To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[02-06]Lancer CS0 - [CSx Ogólne] kilka pytań przed zakupem

juar_78 - 10-09-2013, 20:27

A czy z punktu widzenia trwałości/funkcjonalności/prowadzenia/komfortu/wyglądu są jakieś znaczące różnice między minilift a pełen lift? Pomijam, że ten drugi ma automatyczną klimę oraz to, która deska jest ładniejsza.

P.S Po co oni montowali te wtryskiwacze jak tam nie ma xenona a ponadto i przed miniliftem i po lifcie już ich nie było ? :)

[ Dodano: 10-09-2013, 20:32 ]
Mam na myśli, czy np. były zmiany w nastawach zawieszenia, jakieś modyfikacje na plus w hamulcach. Silnik 2,0 we wszystkich bez zmian? Czy polift nie miał innych (lepszych) foteli?

Wojti75 - 10-09-2013, 21:11

krzychu napisał/a:
Koniec 2005 więc rocznik i zdjęcia wskazują na "minilift" w roczniku '05. Czyli inne zegary, olejone ramki okienne i możliwe poprawione tylne zawieszenie. Wersja ze spryskiwaczami reflektorów. Chyba po lifcie ich nie montowali bo ja nie mam.


Dokładnie ! Jeszcze od 2005 r. były montowane listwy boczne na drzwiach i chyba tyle. :)

krzychu - 11-09-2013, 06:57

juar_78 napisał/a:

P.S Po co oni montowali te wtryskiwacze jak tam nie ma xenona a ponadto i przed miniliftem i po lifcie już ich nie było ? :)


Nie rozumiem pytania. Spryskiwacze były montowane w zależności od rynku. Chyba przedliftowe wersje na niemcy. Na skandynawię chyba były montowane podgrzewane fotele itd.
juar_78 napisał/a:

Mam na myśli, czy np. były zmiany w nastawach zawieszenia, jakieś modyfikacje na plus w hamulcach. Silnik 2,0 we wszystkich bez zmian? Czy polift nie miał innych (lepszych) foteli?


Z tego co wiem nic z powyższego. Dołożono kierownicę w czarnym kolorze, inny zderzak przedni, dokładki do przedniego i tylnego, inną deskę i automatyczną klimę. Jakby poszukać to może by się coś jeszcze znalazło.

cefaloid - 11-09-2013, 10:09

krzychu napisał/a:
juar_78 napisał/a:

Mam na myśli, czy np. były zmiany w nastawach zawieszenia, jakieś modyfikacje na plus w hamulcach. Silnik 2,0 we wszystkich bez zmian? Czy polift nie miał innych (lepszych) foteli?


Z tego co wiem nic z powyższego. Dołożono kierownicę w czarnym kolorze, inny zderzak przedni, dokładki do przedniego i tylnego, inną deskę i automatyczną klimę. Jakby poszukać to może by się coś jeszcze znalazło.

Zmodyfikowali 'skrzypiące' tuleje w tylnym zawieszeniu na 'nie skrzypiące'. Ale fakt, nastawy takie same.

krzychu - 11-09-2013, 10:15

cefaloid napisał/a:

Zmodyfikowali 'skrzypiące' tuleje w tylnym zawieszeniu na 'nie skrzypiące'. Ale fakt, nastawy takie same.


Pytanie czy to w 2005 czy w 2006 roku zrobili?

juar_78 - 12-09-2013, 20:07

juar_78 napisał/a:
krzychu napisał/a:
- VII, VIII, IX to oznaczenia EVO, a nie "cywilnego" Lancer. 2003-2005 to pierwsza wersja, w 2005 roku był mini lift (zegary i chyba poprawione tylne zawieszenie). 2006 to już poliftowe czyli climatronic i parę innych zmian.
- tak, pod warunkiem dobrze zestrojonej instalacji.
- 2.0 jest niezniszczalny
- standardowo
- podobno tak, w rankingach pewnej firmy ubezpieczeniowej długo był na 1 miejscu
- koło 20 tys chodzą roczniki 2006, te wcześniejsze pewnie można wyrwać w cenie jakiej podajesz


Wiem, że temat wałkowany ale mam pytanie, bo sam nie potrafię na podstawi forum ustalić Taki lancer jak na zdjęciu poniżej, to jest minilift, polif, czy jeszcze coś innego. Wg mnie to minilift, bo zegary już nie białe ale deska starga typu. Do tego te dziwne zderzaki, z noskami pod reflektorem.

Lancer 2,0 kombi


A taki między lift jak z tego ogłoszenia, to wart tej ceny?

tex00 - 12-10-2013, 00:10
Temat postu: [CSx Ogólne] kilka pytań przed zakupem
Witam wszystkim,
mam nadzieję, że za niedługo będę tutaj częstszym gościem a to dlatego, że powiększa mi się rodzina i chciałbym zmienić auto właśnie na Lancera (w wersji kombi), jeżeli pozwolicie mam kilka pytań z różnej tematyki:

- temat korozji samochodu, czego mam się spodziewać? nadkola coś innego czy jest wręcz przeciwnie i korozja nie występuje? Żona jeździ civikiem z 1993 roku i wiem co się może dziać z blachą w japończyku, w Mazdach też wiem co się dzieje, a jak jest z Lancerem?
- czy do Lancera kombi uda mi się bez problemu włożyć wózek dla dziecka do bagażnika?
- jestem skłonny ku wersji 2.0, czy każda wersja z tym silnikiem to tzw. wersja sport?
- czy polecanie do auto dla rodziny w konfiguracji 2+1?

