To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Forum ogólne - Mitsubishi Attrage

mjsystem - 29-05-2013, 17:24

sampler napisał/a:
Dodam jeszcze brak auta segmentu D czyli nastepcy Galanta. A szkoda bo dobra konstrukcja pewnie miałaby niezły udział w rynku patrzac na wyniki Accorda czy Mazdy 6

Nie zapomnij o Avensis'ie. Bo Polacy kochają Toyoty :P

Misiek :) - 30-05-2013, 19:39

Mnie by auto przestraszyło w nocy, ale zapewne moi rodzice byli by zainteresowani jeśli cena była by niska.
Bartekkita - 04-06-2013, 10:52

Moim zdaniem emeryci to może być kolejna grupa odbiorców tego samochodu, oni dalej cenią sobie sedany i chcą nieduże samochody, oczywiście cena musi być atrakcyjna.

Co do nowego Outlandera to ja we Wrocławiu widziałem już 4 nowe sztuki, więc chyba nie jest tak źle ze sprzedażą. Jeśli chodzi o wygląd to cóż myślę, że kobietą się spodoba. Moja rodzicielka, która była zakochana w Outlanderze II z sprzed liftu, po lifcie stwierdziła, że auto jest zbyt masywne i jej się już nie podoba. A wiadomo kobiety lubią SUVy, więc może się sprzeda.

Brak następcy Galanta pozostawię bez komentarza :axe:

Jackie wiesz coś może na temat czy do przodu nowego Outlandera upodobni się reszta Mitsu ?

Jackie - 04-06-2013, 13:13

Bartekkita napisał/a:
Moim zdaniem emeryci to może być kolejna grupa odbiorców tego samochodu, oni dalej cenią sobie sedany i chcą nieduże samochody, oczywiście cena musi być atrakcyjna.

Wydaje mi się, że to silny target na Attrage ;)
Bartekkita napisał/a:
Co do nowego Outlandera to ja we Wrocławiu widziałem już 4 nowe sztuki, więc chyba nie jest tak źle ze sprzedażą.

Nie jest źle ale jeśli policzymy sztuki to poprzednik znacząco wygrywa (tak to jest, że spadek z wysokiego konia bardziej boli - poprzedni był liderem rynku). Myślę, że samochód się "przetrze" bo technicznie to perełka.
Bartekkita napisał/a:
Moja rodzicielka, która była zakochana w Outlanderze II z sprzed liftu, po lifcie stwierdziła, że auto jest zbyt masywne i jej się już nie podoba.

A to tyle w kontekście urody auta ;) Niemniej ja bardzo lubię Outlandera i wierzę, że samochód zdobędzie rynek.
Bartekkita napisał/a:
Brak następcy Galanta pozostawię bez komentarza

No cóż, ja uważam, że segment D nie jest priorytetem z uwagi na niski wolumen sprzedaży oraz mocną konkurencję ze strony marek europejskich.
Bartekkita napisał/a:
Jackie wiesz coś może na temat czy do przodu nowego Outlandera upodobni się reszta Mitsu ?

Nie mam takich informacji.
Pozdrawiam

jaca71 - 05-06-2013, 06:46

Jackie napisał/a:
Myślę, że samochód się "przetrze" bo technicznie to perełka.

Co masz na myśli? Oczywiście chodzi o Outlandera.

A czy sedany są dla emerytów? Dla mnie (jeszcze nie emeryt) samochód musi być typu limuzyn - wszelkie jedno i dwubryłowe wynalazki do mnie nie przemawiają. oczywiście nie pisze o SUV-ach, VAN-ach czy innych PicUp-ach...

A samochody typu Talia czy Attrage przeznaczone są na rynki biedne i rozwijające się. Duży kufer w małym sedanie. Namiastka wspomnianej limuzyny z pojemnym bagażnikiem.

Jackie - 05-06-2013, 10:50

jaca71 napisał/a:
Co masz na myśli? Oczywiście chodzi o Outlandera.

