To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Kanarkowa Rakieta by Rebel

swinks_UK - 25-09-2013, 23:17

Seiji napisał/a:
turbo nie grzeje się tylko w czasie pałowania ale też np po przejechaniu 60km nawet powoli trzeba je zostawić przynajmniej na 30sec na idle

Na pewno masz sprawne turbo?
Nawet po 600km jazdy po autobanie w lecie nie miałem potrzeby schładzania turbo. A TT mam spięty z czujnikiem temperatury oleju i jest "auto". Może zły olej lejesz :P

Seiji - 26-09-2013, 12:10

swinks_UK napisał/a:
Seiji napisał/a:
turbo nie grzeje się tylko w czasie pałowania ale też np po przejechaniu 60km nawet powoli trzeba je zostawić przynajmniej na 30sec na idle

Na pewno masz sprawne turbo?
Nawet po 600km jazdy po autobanie w lecie nie miałem potrzeby schładzania turbo. A TT mam spięty z czujnikiem temperatury oleju i jest "auto". Może zły olej lejesz :P


na pewno mam sprawne turbo i w tym i w poprzednich 3 samochodach i zawsze, poczekaj czkaj ZAWSZE trzeba je chłodzić po przejechaniu większego dystansu poza tym temperatura oleju =/= temperatura turbiny

swinks_UK napisał/a:
Seiji napisał/a:

300V 15W50 Competition jest najlepszym olejem jakim można zalać Evo - na lato ;)

No to powodzenia :badgrin:
Poczytaj sobie powyższe fora, tam doradzają fachowcy i wiedzą co mówia.
A gęste oliwy leje się tylko na wyścigi, po których się je zlewa. :wink:
Aha, leje się również w celu przykrycia faktu, że silnik lub turbo bierze olej.


no tak, większych fachowców jak ta grupa panienek z MLR to nie ma :lol:

zapraszam do 4turbo do Katowic

Rebelias - 26-09-2013, 20:38

Seiji napisał/a:
zapraszam do 4turbo do Katowic


Na wiosnę planuje odwiedziny :D

Rebelias - 29-09-2013, 11:58

Kurcze pojawił mi się problem i mam dylemat co zrobić z tarczami po kupnie auta już było czuć że biją z przodu przy hamowaniu z dużych prędkości (od 100 km/h wzwyż ) teraz to już przy każdej prędkości łupie że aż chce kierownice wyrwać i zastanawiam się nad przetłoczeniem bo rant na tarczach nie przekracza 2-3mm bo z nowymi to jest tak że myślałem kupić bo remapie na wiosnę już nacinane ale teraz cienko z budżetem bo za niedługo odbieram mieszkanie i trzeba na czymś spac :? :?
Seiji - 29-09-2013, 15:34

przetoczenie to tylko półśrodek, najlepiej było by je wymienić a dopiero później bawić się w remapy
robertdg - 29-09-2013, 17:45

Rebelias napisał/a:
rant na tarczach nie przekracza 2-3mm
To już dużo, najlepiej zmierzyć grubość, ale 2-3mm rant to zazwyczaj tarcza śmietnik.
krzychu - 29-09-2013, 18:34

Rebelias napisał/a:
bo rant na tarczach nie przekracza 2-3mm


Zważywszy, że maksymalnie mogą się wytrzeć o 1,1mm (mają 32mm, a min 29,8mm) na stronę to już 2 razy za dużo...

Rebelias - 29-09-2013, 23:14

No to wymiana :roll: Tylko jak powiedzieć narzeczonej że nie kupie teraz wypoczynku do pokoju bo kasa pójdzie na tarcze :twisted: :?:
Seiji - 29-09-2013, 23:54

nie wywalaj złota na remap
Rebelias - 30-09-2013, 00:20

Seiji napisał/a:
nie wywalaj złota na remap


Niby czemu?? Mocy nigdy za wiele :twisted: :twisted:

Tomek - 30-09-2013, 07:18

Rebelias napisał/a:
No to wymiana :roll: Tylko jak powiedzieć narzeczonej że nie kupie teraz wypoczynku do pokoju bo kasa pójdzie na tarcze :twisted: :?:


przynieś do domu kanapę z Evo

krzychu - 30-09-2013, 08:25

Rebelias napisał/a:
Seiji napisał/a:
nie wywalaj złota na remap


Niby czemu?? Mocy nigdy za wiele :twisted: :twisted:


Pierwsze ogarnij samochód np. hamulce, potem bierz się za psucie fabrycznej elektroniki.

Swoją drogą gdzie by nie poszukać to wszędzie jest napisane, że eksploatacja EVO szczególnie na co dzień jest droga...

Seiji - 30-09-2013, 08:40

Rebelias napisał/a:
Seiji napisał/a:
nie wywalaj złota na remap


Niby czemu?? Mocy nigdy za wiele :twisted: :twisted:


nie wiem, może na przykład dla tego, że masz do wymiany tarcze z przodu?

Rebelias - 30-09-2013, 18:19

krzychu napisał/a:
Pierwsze ogarnij samochód np. hamulce, potem bierz się za psucie fabrycznej elektroniki.


Hamulce miały być robione razem z remapem + wydech

krzychu napisał/a:
Swoją drogą gdzie by nie poszukać to wszędzie jest napisane, że eksploatacja EVO szczególnie na co dzień jest droga...


średnia miesięczna wychodzi mi 555 km także nie jest jakoś mega eksplatowany

Seiji - 01-10-2013, 22:07

najpierw hamulce, później wydech, a dopiero na sam koniec remap




@krzychu

z evo jest dosyć śmiesznie, przy zwykłym użytkowaniu jest to auto pancerne i w zasadzie bezobsługowe zwłaszcza w porównaniu z imprezą a dopiero zagrzebane potrafi pokazać ząbek

lepiej jest też nim jeździć bo psuje się głównie jak stoi - mowa tutaj głównie o AYC które jest dosyć kosztowne :D



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group