Nasze Miśki - GTO
mkm - 26-10-2013, 20:28
Bez zdjęć się nie liczy...
wookash83 - 26-10-2013, 20:30
ale lista i tak robi wrażenie
mkm - 26-10-2013, 20:31
Wymianę gum można było rozpisać w podpunktach Byłoby jeszcze większe wrażenie
Swiec także
Bizi78 - 26-10-2013, 20:32
Tylko do tego Yamato jestem na nie .
mkm - 26-10-2013, 20:34
ale za to produkcja olkuska brzmi dumnie:
Deuter 85 ShA Qdure-flex PERFORMANCE
Seiji - 26-10-2013, 20:35
co jest nie tak z tymi yamato? rok temu zakładałem łączniki stabilizatora przód do civica i do dzisiaj są ok
mkm - 26-10-2013, 20:37
Kilka osób się sparzyło.
Albo jakaś seria, albo ich jakość bardzo się pogorszyła
madź - 26-10-2013, 20:59
mkm napisał/a: | Kilka osób się sparzyło. |
Tak samo jak do wielu innych firm jak 555, CTR, itd. Nie ma firmy bez skazy.
Torp12 - 26-10-2013, 22:35
Co to są za systemy EVAP i FIAV?
madź - 27-10-2013, 08:06
EVAP to jakiś system z filtrem węglowym neutralizującym coś tam... Zajmował tylko miejsce pod maską.
FIAV to kolejny system który może przysporzyć więcej problemów niż korzyści, jest to zawór w przepustnicy który gdy silnik jest zimny wpuszcza bokiem dodatkowe powietrze żeby podnieść obroty do ok 1600-1800obr, jest to pomocne przy odpalaniu w b.zimnych klimatach gdzie są duże opory gdy olej jest bardzo gęsty. W naszym klimacie FIAV nic nie daje a minusy są takie że gdy pęknie cienką uszczeleczka gumowa to woda z układu chłodzenia która krąży w FIAV pójdzie prosto na kolektor ssący i do cylindrów. FIAV działa na zasadzie termostatu i jeśli przestanie z czasem prawidłowo funkcjonować zaczną się problemy z obrotami na luzie (zbyt wysokie i nie można ich skorygować śrubą regulacyjną).
Tomii - 27-10-2013, 17:23
madź napisał/a: |
FIAV to kolejny system który może przysporzyć więcej problemów niż korzyści, jest to zawór w przepustnicy który gdy silnik jest zimny wpuszcza bokiem dodatkowe powietrze żeby podnieść obroty do ok 1600-1800obr, jest to pomocne przy odpalaniu w b.zimnych klimatach gdzie są duże opory gdy olej jest bardzo gęsty. W naszym klimacie FIAV nic nie daje a minusy są takie że gdy pęknie cienką uszczeleczka gumowa to woda z układu chłodzenia która krąży w FIAV pójdzie prosto na kolektor ssący i do cylindrów. FIAV działa na zasadzie termostatu i jeśli przestanie z czasem prawidłowo funkcjonować zaczną się problemy z obrotami na luzie (zbyt wysokie i nie można ich skorygować śrubą regulacyjną). |
to w galancie chyba jest coś podobnego.
madź - 29-10-2013, 14:07
Kilka świeżych zdjęć GTO.
Na zdjęciach nie widać wyraźnie uszkodzeń - z daleka wygląda to bardzo dobrze.
madź - 04-11-2013, 13:03
Przyszła pierwsza wycena stłuczki.
PZU twierdzi, że muszę kupić TYLKO lusterko. Wg. nich do naprawy są drzwi, do malowania drzwi i lusterko.
Koszt:
- naprawa blacharska drzwi 264 zł netto
- lakierowanie lusterka i drzwi 422 zł netto
- lusterko (zamiennik ) 515 zł netto
- VAT 276 zł
ogólnie: 1477 zł
Ma się to nijak do realiów. Drzwi są do wymiany. Są wgniecone w bardzo trudnym do naprawy miejscu. Zamiennika lusterka nie ma.
jkrzysztof80 - 04-11-2013, 18:50
madź napisał/a: | Przyszła pierwsza wycena stłuczki.
PZU twierdzi, że muszę kupić TYLKO lusterko. Wg. nich do naprawy są drzwi, do malowania drzwi i lusterko.
Koszt:
- naprawa blacharska drzwi 264 zł netto
- lakierowanie lusterka i drzwi 422 zł netto
- lusterko (zamiennik ) 515 zł netto
- VAT 276 zł
ogólnie: 1477 zł
Ma się to nijak do realiów. Drzwi są do wymiany. Są wgniecone w bardzo trudnym do naprawy miejscu. Zamiennika lusterka nie ma. |
Gdzieś ty tam wjechała Przykro słyszeć że misiek ucierpiał.
Kurcze w UK drzwi wychaczysz za jakieś 40 funcików (np: http://www.ebay.co.uk/itm...=item4cf3ee7c98 ) a lusterko ok 25 i to w kolorze bez malowania (np: http://www.ebay.co.uk/itm...=item46108564a0 ) nawet jakieś 2-3 mile ode mnie koleś ma aż 3 na części. A w klubie angielskim nawet taniej. Mam nadzieje że w PL będzie łatwo z częściami.
swinks_UK - 04-11-2013, 21:44
madź napisał/a: | W naszym klimacie FIAV nic nie daje a minusy są takie że gdy pęknie cienką uszczeleczka gumowa to woda z układu chłodzenia która krąży w FIAV pójdzie prosto na kolektor ssący i do cylindrów. |
A nie prościej odłączyć węże od chłodziwa i je połączyć rureczką "U" czyli zrobić bypass przepustnicy?
|
|
|