To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero II - Zakup w zachodnipomorskim.

igor - 11-02-2013, 15:52

Zabudowa całkiem przyjemna.
Wciagarka pewnie z czasem też bedzie zamontowana.
Ten z Koszalina odpisał mi, że lift z tyłu zrobiony jest na sprężynach od Patrola a z przodu ma na maxa wykrecone drążki. Do tego buda podniesiona na dodatkowych dystansach gumowych, oryginalnych do Pajero
Poinformował jeszcze, że dwa amory wymagaja wymiany.

masonry - 11-02-2013, 15:59

Kolego, jesteś z Dobrej koło Szczeciną?
Jeżeli tak to ja mam nie daleko do ciebie.
Jak będziesz na miejscu to daj znać, mogę podjechać, pokażę ci swoje autko, pokażę na co zwrócić uwagę.
Jeżeli będziesz chciał. :lol:
Co do ogłoszeń to nigdy nikt ci prawdy nie powie, ja pierwsze auto terenowe szukałem 8 miesięcy zjeździłem pół polski zanim znalazłem. Była to frontera, po roku sprzedałem i następne pół roku szukałem miśka.
Ten bordowy z Koszalina zastanawia mnie co ma na dachu, jak kończą się tylne drzwi na dachu ma jakąś kreskę i nie wiem co to jest.

igor - 11-02-2013, 16:04

Tak to koło Szczecina.
Po moim powrocie się ugadamy.

masonry - 11-02-2013, 16:07

Nie ma sprawy, w takim razie czekam na znak.
Alberts - 11-02-2013, 22:18

Może się mylę ale ten PII z pierwszego linku to chyba Shogun a nie Pajero. A jak Shogun to przekładka bo raczej były tylko na brytyjski rynek robione.
Rander - 11-02-2013, 22:34

Alberts napisał/a:
Może się mylę ale ten PII z pierwszego linku to chyba Shogun a nie Pajero. A jak Shogun to przekładka bo raczej były tylko na brytyjski rynek robione.


Wszystkie przeróbki, jakie ja widziałem, miały zostawione "po angielsku" dźwignie zmiany biegów i reduktora, czyli:
    - skrzynia ręczna: po lewej reduktor, po prawej drążek zmiany biegów

    - skrzynia automat: po lewej wajha automatu (z klawiszem blodaky po prawej) a na prawo reduktor

Alberts - 11-02-2013, 22:57

Chyba faktycznie się mylę. W kraju gdzie mieszkam oryginalne Pajero, czyli import z Japonii nie mają świateł w tylnym zderzaku i nie mają dzielonych tylnych szyb bocznych. Tak mają tylko Shoguny. Ale jak tak teraz patrzę po ogłoszeniach w Polsce to prawie wszystkie w Polsce mają i jedno i drugie więc może wszystkie exportowe miały takie gadżety?
Rander - 11-02-2013, 23:28

Alberts napisał/a:
Chyba faktycznie się mylę. W kraju gdzie mieszkam oryginalne Pajero, czyli import z Japonii nie mają świateł w tylnym zderzaku i nie mają dzielonych tylnych szyb bocznych. Tak mają tylko Shoguny. Ale jak tak teraz patrzę po ogłoszeniach w Polsce to prawie wszystkie w Polsce mają i jedno i drugie więc może wszystkie exportowe miały takie gadżety?


Mój (fotki poniżej) jest o ile mi wiadomo od urodzenia w wersji europejskiej :)





Tyle, że teraz jeździ na oponkach zimowych. I to nawet lepszych, niż ma Waldek w swoim WaldkoWozie!!!

