Nasze nieMiśki ;-) - Powrót do korzeni - Toyota :-)
robertdg - 03-06-2013, 21:53
Na jednej ze świec widać tak jakby osady wynikłe z kiepskiej jakości paliwa albo złej mieszanki
idas - 03-06-2013, 22:19
Wiesz co to chyba na wszystkich... bo wszystkie wyglądają identycznie, są lekko rudawe - kolor prawidłowy, ale mają na sobie zgromadzone osady, być może od spalania oleju, mnie to jednak wygląda na mega starość...
Generalnie to wg. tej strony:
NGK Świece
Bardziej przypominają normal condition/normal life niż "deposits"
Z ciekawostek celina jest bardzo pojemna, dzisiaj przewiozła telewizor 47 cali w kartonie totalnie na luzaka (po złożeniu tylnych siedzeń ) normalnie ciężarówka
Owczar napisał/a: | idas, byłem przekonany, że będzie Lexus, a tu proszę, druga Toyka |
No miał być lex na początku, ale stwierdziłem że chcę coś co będzie wywoływało uśmiech na mojej twarzy I póki co tak jest!
Owczar napisał/a: | Gratulacje i szerokości! |
A dziękuję, dziękuję i do zobaczenia wkrótce!
Ważne pytanie - na jaki kolor pomalować zaciski aby się ze srebrną budą ładnie komponował?
robertdg - 04-06-2013, 08:18
idas napisał/a: | Bardziej przypominają normal condition/normal life niż "deposits" | Po zdjęciach mozna jedynie domniemać, sam je lepiej widziałeś, ale wg mnie to jest cos pomiędzy normal/deposits, tragedii nie ma, ale na paru świecach byłoby co zeskrobać (te osady się żarzą - sprawdź sobie pod małym palnikiem )
Hugo - 04-06-2013, 08:27
idas napisał/a: | Ważne pytanie - na jaki kolor pomalować zaciski aby się ze srebrną budą ładnie komponował? | Ognista czerwień
P.S. Wywal te chińskie plastiki spod maski, będziesz widział potworka...
Uwex - 04-06-2013, 08:42
idas napisał/a: | na jaki kolor pomalować zaciski aby się ze srebrną budą ładnie komponował? |
się najpierw zastanów czy i w jakim stylu będziesz auto tuningował ? bo jeśli JTD Style , to zaciski muszą "grać" z resztą.
idas - 04-06-2013, 10:35
Uwex napisał/a: | się najpierw zastanów czy i w jakim stylu będziesz auto tuningował ? bo jeśli JTD Style , to zaciski muszą "grać" z resztą. |
Póki co nie mam zamiaru jej jakoś wielce tuningować Po prostu zaciski są mało widoczne i chcę je uwydatnić :]
Hugo napisał/a: | Ognista czerwień |
Chyba tak będzie... brak mi póki co fantazji na dalsze mody więc czerwień jest najbardziej uniwersalna :]
Hugo napisał/a: | P.S. Wywal te chińskie plastiki spod maski, będziesz widział potworka... |
No właśnie, silnik to potworek nic w nim pięknego nie ma więc niech lepiej będzie przykryty pokrywką
Uwex usuwałeś może z celiny zawór motylkowy z dolotu? Podobno ciekawy mod polepszający dźwięk silnika w głównej mierze
Tu więcej: Motylek
Ja się chyba za to zabiorę, przy okazji wymiany filtra - zamówiłem również kabinowy węglowy bo chyba jest do wymiany - szyby dość mocno parują jak nie ma klimy a na zewnątrz deszcze...
Uwex - 04-06-2013, 12:32
idas napisał/a: | Uwex usuwałeś może z celiny zawór motylkowy z dolotu? |
Nie. Właściciela (ja tylko doradzam oraz pomagam trochę w niektórych sprawach i ciut finansowo) interesują tylko przeróbki dające efekt w jeździe: wkładka filtra K&N, świece, strumienica naddźwiękowa w miejsce pierwszego tłumika, lekko odetkany końcowy (Michael) - dźwięk jest rasowy, ale nie jest za głośno. Nie za bardzo wiem co by miało dać usunięcie tego ustrojstwa ?
