To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - a miał być kolejny vr4 ...

tresorex - 08-02-2013, 00:25

Cytat:
LPG jest złe..od niego sie psują sworznie we wahaczach..ścieraja klocki...zderzak sie łamie..czasami gume sie złapie..i przede wszystkim sie TYJE ;-)
bo sie więcej jeździ jak chodzi..;-)


Chyba to sobie do podpisu dodam :D typowe myślenie tych co nigdy nie mieli LPG, albo mieli I gen w wielopunktowym wtrysku :lol:

karolgt - 08-02-2013, 00:35

Torp12 napisał/a:
Nie bede sie dalej wdawal w temat LPG bo to nie ma sensu. Ja nie jestem zwolennikiem tego paliwa i tyle.


jak już rzucasz na forum że LPG się nie nadaje, a tym bardziej do auta z Turbo to chociaż wytłumacz dlaczego to Turbo tak bardzo przeszkadza, bo pisząc tak jak teraz to tylko potwierdzasz to że nie masz zielonego pojęcia o obecnych instalacjach LPG a napisałeś byle napisać jaki to jesteś fajny bo nie trawisz LPG :D

tym bardziej że jeszcze ktoś może się zasugerować Twoją opinią i nie kupi sobie fajnego auta z turbiną bo "ktoś gdzieś napisał...."

karolgt - 08-02-2013, 00:38

danino88 napisał/a:
Dobra chłopaki ale doradźcie coś ;)


odwołaj się od wyceny :)
albo dowiedz się czy jest możliwość naprawy w jakimś warsztacie przez PZU poleconym (i w dodatku znasz ten warsztat albo chociaż ma dobre opinie) wtedy po prostu oddasz auto i mają naprawić, Ciebie nie obchodzi za ile, ma być zrobione dobrze i w stanie jak przed wypadkiem, to chyba nazywa się naprawa "bezgotówkowa" bo to PZU z tą firmą się rozlicza a nie Ty.

Hugo - 08-02-2013, 07:51

karolgt napisał/a:
co 2 tys zmieniać świece? to co to za instalacja? z Poloneza żywcem przełożona i w dodatku bez regulacji?
Nawet w Polonezie nie trzeba zmieniać świec co 2000 km.
m6riano napisał/a:
LPG jest złe..od niego sie psują sworznie we wahaczach..ścieraja klocki...zderzak sie łamie..czasami gume sie złapie..i przede wszystkim sie TYJE
bo sie więcej jeździ jak chodzi..;-)
Otóż to!
Torp12, Ty masz syndrom posiadacz Galanta 2.0 i tyle :wink:

swinks_UK - 08-02-2013, 10:40

Rzuciliście się na Torp12 jak wygłodniałe psy na widok kości :mrgreen: A po prostu chodzi o to, że 6A13TT i LPG to słabo idzie w parze. Takie jest moje zdanie, Bartka, kochajj'a. Możecie jednak dalej zaklinać rzeczywistość. :wink:
karolgt - 08-02-2013, 10:47

no dobra... swinks_UK a konkrety?

chciałbym po prostu wiedzieć co takiego przeszkadza w tym silniku że nie idzie na gazie.

Owczar - 08-02-2013, 11:02

Bartek już o tym pisał w którymś temacie. M.in. chodziło o wysokie EGT na LPG. A to na czymś ktoś jeździ to jego sprawa. Im więcej przeciwników LPG tym lepiej ;)

To nie jest temat o VR Danino88 ani o LPG więc nie zaśmiecajmy tematu...

fj_mike - 08-02-2013, 11:19

Hugo napisał/a:
Torp12, Ty masz syndrom posiadacz Galanta 2.0 i tyle

Jeden nawrócony :mrgreen:

danio co z lampami :?: :?: :?: :mrgreen:

danino88 - 08-02-2013, 13:32

haha, zabawne są te pogawędki.

Cytat:
Wstawiasz LPG, ok Twoja sprawa ale jak widac to i tak nie zalatwia sprawy :]

nie rozumiem zbytnio? komu nie załatwia to sprawy? Jeśli chodzi o ekonomiczność jazdy to jak najbardziej sprawa jest załatwiona. Jednak vr-a nie zamierzam wykończyć na trasie Częstochowa-Wrocław.Proste.

Cytat:
Wiesz ze Maciek u rodzicow co 2 tys musi zmieniac swiece?

Ładne bajki, no chyba że kupuje na straganie...

Cytat:
Torp12, zobacz w ilu VR4/LEGNUM w Polsce nie ma gazu..?;-)

A ile te Legnumy robią km rocznie?
Kochajjj zrobił 6tys przez ostatni rok. Jedyne Bartek i Swinks robią znacznie więcej.

Cytat:
Bo to wlasnie jest nasza mentalnosc, byle mocniej byle mocniej a zalac to wszystko LPG

Nie znasz mnie więc o czym my rozmawiamy??

Cytat:
Nie bede sie dalej wdawal w temat LPG bo to nie ma sensu. Ja nie jestem zwolennikiem tego paliwa i tyle.


Do LPG trzeba się przekonać, ale 3mam Cię za słowo, a jeśli chcesz zapraszam do Częstochowy i zobaczysz jak vr4 idzie na pb i na lpg. Kolega Wrex był w stanie się przekonać :) LPG musi być mieć dobre elementy, dobrze założone i ustawione. Aktualnie zrobione 12 tys i nie ma żadnego problemu. Jeśli mam chęć jeździć mocno, włączam benzynę, proste. Na dłuższe wypady LPG jak znalazł. Jadę w 4 osoby,ładuję do bagażnika ile chce i nie martwię się o nic, szczególnie że mi koni zabraknie. Miałem 1.3, 1.6, 2.0, 2.5V6 i powiem szczerze że ten ostatni nie męczy ale tylko i wyłącznie w manualu. Galant sedan w pakiecie avance od zawsze mi się zawsze marzył ale niestety nie jest taki pojemny.

MKV - 08-02-2013, 21:24

danino88 napisał/a:
Cytat:
Ty to chyba lubisz stalówki
Ja to tylko alu i alu


To auto ma jeździć :) drugi stoi na alu zima lato 17' , a w planach 18' na lato, jeszcze jakieś ale ? :mrgreen:


Ja to do derpina pisałem :P

karolgt - 08-02-2013, 21:48

danino88 napisał/a:
Jeśli mam chęć jeździć mocno, włączam benzynę, proste. Na dłuższe wypady LPG jak znalazł.


to coś słabo wyregulowane :) u mnie na LPG tylko troszkę większa moc niż na PB, ale za to dużo ładniejszy przebieg momentu na LPG w stosunku do PB.

Widzę że nie masz daleko do KRK, jakbyś chciał to pytaj na PW to Ci podeśle namiary kto tak reguluje dobrze.

danino88 - 08-02-2013, 21:52

Cytat:
Ja to do derpina pisałem :P


ok :p

Cytat:
to coś słabo wyregulowane :) u mnie na LPG tylko troszkę większa moc niż na PB, ale za to dużo ładniejszy przebieg momentu na LPG w stosunku do PB.

Widzę że nie masz daleko do KRK, jakbyś chciał to pytaj na PW to Ci podeśle namiary kto tak reguluje dobrze.


ale zawsze może coś się stać nieprzewidzianego, jak wyższa temperatura spalania. Właśnie regulował mi przez AFR gość z krakowa :)

karolgt - 08-02-2013, 21:55

Struna?
danino88 - 08-02-2013, 22:33

dokładnie :)
karolgt - 08-02-2013, 23:07

:)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group