Wiele rzeczy: od zestopniowania zawieszenia, przez układ kierowniczy, skrzynię CVT (której będę bronił jak niepodległości ;) wymaga oczywiście poznania i przyzwyczajenia ale potem jest bajeczka), konfiguracja miejsca wewnątrz, pozycja kierownicza czy widoczność z wnętrza jest według mnie niemal wzorowa. Jasne, że nie wszystko mi pasuje - stylistyka to nie moja bajka, konsola zegarów - zbyt krzykliwa, nieco za mało mocy z silnikiem 2.0 benzyna. Jak to podsumuję (oczywiście według własnych kryteriów, które nie muszą akceptowalne przez innych) auto ma duży plus. Aha, jeszcze jedno: samochód ma chyba najlepsze światła z jakimi jeździłem (xenon).
Pozdrawiam

Bartekkita - 05-06-2013, 13:02

Cytat:
No cóż, ja uważam, że segment D nie jest priorytetem z uwagi na niski wolumen sprzedaży oraz mocną konkurencję ze strony marek europejskich.


to wszystko prawda, ale przykład nowej Mazdy 6 pokazuje, że jednak można ;) Chodzi też o przywiązanie do marki, jakbym chciał wymienić swojego Galanta na coś innego z Mitsu to nie jestem w stanie. Lancer to nie ta klasa, a Galant na Amerykę to nie to. Środek jak z Berlingo, marne osiągi w porównaniu do wielkości silników, brak kombi. Poza tym wyobrażam sobie takiego Galanta z przodem Lancera :roll: piękny by był

skoro w tym siedzisz, to może wiesz w ilu egzemplarzach sprzedał się Gal 97-03?

również pozdrawiam :)

Tomek - 05-06-2013, 13:05

Bartekkita napisał/a:

skoro w tym siedzisz, to może wiesz w ilu egzemplarzach sprzedał się Gal 97-03?


w Polsce? no ciekawe

jest w ogóle ktoś na forum, kto ma EA z polskiego salonu? nawet z drugiej, czy dziesiątej ręki
osobiście gdzieś w latach 2000-2001 znałem gościa, który wziął Elagance kombi GDI z salonu, ale czy Polskiego to nie pamiętam

Bartekkita - 05-06-2013, 13:07

jaca71 napisał/a:


A czy sedany są dla emerytów? Dla mnie (jeszcze nie emeryt) samochód musi być typu limuzyn - wszelkie jedno i dwubryłowe wynalazki do mnie nie przemawiają. oczywiście nie pisze o SUV-ach, VAN-ach czy innych PicUp-ach...


Oczywiście, że nie, ale ja np nie pojmuje sedana, który ma mniej niż 4,5 metra.

Tomek - 05-06-2013, 13:09

Bartekkita napisał/a:

Oczywiście, że nie, ale ja np nie pojmuje sedana, który ma mniej niż 4,5 metra.


może mieć mniej niż 4.5 metra, ale niech jakoś wygląda

Bartekkita - 05-06-2013, 13:12

tomek84 napisał/a:
Bartekkita napisał/a:

skoro w tym siedzisz, to może wiesz w ilu egzemplarzach sprzedał się Gal 97-03?


w Polsce? no ciekawe

jest w ogóle ktoś na forum, kto ma EA z polskiego salonu? nawet z drugiej, czy dziesiątej ręki
osobiście gdzieś w latach 2000-2001 znałem gościa, który wziął Elagance kombi GDI z salonu, ale czy Polskiego to nie pamiętam


chodziło mi globalnie raczej.
Ja gdzieś widziałem w ogłoszeniu kiedyś, że niby z polskiego salonu.

Tomek - 05-06-2013, 13:13

Bartekkita napisał/a:

chodziło mi globalnie raczej.


globalnie to nie problem, na forum znajdziesz te dane

jaca71 - 05-06-2013, 14:14

Jackie napisał/a:
Wiele rzeczy: od zestopniowania zawieszenia, przez układ kierowniczy, skrzynię CVT (której będę bronił jak niepodległości ;) wymaga oczywiście poznania i przyzwyczajenia ale potem jest bajeczka), konfiguracja miejsca wewnątrz, pozycja kierownicza czy widoczność z wnętrza jest według mnie niemal wzorowa.

OK, rozumiem i przyjmuję na słowo - nie ciągnie mnie do SUV-ów ;) ale myślałem, że Mitsu wprowadziło jakieś fajerwerki technologiczne.
Co do CVT - miałem przyjemność jeżdżenia Murano i Altima z 3,5 CVT - z tymi silnikami to po prostu bajka...

jurekschroda - 06-06-2013, 09:26

jaca71 napisał/a:
(...) ale myślałem, że Mitsu wprowadziło jakieś fajerwerki technologiczne.

Tak. Dwustrefową klimatyzację :?


CVT może się całkiem fajnie spisywać - pod warunkiem, że nie brakuje momentu obrotowego i z odpowiednim programem.

kisian - 06-06-2013, 13:11

Wszystko fajnie. Ale ja pytam dlaczego taki brzydki?!?!?! Ładny kosztował by tyle samo.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group