Problem z nim tylko taki, że snorkela do niego niet :(

Mirek1275 - 12-02-2013, 01:00

igor napisał/a:

Pajero Koszalin


Pajero z linku ma ciekawe linie na błotnikach wychodzące z dołu tylnych bocznych szyb, wyglądają jak przetłoczenia.
Były Pajero II z takimi błotnikami?
Można pomyśleć nad tym autem.
Ciekaw jestem jak wygląda wnętrze tego Pajero za przednimi fotelami.
Linia na dachu i to coś z tyłu tegoż dachu to chyba jakieś pozostałości po wersji ciężarowej.

lukas 78 - 12-02-2013, 02:34

w opisie jest ,że ciężarówka
wydaje mi się ,że na zdjęciu widać próg i kupę strupów pod farbą
jeśli tak jest to progów pod plastikami brak

Marcus65 - 12-02-2013, 03:12

Rander napisał/a:
Problem z nim tylko taki, że snorkela do niego niet :(

To możesz uważać się za szczęśliwca, skoro to jedyny problem...

Pozdro
Marcus

Mirek1275 - 12-02-2013, 07:25

lukas 78 napisał/a:
w opisie jest ,że ciężarówka
wydaje mi się ,że na zdjęciu widać próg i kupę strupów pod farbą
jeśli tak jest to progów pod plastikami brak


Były ciężarówki takie jak moja, która różni się od osobowej wersji jedynie brakiem ostatnich foteli.
Wszystkie inne rzeczy są zamontowane i nie było żadnych innych modyfikacji pod ciężarówkę.

Można też spotkać ciężarówki z powiększoną przestrzenią bagażową w dachu oraz tylnej klapie.
Dodatkowo wnętrze bywało dość inwazyjnie dostosowane do przewozu towarów.

Trochę jest za słaba rozdzielczość zdjęć abym mógł coś powiedzieć o postępach rudej i przychylić się lub nie do zdania "lukasa 78".

jawaldek - 12-02-2013, 08:23

Rander napisał/a:
yle, że teraz jeździ na oponkach zimowych. I to nawet lepszych, niż ma Waldek w swoim WaldkoWozie!!!
co Ty na śliskim, nawet po deszczu, to jak na łyżwach się jeździ. MT typowe terenowe zastosowania
Mirek1275 napisał/a:

Można też spotkać ciężarówki z powiększoną przestrzenią bagażową w dachu oraz tylnej klapie.
to holenderski wymóg odnośnie kubatury przestrzeni ładunkowej dla "ciężarówek" W naszym drugim Miśku 2,5 krótki są takie dziwne :shock: nadstawki na dachu i dziwna nadstawka :shock: na tylnych drzwiach.
Bushey - 12-02-2013, 10:12

PiotrKw napisał/a:
Czy ten ostatni nie ma czasami przebiegu w milach ?? bo wtedy to byłoby pod 400 tyś .km :wink:


Oryginalne Pajero (w tym moje) ma licznik prędkości w milach i kilometrach na godzinę a odometr w kilometrach.

[ Dodano: 12-02-2013, 09:18 ]
Rander napisał/a:
Alberts napisał/a:
Może się mylę ale ten PII z pierwszego linku to chyba Shogun a nie Pajero. A jak Shogun to przekładka bo raczej były tylko na brytyjski rynek robione.


Wszystkie przeróbki, jakie ja widziałem, miały zostawione "po angielsku" dźwignie zmiany biegów i reduktora, czyli:
    - skrzynia ręczna: po lewej reduktor, po prawej drążek zmiany biegów

    - skrzynia automat: po lewej wajha automatu (z klawiszem blodaky po prawej) a na prawo reduktor


W kwestiach formalnych: to nie przeróbki zostawione po angliku tylko właśnie oryginalnie nikt tego nie przerabiał. To auto to oryginalne Pajero bo w Japonii gdzie to auto było produkowane jest ruch lewostronny. Natomiast wszystkie Shoguny i późniejsze Pajero są robione na rynek europejski to jakieś przeróbki :)

lukas 78 - 12-02-2013, 12:41

angol to angol w Polsce tym się jeździć nie da a wartość rynkowa to cena części :wink:
co do aut zmotanych nigdy bym takiego nie kupił bo nie wiadomo jaką fantazję miał właściciel
może jakbym znał samochód i jego historię to może :wink:
Waldek Coopery STT to dobre kapcie takie pomiędzy AT a MT .



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group