[97-04]Galant EAxA/W - Elastyczne przewody hamulcowe w oplocie stalowym
milo - 30-08-2016, 21:19
| Pieraś napisał/a: | Odkopuje temat...ktos zamontowal?
Jest faktycznie roznica? |
Róznica jest na plus
Hugo - 31-08-2016, 07:02
| milo napisał/a: | | Róznica jest na plus | A może coś więcej?
milo - 31-08-2016, 13:54
| Hugo napisał/a: | | A może coś więcej? |
Co chcesz wiedzieć ?
Hugo - 31-08-2016, 14:12
Reakcja hamulców na naciśnięcie pedału hamulca.
milo - 31-08-2016, 14:43
Z racji że mam zmienione tarcze i zaciski na większe niz miałem roznica jest duża nie trzeba używac duzej siły do hamowania jak było poprzednio pedał hamulca nie jest już gumowaty
W galantach przyczyna słabych hamulców jest serwo wystarczy utrzymać obroty na poziomie około 2 tys i zahamować i lepiej pasy zapiąc
Trzeba sprawdzic jakie jest podcisnienie na wolnych obrotach
U mnie jest -0.96 bara
Hugo - 31-08-2016, 16:42
| milo napisał/a: | | W galantach przyczyna słabych hamulców jest serwo | A jakie jest w dieslu? Małe 8+9" jak w 2,0 16V i 2,5 V6 czy większe 9+10" jak w 2,4 GDI? | milo napisał/a: | | Trzeba sprawdzic jakie jest podcisnienie na wolnych obrotach | A jakie powinno być podciśnienie żeby auto hamowało "ostro", czyli tak jak Gal przy 2000 obr? Gdzie się wpiąć?
milo - 31-08-2016, 18:47
| Hugo napisał/a: | | A jakie jest w dieslu? |
Nawet nie wiem
| Hugo napisał/a: | | A jakie powinno być podciśnienie żeby auto hamowało "ostro" |
Chodzi o zapotrzebowanie na podcisnienie wydajnosc pompy vacum, sprawdzałem zegarem wolne obroty i po przygazowaniu nie wiele sie zwiekszyło ,wieksze obroty lepsza wydajnośc pompy podcisnienie bez zmian
| Hugo napisał/a: | | Gdzie się wpiąć? |
U mnie przy pompie na wyjsciu jest dodatkowe wyjscie zakonczone kapturkiem tam sie wpinam
Pieraś - 14-08-2017, 12:28
Czy posiadacie dane jakiej długości są elastyczne przewody hamulcowe w galancie?
W firmie HEL mogą dorobić w stalowym oplocie jak podam długość przewodów i zdjęcie końcówek.
Hugo - 14-08-2017, 15:08
Są identyczne jak w poprzedniej generacji Galanta, a te są ogólnodostępne.
Pieraś - 14-08-2017, 16:03
Muszę zerknąć jednak pod koło bo na stronie IC niestety występują w kilku wymiarach, co więcej potrafią pisać przód, a w szczegółach prze, że do tyłu:/ A nie pamiętam, czy te elastyczne też nie były dwuczęściowe
Hugo - 14-08-2017, 20:06
| Pieraś napisał/a: | | A nie pamiętam, czy te elastyczne też nie były dwuczęściowe | Nie były, ani z tyłu, ani z przodu. Były takie same w całym okresie produkcji.
milo - 14-08-2017, 20:42
| Pieraś napisał/a: | | W firmie HEL mogą dorobić w stalowym oplocie jak podam długość przewodów i zdjęcie końcówek. |
W sprzedaży są gotowe do każdego modelu galanta przewody w stalowym oplocie nic nie trzeba dorabiać można wybrac nawet kolor oplotu HEL
Pieraś - 16-08-2017, 07:23
Milo jednak nie, pisałem do nich bo rocznika 2000 nie ma na liście.
[ Added: 16-08-2017, 08:26 ]
http://www.racingfactory....nt-id-2156.html - chociaz tu podaja, ze to do rocznika 93+
Pewnie jak pisal Hugo - jeden pies jaki rocznik bo takie same byly
milo - 16-08-2017, 08:00
| Pieraś napisał/a: | | Milo jednak nie, pisałem do nich bo rocznika 2000 nie ma na liście. |
Tu ja kupowałem i wszystkie są http://allegro.pl/hel-prz...6814560502.html
Pieraś - 16-08-2017, 12:33
Wszyscy mają OPLOT, mam i ja
Teraz czekam dwa tygodnie na tylne tarczobębny SPEEDMAX - robią na zamówienie.
Reszte rzeczy już mam z IC.
Dam znać jak hebel po wymianie całości na nowe.
|
|
|