To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Chcę kupić Galanta! - 2.4GDI 2000r. Sprowadzony Proszę o rady.

Iron.Falcon - 23-08-2013, 10:08

qrczaq napisał/a:
Dobrze, że jest taki duży, bo wkurza mnie dolewanie w Cuprze co 300KM paliwa


z pewnością ;-) tak na marginesie zadowolony jesteś z obsługi u Grześka ?? ja subaru prowadzałem do Kociałkowskich - jakoś tak bardziej profesjonalnie wyglądało.

Tomek - 23-08-2013, 10:17

qrczaq napisał/a:
na temat TFSI to bym mógł tu z wami pogadać :twisted:


nie mógłbyś, bo nie mamy o tym pojęcia

qrczaq - 23-08-2013, 10:29

Iron.Falcon napisał/a:
tak na marginesie zadowolony jesteś z obsługi u Grześka


Tak, bo Grześ to jedyny prawdziwy tuner TSI/TFSI/TDI/CDTI/JTD/d/ w Poznaniu, jeśli wiesz o czym mówię. Nie wiem czy subaru ogarnia, ale TFSI jako jeden z 3-4 tunerów w Polsce. Wiesz wszyscy stroją, wszyscy wgrywają, nawet wielu wyniki wychodzą, ale pamiętajmy, że wykres nie jedzie, tylko samochód na drodze :)
Nie znam się na Subaru, Kocar ma znany salon, ale ja i tak był odstawił subaru gdzieś do Wawy.

Iron.Falcon - 23-08-2013, 10:43

qrczaq napisał/a:
Nie znam się na Subaru, Kocar ma znany salon, ale ja i tak był odstawił subaru gdzieś do Wawy.

już parę lat jak nie jeżdżę subaru, prowadzałem jeszcze jak Piotrek tam robił... teraz nie wiem jak to wszystko u nich wygląda.... no ale jak już robimy OT to dodam, że jako świeży rozwodnik znów mogę myśleć o dawnych pasjach i zabawkach bo i portfel wraca do normy :twisted: :lol:
Z grupy VAG to w me gusta trafia tylko Porsche :wink: no ale pokarz wykresy tego seata i jakieś fotki :mrgreen:

qrczaq napisał/a:
że wykres nie jedzie

Nie no wykres to już pokazuje jak auto jeździ... Chyba bardziej chodziło Ci że "liczby nie jeżdżą" bo czasem ( często ) krzywa momentu i mocy ma dość niepraktyczny przebieg... a całość zrobiona pod wyścig zbrojeń chipowców - MY ROBIMY Z 1.9 NAJWIĘCEJ !

qrczaq - 23-08-2013, 11:06

Iron.Falcon napisał/a:
dodam, że jako świeży rozwodnik

:wav:

Iron.Falcon napisał/a:
no ale pokarz wykresy tego seata





Iron.Falcon napisał/a:
i jakieś fotki :mrgreen:














tu masz film z przyspieszenia na setupie wiosennym

http://www.youtube.com/watch?v=nDHks1EpX90

Generalnie samochód budowany w specyfikacji street.

Iron.Falcon - 23-08-2013, 11:10

bajeczny moment i jak płynnie 8) dwumasa posłuży :mrgreen:
qrczaq - 23-08-2013, 11:14

Moment jest ograniczony, bo końcówka sprzęgła, a mi zależało, żeby było płasko bo są wypady na tor, a przy ośce, to bardzo ważne :wink:
misza116 - 23-08-2013, 12:23

Tak patrzę na tego Seata.....po co Ci ten gal? ;P Jak na budowę to najlepsze mondeo mk 1 ;P
qrczaq - 23-08-2013, 14:39

misza116 napisał/a:
Tak patrzę na tego Seata.....po co Ci ten gal?


Chciałem duże, wygodne, nietuzinkowe auto i nie szanuję gazu. :mrgreen:
A po drugie komplet klocków na przód do mojej Cupry to lekko licząc 1000zł plus RBF660 i wymiana, więc... :!:

[ Dodano: 23-08-2013, 15:14 ]
Kurde strasznie dużo śmieci w tych tematach o świecach, a tutorial o gdi nie do końca działa (odnośniki), podrzuci ktoś jaki model świec i przewodów zapodać. Cewkę też wymienić dla świętego spokoju??

[ Dodano: 30-08-2013, 13:04 ]
Dziś odbieram stworka, napiszę co zostało wymienione i ile to kosztowało.

[ Dodano: 03-09-2013, 15:04 ]
Odebrałem furę z serwisu.

W sumie wymieniłem
1. Pełen rozrząd
2. Wszystkie płyny
3. Wszystkie oleje
4. Wszystkie filtry
5. Cooler klimy
6. Miskę olejową
7. Tylne tarcze i klocki

Ponadto:

1. Nabito i odgrzybiono klimę
2. Zabezpieczono antykorozyjnie podwozie
3. Wymieniono linkę od otwierania maski
4. Naładowano akumulator
5. Wydmuchno sprężonym powietrzem nieczystości z komory silnika oraz z zakamarków nadwozia
6. Wymieniono prawie wszystkie gumowe wężyki pod maską.
7. Wyczyszczono przepustnicę.

Koszt 2400zł brutto


Moje modyfikacje
1. Wymiana wszystkich przednich żarówek na Osram Hyper Cool blue
2. Wymiana oświetlenia wewnątrz na led
3. Zapach do auta
4. Dywaniki


Została rejestracja w PL.
Spalanie jak na razie zmierzone na baku 8l-9l/100km w mieście z klimą.
Silnik płynnie rozwija moc i obroty nie falują.
Jedyne co to przy zimnym silniku zaraz po odpaleniu lubi postrzelać z wydechu przez 20-30 s. ale to chyba, przez to, że nie ma cata :twisted:

Wjadę na hamownię jeszcze sprawdzić moc jak trzyma.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group