To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Mitsubishi Galant by k-gustak;)

sipex - 21-03-2013, 22:48

k-gustak napisał/a:
sipex-czyli zwykłą czerwoną pomaluje (właśnie taką ma ojciec to mu podwędzę ) bo i tak co roku będę konserwował wszystko ;) już myślałem ze będę wydawał koło 100 zł na zestaw do malowania zacisków;) oczywiście efekt końcowy i prace pokaże na zdj. :) dzięki wszystkim;)


fakt ,że są specjalne drogie spreje do malowania zacisków co robią taką plastikową powłoke i zacisk wygląda bardzo ładnie ale to koszt ok 150zł za puszkę i trzeba się przyglądać ,żeby zobaczyć rożnice :P więc łap za ten akryl ojca i do dzieła! :D

m6riano - 22-03-2013, 02:39

Cytat:
Nie wiecie panowie na jaki kolor pomalować bębny i zaciski żeby pasował do srebrnego gala? :)

tradycyjny...czerwony..;-)

gawron - 22-03-2013, 08:38

Ja w poprzednim zielonym Galu miałem czerwone a teraz w srebrnym maluje na granatowy :D Wrzucę foty po zabiegu jak wyjdzie :biggrin:
k-gustak - 22-03-2013, 15:08

gawron - kiedy będziesz malował? :) bo ja czekam aż trochę mniej śniegu będzie a tu 1 dzień wiosny za nami a śniegu przybywa;( zrobię tak jak mówi sipex;)
sveno - 22-03-2013, 16:14

gawron napisał/a:
maluje na granatowy
a'la BMW M5? :roll: Brat tak zrobił u siebie i nie wygląda to dobrze.
k-gustak - 24-03-2013, 13:40

Gotowe ;) wyczyszczone do gołej blachy odtłuszczone pomalowane dwiema warstwami czerwonej farby;) zdjęcia z pracy:
http://www.fotosik.pl/pok...efa8d7c62e.html
http://www.fotosik.pl/pok...b389f6be53.html
a oto efekt końcowy:
http://www.fotosik.pl/pok...581d58c892.html
http://www.fotosik.pl/pok...a205148dda.html
http://www.fotosik.pl/pok...e9b183b594.html
przy okazji pomalowałem co nie co pod maska;) :
http://www.fotosik.pl/pok...1afdfb21f4.html

major - 24-03-2013, 14:50

k-gustak napisał/a:
wyczyszczone do gołej blachy odtłuszczone pomalowane dwiema warstwami czerwonej farby;) zdjęcia z pracy:


Żeby to ładnie oczyścić trzeba było odkręcić jarzma albo chociaż wykręcić zaciski. Bo tak to od środka masz rdzę. No i gumek też mogłeś nie malować bo i tak farba odpadnie i niefajnie to wygląda.

Po za tym niezła pogodę(temperaturę) sobie wybrałeś na tkaie zabawy :mrgreen:

k-gustak - 24-03-2013, 15:49

major-pogoda mi się udała ;D a na sezon takie malowanie wystarczy... :wink:
Hugo - 24-03-2013, 20:16

k-gustak napisał/a:
przy okazji pomalowałem co nie co pod maska;) :
http://www.fotosik.pl/pok...1afdfb21f4.html
Przedobrzyłeś :wink: Te śruby na kielichach i od mocowania obudowy filtra powietrza są zbędne. Na pokrywie zaworów napis jest OK, jak najbardziej. P.S. Pod maską są inne miejsca wymagające zrobienia i to najlepiej jak najszybciej, bo będzie źle (ale musi być cieplej na takie prace) :wink: Polecam oczyścić jak się da z rdzy, dobry podkład reaktywny, dobry podkład akrylowy, guma na pędzel i chociażby pędzelkiem pod kolor pomalować. Będzie jak w oryginale i zatrzyma korozję, o ile zadziałasz również w kierunku konserwacji nadkoli od spodu.
Owczar - 24-03-2013, 22:21

