Nasze Miśki - Galant 2.0 GLS 1997r, bordowy :)
Bizi78 - 14-11-2016, 16:29
Z oficjalnego sklepu lub na spotach od moda jeśli jeszcze ma .
http://www.mitsumaniaki.c...hk=1&Itemid=140
lutekwwl - 15-11-2016, 17:05
Od jakiegoś czasu wiatraczek strasznie burczał na każdej prędkości oprócz najwyższej. Korzystając z wolnej chwili Dziś się do niego dobrałem. Przeczyściłem, przedmuchałem, oraz nasmarowałem. Jak narazie buczenie ustało
lutekwwl - 27-11-2016, 22:01
W Ostatnim czasie podjąłem się naprawienia anteny która od samego początku od kiedy mam auto najzwyczajniej w świecie nie działała, tylko składanie ręczne Silniczek w ogóle nie pracował, cisza. Oczywiście rozebrałem cały boczek, dobrałem się do całej elektryki. Sprawdziłem w kostce manometrem, że napięcie jest. Tak więc werdykt padł na padnięty cały mechanizm. Komplet kupiony do daewoo lanosa z 15 końcówkami tak więc uniwersalny
Mechanizm anteny z płytką z której obciąłem gniazdo
po wyjęciu płytki, jak widać brak linki
Lutowanie gniazda z oryginalnej anteny, do kabelków z anteny kupionej
Tak wyglądała antena już zamontowana. Jeżeli chodzi o wymontowanie starego bata, to troszkę się namęczyłem żeby go wyjąć, tak więc trzeba cierpliwie dłubać
I wszystko poskładane do kupy Po przekręceniu kluczyka antena ładnie się rozkłada a po zgaszeniu chowa, tak więc wszystko gra i trąbi
lutekwwl - 27-11-2016, 22:06
Kilka fotek +nowe opony zimowe Nokiany WR D3
lutekwwl - 07-02-2017, 12:11
W styczniu założyłem oryginalną ( używaną ) pompkę do spryskiwaczy DENSO.
6.02.2017 - Hamulce przywrócone do stanu fabrycznego. Prosto ze specjalistycznego zakładu zajmującego się regeneracją i naprawą zacisków hamulcowych. Na dzień dzisiejszy auto posiada hamulce w stanie perfekcyjnym, fabrycznym
Przewidziane naprawy:
13.02.2017 - Umówiony w warsztacie na zdjęcie skrzyni biegów i wymianę łożysk
Wiosna:
Przednia i tylna belka, kielichy, sprężyny Eibach -30mm tylko na przód. Nie będzie wyglądać jak motorówka
Hugo - 07-02-2017, 12:22
Naprawdę pięknie wyglądają, ale moim zdaniem zrobiłeś błąd. Trzeba było ładować hamulce z poliftowej Carismy. Odnowić je tak jak te zaciski i miałbyś w miarę normalne hamulce.
lutekwwl - 07-02-2017, 12:26
Dużo na ten temat Hugo myślałem. Ale zostaję przy tych, fabrycznie montowanych. Moooże w przyszłości zamienię
Bzyk_R1 - 07-02-2017, 18:20
Profeska. Powiedz ile zapłaciłeś, zastanawiam się czy też nie oddać.
jacek11 - 07-02-2017, 18:56
lutekwwl napisał/a: | Dużo na ten temat Hugo myślałem. |
Tu nie ma co myśleć. Różnica w hamowaniu jest ogromna.
areksz121 - 07-02-2017, 21:06
Jeżdżę na hamulcach z Carismy już któryś rok. Brałem z rocznika 2002 i odświeżałem tylko po wierzchu, ale do dziś bez wycieku i zapiekania. A różnica jest nie taka mała. Nie mierzyłem jeszcze, ale mam nadzieję, że zmieszczę serwo z GDI. Wtedy na podstawie odczuć Hugo powinno być jeszcze lepiej
lutekwwl - 07-02-2017, 22:24
koszt takiej przyjemności to 150zł za sztukę tylko trzeba przynieść wymontowane. W miesiące letnie można zostawić auto i sami wymontują i zamontują, ale wtedy bodajże cena wzrasta do 200zł szt. Za tylnie hamulce z ręcznym zapłaciłem 600zł. Polecam każdemu, gdyby ktoś chciał mogę podać adres www.
Hugo - 08-02-2017, 07:50
150 zł/szt. to niedużo. Wyglądają naprawdę świetnie.
lutekwwl - 08-02-2017, 09:25
Zacisk dwutłoczkowy już odpowiednio więcej będzie kosztował. Kolega robił od BMW to musiał 500zł za szt. zapłacić bo to jakieś skomplikowane już hamulce były Ale naprawdę, warto i polecam jak najbardziej.
Hugo - 08-02-2017, 13:19
Zacisk dwutłoczkowy w galancie jest o tyle bardziej skomplikowany od Twojego, że ma jeden tłoczek więcej Reszta jest identyczna.
lutekwwl - 08-02-2017, 13:41
Zapewne koszt samego tłoczka dodatkowego
|
|
|