Outlander I GEN Techniczne - błąd czujnik o2 kod P0135 oraz P0420
Bzyk_R1 - 06-10-2017, 15:54
Zabij nie wiem jaki otwór. Nie wiem czy to aż taka różnica jest? Trzeba kątową jak nic nie robiłeś w wydechu. Sonda wchodzi od góry więc trzeba zrobić miejsce.
Ironman - 07-10-2017, 16:45
Nie trzeba kątowej. Wystarczy prosta. Tam jest bardzo dużo miejsca
fajah - 16-10-2017, 19:29
Mnie też dopadł w sobotę błąd P0420. Jak nie jedno to drugie. Mam nadzieje, że w nieskończoność nie będą mi wyskakiwać błędy. Ostanio miałem wypadanie zapłonu ale ogarnięte.
Czy ktoś był w ASO z błędem P0420? Jak to wygląda? Jaki koszt?
Planuje podskoczyć do ASO ale może coś innego polecicie.
W następnym roku planuję założyć instalacje LPG.
Skromny84 - 17-10-2017, 08:59
W ASO pewnie zaproponują wymianę katalizatora za grube pieniądze.
Ale zapytaj, sam jestem ciekaw.
W moim przypadku jestem prawie pewien, że coś jest nie tak z sondą lambda, którą założyłem. Zaraz po jej założeniu zniknął błąd grzałki sondy, a pojawił się P0420, którego wcześniej nigdy nie było.
Skasowałem go, po 150 km wyskoczył ponownie. Znowu skasowałem i jeżdżę.
radek79 - 17-10-2017, 09:11
ja miałem identyczny błąd w innym aucie,wyciołem starego kata i założyłem sportowy,całość wyszła 600zł
luk2501 - 06-11-2017, 18:33
Panowie czy możecie podać jaki ma być Elm bo na alle jest wiele wersji. Jaki najlepszy program do Outlandera 2,0. Może jakiś inny kabelek polecacie. Albo źle szukam albo nie ma tematu o kablach do Outlanderów.
Bzyk_R1 - 06-11-2017, 19:48
luk2501, poczytaj, użyj szukajki czasem...
http://forum.mitsumaniaki...s+diagnostyczny
luk2501 - 09-11-2017, 18:56
Dziękuję zakupiłem sobie takiego jak polecacie i łączy się bez problemu. U mnie też się pojawił p0135 dał się wykasować zobaczymy jak długo.
Jaro1974 - 09-11-2017, 23:20
luk2501 napisał/a: | U mnie też się pojawił p0135 dał się wykasować zobaczymy jak długo. |
Czyli grzałka sondy. Niebawem wróci
luk2501 - 10-11-2017, 15:20
Moje obserwacje błędu chyba wyeliminowały problem okablowania ponieważ jak skasuję błąd na zimno to po kilkunastu sekundach powraca. Jak skasuje go na ciepło to nie powraca do czasu odpalenia na zimno. Czy idę dobrą drogą i faktycznie padła grzałka i sonda jest do wymiany. Czy jest coś co mogę jeszcze sprawdzić. Dodam że sondy obie ładnie pracują od 0,2 do 0,8V. druga może dużo wolniej ale pracuje.
plecho1 - 10-11-2017, 16:43
Jeśli przewody i połączenia sprawne to raczej na pewno grzałka. Kup japońską Denso, nie są drogie a są bardzo dobre, tu masz katalog doboru http://www.denso-am.pl/e-katalog/ a tu ich sklep http://www.e-denso.pl
luk2501 - 10-11-2017, 19:52
Padnięta sonda to właśnie denso 234000 wygląda na nową na lutowaną wtyczkę. A co sądzicie o sondzie NTY są na alle 130zł dwa lata gwarancji gość 99,9% pozytywów.
Bzyk_R1 - 10-11-2017, 20:03
luk2501, Mitsubishi nie lubi się z zamiennikami sond. Nie polecam. Cena kusi ale będzie dalej rzucać CE
luk2501 - 10-11-2017, 20:16
denso dox-0109 na all 149zł więc różnica żadna. Tak podaje katalog sonda uniwersalna. Mam jeszcze jedno pytanie czy grzałka sondy ma może przypisany jakiś bezpiecznik. Jeżeli tak to gdzie go szukać.
plecho1 - 10-11-2017, 21:35
Jeśli przewody lutowane to może połączenie puściło bo tego nie powinno się lutować bo z powodu temperatury lut może puścić.
|
|
|