Space Star Techniczne - Mniejsze spalanie paliwa w trasie i mieście.
JCH - 16-05-2013, 22:55
cns80 napisał/a: | Rozmiar, cena ? | Kruca bomba, nie wiem
Standard jaki wchodził do takiej Xsary '98
Dowiem się i poślę PW.
cns80 - 17-05-2013, 23:02
JCH napisał/a: | Kruca bomba, nie wiem
Standard jaki wchodził do takiej Xsary '98 | 4x108 tylko pytanie 14" czy 15" Ciężko sprzedawalne, bo podchodzą właściwie tylko do grupy PSA. Do niemców i koreańców nie pasują
Kofi - 30-05-2013, 09:04
I jak tam w temacie? Ktoś coś zrobił? Testował?
popa - 01-06-2013, 14:46
Zrobione. Co do efektów, będzie widać jak wypalę pełny zbiornik paliwa. Natychmiastowego efektu nie zauważyłem. Miałem trochę stracha, czy pole magnetyczne z tych magnesów nie wpłynie na czujniki i zawory, bo magnesy bardzo mocne. Jednak po przyczepieniu do blachy, na zewnątrz nie ma wyczuwalnego pola magnetycznego. Jak będę odczuwał jakieś zmiany w pracy silnika i zużyciu paliwa to napiszę. Jak na razie testy.
Sianko333 - 11-06-2013, 22:23
Kofi, zrobili, zrobili i czekają kto pierwszy napisze, ale to potrwa długo bo paliwo do rowów wylewają żeby norma się zgadzała Są silniki, które zaczynają po dwóch tygodniach reagować.
Marcino - 12-06-2013, 10:10
Sianko333,
Na spota w Gdańsu wpadniesz? Byś to cudo zaprezentował.
Dajcie linka gdzie kupić magnesy, reszta to pikuś. Mam długi wąż od gazu fazy lotnej.. ile taklich zestawów można założyć?
Pozdro
Sianko333 - 12-06-2013, 19:35
Marcino, Witaj ! Na gaz noża wstawić wg portfela i miejsca Lekkie paliwo nie wymaga dużej ilości najwyżej 2 szt tak jak benzyna, a czasami jeden. Diesel dwa lub trzy w zależności od konstrukcji pompy wtryskowej. Są oporne silnik,i które reagują po dwóch tygodniach i to jest kwestia oczyszczenia pierścieni wtrysków itd. Mam doświadczenie tylko z kilku samochodów. Oczywiście jazda na maxa nie przyniesie oczekujących rezultatów w zauważalnym zakresie chociaż mam takie osiągi. Co do żywotności silników jest super 340000 i grama oleju na dolewkę od wymiany do wymiany. Należy sprawdzić po zamontowaniu stan oleju i jego jakość oraz monitorować. Oczyszczenie silnika trwa bardzo krótko i olej należy wymienić. Jednak po pierwszym zabiegu śmiało można przejechać na oleju 16000 i więcej. Nie namawiam należy samemu spróbować . Przy normalnej jeździe spokojnej mam zużycie wg kompa pokładowego 4,6 na prostej i miasto bez korków 6,1 Liczę jednak średnią na zbiornik spokojnej jazdy 6,3 LITRA BO TAK WYCHODZI Z TANKOWANIA W CYKLU MIESZANYM. Jak na MSS 1,3 10 letniego, to jest jednak sukces w porównaniu z Dieslem.
Marcino - 12-06-2013, 23:38
na allegro od cholery tych magnesów neodymowych... jaki wymiar najlepiej ui na co zwracać uwagę przy kupnie? A może ty masz jakieś na zbyciu lub gdzieś w okolicy?
Sianko333 - 13-06-2013, 22:03
Marcino, Ja używam 6x12x40 i ten rozmiar najlepiej się sprawuje. Zapas się skończył i muszę zrobić nowy zakup u producenta lub hurtownika.
Marcino - 14-06-2013, 00:04
Jutro upoluje z 6szt nodymowych, blacha jest to sie zrobi. Mam jakiś klej to ja przykleje do blachy i powinno działać,
Co do wyznaczania bieguna, wieszasz na nitce za jeden koniec?
Sianko333 - 14-06-2013, 22:13
Marcino, Tak nitka musi być przewiązana w połowie, żeby magnes się obracał jak igła kompasu.
emjot - 27-06-2013, 23:35
Ludzie... nawet tu to dotarło? Ja miałem przy lekkiej jeździe w mieście 6.1 bez żadnych magnesów... teraz w Wawie mam 8,5-8,7 - przy normalnej jeździe. Magnesy pomagają na spalanie jak maść na hemoroidy.
Sianko333 - 28-06-2013, 09:21
emjot, Często spotykam się z taką wypowiedzią i sam byłem nastawiony podobnie. Całkowicie przekonałem się że, to nie działa jak kupiłem w Nord Auto magnetyzer. Minęły lata i z nudów na analizatorze widmowym pola magnetycznego zabawiałem się tym magnetyzerem. To z nudów opracowałem swój model do wody i również założyłem do diesla - silnik F8Q Renault Kangoo 1.9. Zadziałało rewelacyjnie. Obecnie mam w MSS 1.3 60 KW ( 82 km ) Na trasie 3000 obr pali 5 litrów cykl mieszany ( 3- Miasto ) 6,0 litra. Jazda po mieście 6,3 do 6,6 litra. Jazda na oszczędność 80 do 90 km po prostej drodze ( 3 osoby ) 4,7 litra. Magnesy nie dodają paliwa i nie oszczędzają tylko powodują lepsze wykorzystanie paliwa - lepsze spalanie, czysty nie zapchany wydech, brak nagarów w pierścieniach i świecy. Najważniejsze, że olej nie zużywa się tak szybko. To są zalety, które przekładają się na litry. Nic innego jak większa sprawność silnika przy tym samym zużyciu paliwa czyli o tą sprawność mniej spalisz. Jeżeli masz silnik, który posiada same zalety i idealnie spala paliwo w każdych warunkach i super wydech, to rzeczywiście magnesy nie są potrzebne. Pamiętaj że, paliwo na "naszych stacjach" załatwi każdy silnik prędzej czy później. Jest bardzo proste badanie sprawności silnika. Należy sprawdzić spaliny na analizatorze spalin, potem założyć magnesy i po miesiącu powtórzyć badanie. Wyniki badań spalin będą odpowiedzią.
Jeżeli jesteś dobrym kierowcą, to wykorzystując odpowiednio lepsze parametry silnika oszczędzisz do 20% paliwa. A jeżeli lubisz ostrą jazdę, to mniej wydasz na części. I tak i tak kasa w kieszeni!
emjot - 28-06-2013, 10:07
Nie chce mi się daleko szukac i pisać wywodów bo troche szkoda mi czasu. Podobne wyniki osiągniesz zmiana stylu jazdy i sprawnym samochodem.
Pierwszy z brzegu artykuł. Dociekliwym polecam poszukanie w tym temacie w internecie i zachowanie pieniędzy na ważniejsze wydatki.
Http://m.onet.pl/moto/aktualnosci,3tjbx
Sorry za interpunkcje, pisze w biegu z telefonu.
pablo eldiablo - 28-06-2013, 17:59
emjot,
Tyle, że racjonalne argumenty do niektórych nie trafią...
A prawda jest prosta: samochód z magnetyzerem spali więcej i będzie miał gorsze osiągi - bo będzie cieższy!
|
|
|