To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Galant 2.0 GLS 1997r, bordowy :)

Bizi78 - 14-11-2016, 16:29

Z oficjalnego sklepu lub na spotach od moda jeśli jeszcze ma :wink: .
http://www.mitsumaniaki.c...hk=1&Itemid=140

lutekwwl - 15-11-2016, 17:05

Od jakiegoś czasu wiatraczek strasznie burczał na każdej prędkości oprócz najwyższej. Korzystając z wolnej chwili Dziś się do niego dobrałem. Przeczyściłem, przedmuchałem, oraz nasmarowałem. Jak narazie buczenie ustało :)


lutekwwl - 27-11-2016, 22:01

W Ostatnim czasie podjąłem się naprawienia anteny która od samego początku od kiedy mam auto najzwyczajniej w świecie nie działała, tylko składanie ręczne :p Silniczek w ogóle nie pracował, cisza. Oczywiście rozebrałem cały boczek, dobrałem się do całej elektryki. Sprawdziłem w kostce manometrem, że napięcie jest. Tak więc werdykt padł na padnięty cały mechanizm. Komplet kupiony do daewoo lanosa z 15 końcówkami tak więc uniwersalny :)



Mechanizm anteny z płytką z której obciąłem gniazdo



po wyjęciu płytki, jak widać brak linki



Lutowanie gniazda z oryginalnej anteny, do kabelków z anteny kupionej



Tak wyglądała antena już zamontowana. Jeżeli chodzi o wymontowanie starego bata, to troszkę się namęczyłem żeby go wyjąć, tak więc trzeba cierpliwie dłubać :)



I wszystko poskładane do kupy :) Po przekręceniu kluczyka antena ładnie się rozkłada a po zgaszeniu chowa, tak więc wszystko gra i trąbi :)

lutekwwl - 27-11-2016, 22:06

Kilka fotek :) +nowe opony zimowe Nokiany WR D3 :)








lutekwwl - 07-02-2017, 12:11

W styczniu założyłem oryginalną ( używaną ) pompkę do spryskiwaczy DENSO.

6.02.2017 - Hamulce przywrócone do stanu fabrycznego. Prosto ze specjalistycznego zakładu zajmującego się regeneracją i naprawą zacisków hamulcowych. Na dzień dzisiejszy auto posiada hamulce w stanie perfekcyjnym, fabrycznym :)








Przewidziane naprawy:

13.02.2017 - Umówiony w warsztacie na zdjęcie skrzyni biegów i wymianę łożysk

Wiosna:

Przednia i tylna belka, kielichy, sprężyny Eibach -30mm tylko na przód. Nie będzie wyglądać jak motorówka :P

Hugo - 07-02-2017, 12:22

Naprawdę pięknie wyglądają, ale moim zdaniem zrobiłeś błąd. Trzeba było ładować hamulce z poliftowej Carismy. Odnowić je tak jak te zaciski i miałbyś w miarę normalne hamulce.
lutekwwl - 07-02-2017, 12:26

Dużo na ten temat Hugo myślałem. Ale zostaję przy tych, fabrycznie montowanych. Moooże w przyszłości zamienię :)
Bzyk_R1 - 07-02-2017, 18:20

Profeska. Powiedz ile zapłaciłeś, zastanawiam się czy też nie oddać.
jacek11 - 07-02-2017, 18:56

lutekwwl napisał/a:
Dużo na ten temat Hugo myślałem.

Tu nie ma co myśleć. Różnica w hamowaniu jest ogromna.

areksz121 - 07-02-2017, 21:06

Jeżdżę na hamulcach z Carismy już któryś rok. Brałem z rocznika 2002 i odświeżałem tylko po wierzchu, ale do dziś bez wycieku i zapiekania. A różnica jest nie taka mała. Nie mierzyłem jeszcze, ale mam nadzieję, że zmieszczę serwo z GDI. Wtedy na podstawie odczuć Hugo powinno być jeszcze lepiej :wink:
lutekwwl - 07-02-2017, 22:24

koszt takiej przyjemności to 150zł za sztukę tylko trzeba przynieść wymontowane. W miesiące letnie można zostawić auto i sami wymontują i zamontują, ale wtedy bodajże cena wzrasta do 200zł szt. Za tylnie hamulce z ręcznym zapłaciłem 600zł. Polecam każdemu, gdyby ktoś chciał mogę podać adres www.
Hugo - 08-02-2017, 07:50

150 zł/szt. to niedużo. Wyglądają naprawdę świetnie.
lutekwwl - 08-02-2017, 09:25

Zacisk dwutłoczkowy już odpowiednio więcej będzie kosztował. Kolega robił od BMW to musiał 500zł za szt. zapłacić bo to jakieś skomplikowane już hamulce były :P Ale naprawdę, warto i polecam jak najbardziej.
Hugo - 08-02-2017, 13:19

Zacisk dwutłoczkowy w galancie jest o tyle bardziej skomplikowany od Twojego, że ma jeden tłoczek więcej :wink: Reszta jest identyczna.
lutekwwl - 08-02-2017, 13:41

Zapewne koszt samego tłoczka dodatkowego :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group