Forum ogólne - Mitsubishi Attrage
mjsystem - 29-05-2013, 17:24
sampler napisał/a: | Dodam jeszcze brak auta segmentu D czyli nastepcy Galanta. A szkoda bo dobra konstrukcja pewnie miałaby niezły udział w rynku patrzac na wyniki Accorda czy Mazdy 6 |
Nie zapomnij o Avensis'ie. Bo Polacy kochają Toyoty
Misiek :) - 30-05-2013, 19:39
Mnie by auto przestraszyło w nocy, ale zapewne moi rodzice byli by zainteresowani jeśli cena była by niska.
Bartekkita - 04-06-2013, 10:52
Moim zdaniem emeryci to może być kolejna grupa odbiorców tego samochodu, oni dalej cenią sobie sedany i chcą nieduże samochody, oczywiście cena musi być atrakcyjna.
Co do nowego Outlandera to ja we Wrocławiu widziałem już 4 nowe sztuki, więc chyba nie jest tak źle ze sprzedażą. Jeśli chodzi o wygląd to cóż myślę, że kobietą się spodoba. Moja rodzicielka, która była zakochana w Outlanderze II z sprzed liftu, po lifcie stwierdziła, że auto jest zbyt masywne i jej się już nie podoba. A wiadomo kobiety lubią SUVy, więc może się sprzeda.
Brak następcy Galanta pozostawię bez komentarza
Jackie wiesz coś może na temat czy do przodu nowego Outlandera upodobni się reszta Mitsu ?
Jackie - 04-06-2013, 13:13
Bartekkita napisał/a: | Moim zdaniem emeryci to może być kolejna grupa odbiorców tego samochodu, oni dalej cenią sobie sedany i chcą nieduże samochody, oczywiście cena musi być atrakcyjna. |
Wydaje mi się, że to silny target na Attrage
Bartekkita napisał/a: | Co do nowego Outlandera to ja we Wrocławiu widziałem już 4 nowe sztuki, więc chyba nie jest tak źle ze sprzedażą. |
Nie jest źle ale jeśli policzymy sztuki to poprzednik znacząco wygrywa (tak to jest, że spadek z wysokiego konia bardziej boli - poprzedni był liderem rynku). Myślę, że samochód się "przetrze" bo technicznie to perełka.
Bartekkita napisał/a: | Moja rodzicielka, która była zakochana w Outlanderze II z sprzed liftu, po lifcie stwierdziła, że auto jest zbyt masywne i jej się już nie podoba. |
A to tyle w kontekście urody auta Niemniej ja bardzo lubię Outlandera i wierzę, że samochód zdobędzie rynek.
Bartekkita napisał/a: | Brak następcy Galanta pozostawię bez komentarza |
No cóż, ja uważam, że segment D nie jest priorytetem z uwagi na niski wolumen sprzedaży oraz mocną konkurencję ze strony marek europejskich.
Bartekkita napisał/a: | Jackie wiesz coś może na temat czy do przodu nowego Outlandera upodobni się reszta Mitsu ? |
Nie mam takich informacji.
Pozdrawiam
jaca71 - 05-06-2013, 06:46
Jackie napisał/a: | Myślę, że samochód się "przetrze" bo technicznie to perełka. |
Co masz na myśli? Oczywiście chodzi o Outlandera.
A czy sedany są dla emerytów? Dla mnie (jeszcze nie emeryt) samochód musi być typu limuzyn - wszelkie jedno i dwubryłowe wynalazki do mnie nie przemawiają. oczywiście nie pisze o SUV-ach, VAN-ach czy innych PicUp-ach...
A samochody typu Talia czy Attrage przeznaczone są na rynki biedne i rozwijające się. Duży kufer w małym sedanie. Namiastka wspomnianej limuzyny z pojemnym bagażnikiem.
Jackie - 05-06-2013, 10:50
jaca71 napisał/a: | Co masz na myśli? Oczywiście chodzi o Outlandera.
|
Wiele rzeczy: od zestopniowania zawieszenia, przez układ kierowniczy, skrzynię CVT (której będę bronił jak niepodległości wymaga oczywiście poznania i przyzwyczajenia ale potem jest bajeczka), konfiguracja miejsca wewnątrz, pozycja kierownicza czy widoczność z wnętrza jest według mnie niemal wzorowa. Jasne, że nie wszystko mi pasuje - stylistyka to nie moja bajka, konsola zegarów - zbyt krzykliwa, nieco za mało mocy z silnikiem 2.0 benzyna. Jak to podsumuję (oczywiście według własnych kryteriów, które nie muszą akceptowalne przez innych) auto ma duży plus. Aha, jeszcze jedno: samochód ma chyba najlepsze światła z jakimi jeździłem (xenon).
