To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - Elastyczne przewody hamulcowe w oplocie stalowym

milo - 30-08-2016, 22:19

Pieraś napisał/a:
Odkopuje temat...ktos zamontowal?
Jest faktycznie roznica?

Róznica jest na plus :mrgreen:

Hugo - 31-08-2016, 08:02

milo napisał/a:
Róznica jest na plus
A może coś więcej?
milo - 31-08-2016, 14:54

Hugo napisał/a:
A może coś więcej?

Co chcesz wiedzieć ?

Hugo - 31-08-2016, 15:12

Reakcja hamulców na naciśnięcie pedału hamulca.
milo - 31-08-2016, 15:43

Z racji że mam zmienione tarcze i zaciski na większe niz miałem roznica jest duża nie trzeba używac duzej siły do hamowania jak było poprzednio pedał hamulca nie jest już gumowaty
W galantach przyczyna słabych hamulców jest serwo wystarczy utrzymać obroty na poziomie około 2 tys i zahamować i lepiej pasy zapiąc :mrgreen:
Trzeba sprawdzic jakie jest podcisnienie na wolnych obrotach
U mnie jest -0.96 bara


Hugo - 31-08-2016, 17:42

milo napisał/a:
W galantach przyczyna słabych hamulców jest serwo
A jakie jest w dieslu? Małe 8+9" jak w 2,0 16V i 2,5 V6 czy większe 9+10" jak w 2,4 GDI?
milo napisał/a:
Trzeba sprawdzic jakie jest podcisnienie na wolnych obrotach
A jakie powinno być podciśnienie żeby auto hamowało "ostro", czyli tak jak Gal przy 2000 obr? Gdzie się wpiąć?
milo - 31-08-2016, 19:47

Hugo napisał/a:
A jakie jest w dieslu?

Nawet nie wiem
Hugo napisał/a:
A jakie powinno być podciśnienie żeby auto hamowało "ostro"

Chodzi o zapotrzebowanie na podcisnienie wydajnosc pompy vacum, sprawdzałem zegarem wolne obroty i po przygazowaniu nie wiele sie zwiekszyło ,wieksze obroty lepsza wydajnośc pompy podcisnienie bez zmian
Hugo napisał/a:
Gdzie się wpiąć?

U mnie przy pompie na wyjsciu jest dodatkowe wyjscie zakonczone kapturkiem tam sie wpinam

Pieraś - 14-08-2017, 13:28

Czy posiadacie dane jakiej długości są elastyczne przewody hamulcowe w galancie?
W firmie HEL mogą dorobić w stalowym oplocie jak podam długość przewodów i zdjęcie końcówek.

Hugo - 14-08-2017, 16:08

Są identyczne jak w poprzedniej generacji Galanta, a te są ogólnodostępne.
Pieraś - 14-08-2017, 17:03

Muszę zerknąć jednak pod koło bo na stronie IC niestety występują w kilku wymiarach, co więcej potrafią pisać przód, a w szczegółach prze, że do tyłu:/ A nie pamiętam, czy te elastyczne też nie były dwuczęściowe
Hugo - 14-08-2017, 21:06

Pieraś napisał/a:
A nie pamiętam, czy te elastyczne też nie były dwuczęściowe
Nie były, ani z tyłu, ani z przodu. Były takie same w całym okresie produkcji.
milo - 14-08-2017, 21:42

Pieraś napisał/a:
W firmie HEL mogą dorobić w stalowym oplocie jak podam długość przewodów i zdjęcie końcówek.

W sprzedaży są gotowe do każdego modelu galanta przewody w stalowym oplocie nic nie trzeba dorabiać można wybrac nawet kolor oplotu HEL

Pieraś - 16-08-2017, 08:23

Milo jednak nie, pisałem do nich bo rocznika 2000 nie ma na liście.

[ Added: 16-08-2017, 08:26 ]
http://www.racingfactory....nt-id-2156.html - chociaz tu podaja, ze to do rocznika 93+

Pewnie jak pisal Hugo - jeden pies jaki rocznik bo takie same byly

milo - 16-08-2017, 09:00

Pieraś napisał/a:
Milo jednak nie, pisałem do nich bo rocznika 2000 nie ma na liście.

Tu ja kupowałem i wszystkie są http://allegro.pl/hel-prz...6814560502.html

Pieraś - 16-08-2017, 13:33

Wszyscy mają OPLOT, mam i ja :)
Teraz czekam dwa tygodnie na tylne tarczobębny SPEEDMAX - robią na zamówienie.
Reszte rzeczy już mam z IC.
Dam znać jak hebel po wymianie całości na nowe.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group