Po za tym tuning zewnętrzny - może jak skończymy to dam jakieś foty i coś więcej napiszę. Powinna być do 2-3 tygodni Celina gotowa.
idas - 04-06-2013, 13:03
Chłopaki pokazali link do testu że daje to przyrost kilku koni i niutków - sprawdzone na rolkach. A jest to 30 minut roboty maks. Motylek ogranicza ilość dochodzącego powietrza obniżając w ten sposób hałaśliwość dolotu. Podobno responsywność gazu również się poprawia ja w każdym bądź razie wypróbuję
rosomak1983 - 04-06-2013, 13:04
idas, na olej moze by ceramizer pomógł.
Uwex - 04-06-2013, 13:17
idas napisał/a: | ja w każdym bądź razie wypróbuję |
to działaj- może warto ? jak się pochwalisz efektami, to dam do przemyślenia właścicielowi
idas - 04-06-2013, 23:08
rosomak1983 napisał/a: | idas, na olej moze by ceramizer pomógł. |
Raczej nie bo zużycie oleju nie wynika ze zużycia powierzchni trących silnika tylko z kiepskiego odprowadzania starego oleju z pracującego tłoka. Póki co zaleję najprawdopodobniej shellem 5W40 i będę kontrolował co i jak. Jak zużycie będzie duże to doraźnie może przejdę na polecany na forum celici olej syntetyczny 10W60.
rosomak1983 - 05-06-2013, 02:14
idas napisał/a: |
Raczej nie bo zużycie oleju nie wynika ze zużycia powierzchni trących silnika tylko z kiepskiego odprowadzania starego oleju z pracującego tłoka |
czyli zuzycia powierzchni tracej piescieni olejowych. ;-P
idas - 05-06-2013, 18:35
Rosomaku chodziło mi o to że przez fabryczną wadę konstrukcji tłoka zasyfiają sie kanaliki olejowe w tłoku a na to ceramizer raczej nie pomoże ;P Tu by prędzej pomogła jakaś super płukanka chyba
Dzisiaj zmieniłem filtr kabinowy - założyłem węglowy z japan line, zmieniłem również filtr powietrza i przy okazji po rozgrzaniu silnika popsikałem zdrowo sprayem do czyszczenia gaźników i przepustnic Boll (tak tak rosomaku ) przepustnicę i przepływomierz. Póki co nie demontowałem zaworu motylkowego bo chcę się przyzwyczaić do "fabrycznej" mocy zanim zacznę coś dalej kombinować, a filterek powietrza był dość brudny. Po wszystkich operacjach auto zyskało na wigorze i lepiej wkręca się na obroty. Cud, miód i malina, zaczynam się w tym aucie zakochiwać hehe Acha producent zaleca irydówki SK16R11 więc chyba wkrótce zmienię te twin tipy na irydowe jak się jakaś fajna okazja cenowa trafi A TT pójdą do colta CJ0 teściowej
wyderka - 05-06-2013, 23:23
idas napisał/a: | A TT pójdą do colta CJ0 teściowej |
rosomak1983 - 06-06-2013, 01:44
idas napisał/a: | Rosomaku chodziło mi o to że przez fabryczną wadę konstrukcji tłoka zasyfiają sie kanaliki olejowe w tłoku a na to ceramizer raczej nie pomoże ;P Tu by prędzej pomogła jakaś super płukanka chyba |
no to jak najbardziej lej syntetyk, i to z tych rzadszych co lepiej czyszcza jesli rzeczywiscie kanaliki sa zasyfione to powinny sie przeczyscic za jakis czas.
|
|
|