp12 jak wygłodniałe psy na widok kości
  A po prostu chodzi o to, że 6A13TT i LPG to słabo idzie w parze. Takie jest moje zdanie, Bartka, kochajj'a. Możecie jednak dalej zaklinać rzeczywistość.   karolgt - 08-02-2013, 10:47
 
 no dobra... swinks_UK a konkrety?
 
 chciałbym po prostu wiedzieć co takiego przeszkadza w tym silniku że nie idzie na gazie.
 Owczar - 08-02-2013, 11:02
 
 Bartek już o tym pisał w którymś temacie. M.in. chodziło o wysokie EGT na LPG. A to na czymś ktoś jeździ to jego sprawa. Im więcej przeciwników LPG tym lepiej
   
 To nie jest temat o VR Danino88 ani o LPG więc nie zaśmiecajmy tematu...
 fj_mike - 08-02-2013, 11:19
 
 
  	  | Hugo napisał/a: |  	  | Torp12, Ty masz syndrom posiadacz Galanta 2.0 i tyle | 
 Jeden nawrócony
   
 danio co z lampami
         danino88 - 08-02-2013, 13:32
 
 haha, zabawne są te pogawędki.
 
 
  	  | Cytat: |  	  | Wstawiasz LPG, ok Twoja sprawa ale jak widac to i tak nie zalatwia sprawy :] | 
 nie rozumiem zbytnio? komu nie załatwia to sprawy? Jeśli chodzi o ekonomiczność jazdy to jak najbardziej sprawa jest załatwiona. Jednak vr-a nie zamierzam wykończyć na trasie Częstochowa-Wrocław.Proste.
 
 
  	  | Cytat: |  	  | Wiesz ze Maciek u rodzicow co 2 tys musi zmieniac swiece? | 
 Ładne bajki, no chyba że kupuje na straganie...
 
 
  	  | Cytat: |  	  | Torp12, zobacz w ilu VR4/LEGNUM w Polsce nie ma gazu..?;-) | 
 A ile te Legnumy robią km rocznie?
 Kochajjj zrobił 6tys przez ostatni rok. Jedyne Bartek i Swinks robią znacznie więcej.
 
 
  	  | Cytat: |  	  | Bo to wlasnie jest nasza mentalnosc, byle mocniej byle mocniej a zalac to wszystko LPG | 
 Nie znasz mnie więc o czym my rozmawiamy??
 
 
  	  | Cytat: |  	  | Nie bede sie dalej wdawal w temat LPG bo to nie ma sensu. Ja nie jestem zwolennikiem tego paliwa i tyle. | 
 
 Do LPG trzeba się przekonać, ale 3mam Cię za słowo, a jeśli chcesz zapraszam do Częstochowy i zobaczysz jak vr4 idzie na pb i na lpg. Kolega Wrex był w stanie się przekonać
  LPG musi być mieć dobre elementy, dobrze założone i ustawione. Aktualnie zrobione 12 tys i nie ma żadnego problemu. Jeśli mam chęć jeździć mocno, włączam benzynę, proste. Na dłuższe wypady LPG jak znalazł. Jadę w 4 osoby,ładuję do bagażnika ile chce i nie martwię się o nic, szczególnie że mi koni zabraknie. Miałem 1.3, 1.6, 2.0, 2.5V6 i powiem szczerze że ten ostatni nie męczy ale tylko i wyłącznie w manualu. Galant sedan w pakiecie avance od zawsze mi się zawsze marzył ale niestety nie jest taki pojemny. MKV - 08-02-2013, 21:24
 
 
  	  | danino88 napisał/a: |  	  |  	  | Cytat: |  	  | Ty to chyba lubisz stalówki Ja to tylko alu i alu
 | 
 
 To auto ma jeździć
  drugi stoi na alu zima lato 17' , a w planach 18' na lato, jeszcze jakieś ale ?   | 
 
 Ja to do derpina pisałem
   karolgt - 08-02-2013, 21:48
 
 
  	  | danino88 napisał/a: |  	  | Jeśli mam chęć jeździć mocno, włączam benzynę, proste. Na dłuższe wypady LPG jak znalazł. | 
 
 to coś słabo wyregulowane
  u mnie na LPG tylko troszkę większa moc niż na PB, ale za to dużo ładniejszy przebieg momentu na LPG w stosunku do PB. 
 Widzę że nie masz daleko do KRK, jakbyś chciał to pytaj na PW to Ci podeśle namiary kto tak reguluje dobrze.
 danino88 - 08-02-2013, 21:52
 
 
  	  | Cytat: |  	  | Ja to do derpina pisałem   | 
 
 ok
   
 
  	  | Cytat: |  	  | to coś słabo wyregulowane  u mnie na LPG tylko troszkę większa moc niż na PB, ale za to dużo ładniejszy przebieg momentu na LPG w stosunku do PB. 
 Widzę że nie masz daleko do KRK, jakbyś chciał to pytaj na PW to Ci podeśle namiary kto tak reguluje dobrze.
 | 
 
 ale zawsze może coś się stać nieprzewidzianego, jak wyższa temperatura spalania. Właśnie regulował mi przez AFR gość z krakowa
   karolgt - 08-02-2013, 21:55
 
 Struna?
 danino88 - 08-02-2013, 22:33
 
 dokładnie
   karolgt - 08-02-2013, 23:07
 
 
   
 |  | 
 |  |