To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EA5A/W 2.5] 2.5 v6 Bardzo ciezko pali po nocce.

majdanos - 18-11-2013, 20:08

to dziwne pompa benzyny pracuje nawet jak jedziesz na lpg..wiec skoro piszesz ze jak zgasisz na benzynie i ci odpala normalnie to problem by musial tkwic w sterowaniu wtryskiem..moze ci wtryskiwac lpg i benzyne jednoczesnie no i silnik sie zalewa..szukalbym usterki w sterowniku lpg.

a probowałes odpalac awaryjnie na lpg ?

plecho1 - 18-11-2013, 20:22

Albo, jak zasugerował Owczar, wtryski LPG przepuszczają gaz jak nie pracują. Kiedy przed zgaszeniem przełączy na benzynę, to gaz się wypali razem z benzyną i nie ma problemu z odpaleniem a jeśli zgasi na gazie, to odpala na gazie który przeniknął przez wtryski do kolektora ssącego i na benzynie jednocześnie przez co zalewa świece.
majdanos - 18-11-2013, 20:50

Plecho1 wiem o co ci chodzi ale nie do konca tak to widze :mrgreen: skoro przepuszczaja gaz to musi sie on nazbierac na postoju badz na pracy benzyny.zgodze sie ze na benzynie moze to sie wypalac lecz i tak on sie nazbiera.wiec wedlug twojej teori obojetnie na czym by zgasil to i tak by mial problem z odpaleniem. nie wiem czy mnie zrozumiales bo to troche zawiłe :roll:

moze niech odłaczy wszystkie wtryskiwacze i zobaczy czy sie cos "zapali". ;D oprocz kontrolki ce ;P jak teoretycznie by byl jakis gaz to powinno trzelic ;D i przepływka do wymiany :D

Saju - 18-11-2013, 22:36

Chyba maly off top sie tu zrobil.
plecho1 - 19-11-2013, 06:57

majdanos, On się nie tylko nazbiera podczas pracy na benzynie ale zostanie zassany razem z powietrzem i wypalony. Chyba nie wiesz jak działa silnik spalinowy.
Witek vel Mysza - 19-11-2013, 07:08

Nie ważne na czym zgasisz, gaz jest cały czas na listwie.
Owczar - 19-11-2013, 09:12

Ale jeśli popracuje chwile na benzynie przed zgaszeniem, to ten gaz zgromadzony w listwie może zdążyć wyciec i się wypalić.

Saju, temat brzmi- ciężko pali po nocce, więc gdzie tu OT?

Łysy88 - 19-11-2013, 13:26

Owczar napisał/a:
Ale jeśli popracuje chwile na benzynie przed zgaszeniem, to ten gaz zgromadzony w listwie może zdążyć wyciec i się wypalić.

Saju, temat brzmi- ciężko pali po nocce, więc gdzie tu OT?



Jeśli przełączy na PB to elektrozawór odetnie dopływ LPG, wypali co ma w przewodach i układ będzie czysty od gazu.

Tomek - 19-11-2013, 13:32

Cytat:

Ale jeśli popracuje chwile na benzynie przed zgaszeniem, to ten gaz zgromadzony w listwie może zdążyć wyciec i się wypalić.


pod warunkiem, że uchodzi szybko

plecho1 - 19-11-2013, 13:33

Podczas pracy na obu paliwach na pewno ulegną skróceniu czasy wtrysku benzyny, podgląd na te czasy na wolnych obrotach zaraz po przełączeniu na benzynę wiele by wyjaśnił.
Oczywiście jak szybko uchodzi.

Owczar - 19-11-2013, 13:57

Wiele wyjaśni też podejrzenie ciśnienia w listwie po zgaszeniu auta. U mnie było widać jak spada..

[ Dodano: 19-11-2013, 13:57 ]
Gdy jest dobrze, to na drugi dzień powinno być niewiele niższe niż przed zgaszeniem.

Łysy88 - 19-11-2013, 14:26

U mnie jak jeden Reg lał to po przełączeniu na pb ok 30-40 sekund chodził jakby mu silnik miał wyskoczyć zaraz. Ale ten jeden wtrysk był cały czas otwarty a dysze ponad 3 mm (w zasadzie sam króciec bez dyszy.
Witek vel Mysza - 19-11-2013, 15:34

Saju napisał/a:
Wynik : 10,5volta...
Z 2 za mało...

[ Dodano: 19-11-2013, 15:36 ]
Owczar napisał/a:
Gdy jest dobrze, to na drugi dzień powinno być niewiele niższe niż przed zgaszeniem.
pod warunkiem że parownik ok i węże doprowadzające gaz do listwy też szczelne...

[ Dodano: 19-11-2013, 15:37 ]
Łysy88 napisał/a:
Jeśli przełączy na PB to elektrozawór odetnie dopływ LPG, wypali co ma w przewodach i układ będzie czysty od gazu.
nigdy nie wypala tego co między parownikiem a listwą.
plecho1 - 19-11-2013, 16:04

Witek vel Mysza napisał/a:
nigdy nie wypala tego co między parownikiem a listwą.

Przeczytaj wszystkie wypowiedzi a załapiesz dlaczego może wypalić i ten.

Witek vel Mysza - 19-11-2013, 16:38

Jak jest wszystko OK to nie wypali. A jak schodzi listwą lub linią podciśnienia w kolektor bardzo po woli, to zgaszenie na benzynie nic nie zmieni w porannym ciężkim odpalaniu. Musiałaby być konkretna nieszczelność membrany lub wtryskiwacza żeby przełączenie na benzynę miało wpływ na poprawę.

Lepiej przetestować inaczej. Po zgaszeniu auta wieczorem poluzować opaskę przy listwie i spuścić gaz, następnie dokręcić opaskę i dopiero sprawdzić czy rano jest lepiej.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group