Gratki z zakupu :) Aczkolwiek szkoda, że nie zapytałeś o tego diesla wcześniej, na pewno wybrałbyś inny silnik. Ten TD to jest lekki niewypał. Chyba, że nie przekraczasz na autostradach 140km/h. Przy wysokich temp głowica nie nadąża się schładzać i zaczynają się problemy. Na szczęście można w dość łatwy sposób podnieść moc do 160KM i od nowa cieszyć się autem :twisted: I żeby nie było, jeździłem tym dieslem jakieś 3 lata więc to nie jest na zasadzie wujek powiedział. Głowica jak pęknie to oczywiście możesz kupić, ale z remontem wyjdzie tyle co połowa wartości samochodu.
major - 25-03-2013, 00:43

Owczar napisał/a:
Na szczęście można w dość łatwy sposób podnieść moc do 160KM i od nowa cieszyć się autem


I wtedy można nawet LPG tankowac :mrgreen: :mrgreen:

k-gustak - 25-03-2013, 15:14

Hugo - wiem że muszę to zrobić doradzcie cos na tą rdze tu są zdjęcia jak to wygląda z bliska...
http://www.fotosik.pl/pok...55a7eefca4.html
http://www.fotosik.pl/pok...2bd091a7c0.html
http://www.fotosik.pl/pok...48075fb3ae.html
http://www.fotosik.pl/pok...71d27430c8.html
http://www.fotosik.pl/pok...212fe352ec.html
http://www.fotosik.pl/pok...cec3718a91.html
http://www.fotosik.pl/pok...02ddf2dc40.html
Pomóżcie :cry: czym to czyścić i jakimi środkami ;( czytałem na forum że brunox sobie radzi...
Owczar -wymiana silnika to nie rozwiązanie w dodatku silnik chodzi elegancko -jak narazie :twisted:

major - 25-03-2013, 21:14

k-gustak napisał/a:
czym to czyścić i jakimi środkami ;( czytałem na forum że brunox sobie radzi...


Brunox sobie radzi jak nie ma dziur na wylot. Co do kielichów to szczotka na wiertarkę wyczyścić to ładnie, sprawdzić czy nie ma dziur, jak zostanie troche rdzy to potraktować brunoxem na to podkład epoxydowy i akrylowy i dalej baza i itd.

ważne jest żeby kielichy wyczyścić od spodu i dobrze zakonserwowac :!:

Co do rantów nadkoli to można podobnie zadziałać ale to tylko półśrodki i i tak prędzej czy później reparaturka będzie musiała wleciec :cry:

Owczar - 25-03-2013, 22:18

Jeśli chodzi o kielichy to jak major napisał. Czyszczenie i zabezpieczanie od środka to podstawa. Ja polecam demontaż amorków z górnymi wahaczami, inaczej możesz tylko podrapać a nie wyczyścić.

Czyszczenie do gołej blachy i ile się da rdzy.

Tylne nadkola to tylko reperaturki. To co widać to tylko wierzchołek góry lodowej. Jak ruszysz to wyjdą dziury.

O walce z rudą: http://forum.mitsumaniaki...t=43395&start=0

W dziale EA masz więcej na temat korozji. Jeśli chodzi o rdzę to jak się pojawi jest jak rak.. Możesz z nią walczyć, ale nigdy nie wygrasz całkiem. Chyba że rozkręcisz całe auto do gołej blachy i zrobisz raz a porządnie. Jednak taki zabieg w przypadku galanta się nie opłaca.


A wymiana silnika ;) No cóż, kiedyś też myślałem, że ten diesel jest fajny. ;)

k-gustak - 26-03-2013, 23:06

major i owczar dzięki za rady! :) a co zrobić z tą dziurą? :|
trochę dużo roboty będę miał z tymi kielichami ... :cry:
a brunox zadziała tylko na rdze ? podobno jak damy na czystą blachę to reakcja chemiczna nie zajdzie ... :roll:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group