Z góry dziękuję wszystkim za odpowiedź.

Hornet - 12-10-2013, 09:49

tex00 napisał/a:
- czy do Lancera kombi uda mi się bez problemu włożyć wózek dla dziecka do bagażnika?

Bez problemu, chociaż potem zostaje mało miejsca na inne rzeczy.
tex00 napisał/a:
- czy polecanie do auto dla rodziny w konfiguracji 2+1?

Ja mam je dla rodziny 2+1 i się sprawdza w codziennym użytkowaniu. Na wakacje też daliśmy rade.

krzychu - 12-10-2013, 13:43

Lancery 2.0 z centralnej europy wszystkie są obniżone. Różnice mogą być z innych rynków np. w USA 2.0 nie jest obniżony, zresztą to też inne 2.0.
pero - 12-10-2013, 13:57

Dla rodziny 2+1 (w takim modelu obecnie żyje) Lancer się sprawdza ale wydaje mi się że jeśli masz w perspektywie powiększyć rodzinę to Lancer kombi nie wystarczy aby wygodnie podróżować z bagażami.
Chodzi o to że to jest kombi ale nie ma wielkiego bagażnika- po włożeniu wózka niewiele tam zmieścisz.

Color - 12-10-2013, 20:41

pero napisał/a:
Chodzi o to że to jest kombi ale nie ma wielkiego bagażnika- po włożeniu wózka niewiele tam zmieścisz.

Potwierdzam, kombi to bardziej optycznie niż funkcjonalnie :wink:
Ja też reprezentuje tzw. model 2+1, co prawda z wózków już wyrosłem i w związku z tym nie mam większych problemów z zapakowaniem się na 2 tygodniowy wyjazd, ale auto bagażnik ma MAŁY (jak na kombi).

By the way: przedwczoraj byłem w salonie Skody, oglądalem bagażniki Rapida i Octavii... O mój Boże... przepaść - funkcjonalność, pojemność, pomysłowość, wykonanie. Mam nadzieję, że Mitsu jeszcze pokaże na co go stać, bo na razie konkurencja mu odjeżdza, przynajmniej w salonie, bo w raportach niezawodności już nie :D

tex00 - 12-10-2013, 21:13

dziękuję Wam za odpowiedź. No właśnie jak zobaczyłem gdzieś dane techniczne tego auta a tam stoi, że bagażnik to jakieś 350l to myślałem że to błąd ale jednak nie. Nie przeraża mnie to bardzo (wiadomo, że mogło by być lepiej) ale auto to nie tylko bagażnik ale też i wydatki na eksploatację i naprawy a chcąc kupić Lancera nie powinieniem być chyba tym zaniepokojony, racja?
A jak ma się sprawa tej korozji? Trzeba się martwić o nadkola lub inne części blacharskie?

Hornet - 12-10-2013, 21:41

Color napisał/a:
oglądalem bagażniki Rapida i Octavii... O mój Boże... przepaść - funkcjonalność, pojemność, pomysłowość, wykonanie.

A koło zapasowe to jakie mają ? Tu jest myślę pies pogrzebany, ja tam wole pełnowymiarowe mieć. Do tego w bagażniku jest "podwójna" podłoga, wiec drobne elementy można tam upchnąć. No i należy pamiętać że to jest pojemność do linii szyb, a te są dość duże.
Fakt niestety faktem że ogromny to on nie jest, dlatego szkoda np że miśki nie wychodziły z fabrycznymi relingami - na wakacje jak znalazł...

A co do bagażników to pozostaje czekać na nową hondę civic - ponad 600 l pojemności :shock:

mirc23 - 12-10-2013, 21:44

Lancer dla 2+1 jak najbardziej się sprawdzi, zarówno kombi jak i sedan. W chwili obecnej posiadam sedana i zarówno Xlander jak i Espiro wchodzi do bagażnika bez problemu.
Korozja jakoś mniej widoczna niż u japońskiej konkurencji, jedynie co to może tylnie nadkola.

Jeżeli masz kupować to tylko 2.0 i gaz, działa bez problemu a nie będziesz się martwił przy wyprzedzaniu :)

Jak chcesz kupić pewną sztukę w sedanie to może byśmy się dogadali :)

juar_78 - 12-10-2013, 23:26

tex00 napisał/a:
dziękuję Wam za odpowiedź. No właśnie jak zobaczyłem gdzieś dane techniczne tego auta a tam stoi, że bagażnik to jakieś 350l to myślałem że to błąd ale jednak nie. Nie przeraża mnie to bardzo (wiadomo, że mogło by być lepiej) ale auto to nie tylko bagażnik ale też i wydatki na eksploatację i naprawy a chcąc kupić Lancera nie powinieniem być chyba tym zaniepokojony, racja?
A jak ma się sprawa tej korozji? Trzeba się martwić o nadkola lub inne części blacharskie?


Fakt, 350 litrów w kompaktowym kombi to mało. Jak ktoś pisał, wynika to z niskiej linii okien i w konsekwencji rolety. Ja sobie to gdzieś to już przeliczałem w wątku o CS0. Składasz roletę, ładujesz jakieś 10 cm wyżej jej poziomu (więc niewiele) i masz dodatkowe 90 litrów. W sumie już 440, więc tyle ok. co moja Cari teraz a bagażnik w Cari dla podróży 2+1 spokojnie starcza.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group