Pozdrawiam
Bartekkita - 05-06-2013, 13:02
Cytat: | No cóż, ja uważam, że segment D nie jest priorytetem z uwagi na niski wolumen sprzedaży oraz mocną konkurencję ze strony marek europejskich. |
to wszystko prawda, ale przykład nowej Mazdy 6 pokazuje, że jednak można Chodzi też o przywiązanie do marki, jakbym chciał wymienić swojego Galanta na coś innego z Mitsu to nie jestem w stanie. Lancer to nie ta klasa, a Galant na Amerykę to nie to. Środek jak z Berlingo, marne osiągi w porównaniu do wielkości silników, brak kombi. Poza tym wyobrażam sobie takiego Galanta z przodem Lancera piękny by był
skoro w tym siedzisz, to może wiesz w ilu egzemplarzach sprzedał się Gal 97-03?
również pozdrawiam
Tomek - 05-06-2013, 13:05
Bartekkita napisał/a: |
skoro w tym siedzisz, to może wiesz w ilu egzemplarzach sprzedał się Gal 97-03? |
w Polsce? no ciekawe
jest w ogóle ktoś na forum, kto ma EA z polskiego salonu? nawet z drugiej, czy dziesiątej ręki
osobiście gdzieś w latach 2000-2001 znałem gościa, który wziął Elagance kombi GDI z salonu, ale czy Polskiego to nie pamiętam
Bartekkita - 05-06-2013, 13:07
jaca71 napisał/a: |
A czy sedany są dla emerytów? Dla mnie (jeszcze nie emeryt) samochód musi być typu limuzyn - wszelkie jedno i dwubryłowe wynalazki do mnie nie przemawiają. oczywiście nie pisze o SUV-ach, VAN-ach czy innych PicUp-ach...
|
Oczywiście, że nie, ale ja np nie pojmuje sedana, który ma mniej niż 4,5 metra.
Tomek - 05-06-2013, 13:09
Bartekkita napisał/a: |
Oczywiście, że nie, ale ja np nie pojmuje sedana, który ma mniej niż 4,5 metra. |
może mieć mniej niż 4.5 metra, ale niech jakoś wygląda
Bartekkita - 05-06-2013, 13:12
tomek84 napisał/a: | Bartekkita napisał/a: |
skoro w tym siedzisz, to może wiesz w ilu egzemplarzach sprzedał się Gal 97-03? |
w Polsce? no ciekawe
jest w ogóle ktoś na forum, kto ma EA z polskiego salonu? nawet z drugiej, czy dziesiątej ręki
osobiście gdzieś w latach 2000-2001 znałem gościa, który wziął Elagance kombi GDI z salonu, ale czy Polskiego to nie pamiętam |
chodziło mi globalnie raczej.
Ja gdzieś widziałem w ogłoszeniu kiedyś, że niby z polskiego salonu.
Tomek - 05-06-2013, 13:13
Bartekkita napisał/a: |
chodziło mi globalnie raczej. |
globalnie to nie problem, na forum znajdziesz te dane
jaca71 - 05-06-2013, 14:14
Jackie napisał/a: | Wiele rzeczy: od zestopniowania zawieszenia, przez układ kierowniczy, skrzynię CVT (której będę bronił jak niepodległości wymaga oczywiście poznania i przyzwyczajenia ale potem jest bajeczka), konfiguracja miejsca wewnątrz, pozycja kierownicza czy widoczność z wnętrza jest według mnie niemal wzorowa. |
OK, rozumiem i przyjmuję na słowo - nie ciągnie mnie do SUV-ów ale myślałem, że Mitsu wprowadziło jakieś fajerwerki technologiczne.
Co do CVT - miałem przyjemność jeżdżenia Murano i Altima z 3,5 CVT - z tymi silnikami to po prostu bajka...
jurekschroda - 06-06-2013, 09:26
jaca71 napisał/a: | (...) ale myślałem, że Mitsu wprowadziło jakieś fajerwerki technologiczne.
|
Tak. Dwustrefową klimatyzację
CVT może się całkiem fajnie spisywać - pod warunkiem, że nie brakuje momentu obrotowego i z odpowiednim programem.
kisian - 06-06-2013, 13:11
Wszystko fajnie. Ale ja pytam dlaczego taki brzydki?!?!?! Ładny kosztował by tyle samo.
|
|
|